abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127237941
Afgelopen zaterdag had ik een erg geslaagde date met een nog meer geslaagde dame. Deze uit de buurt van Medellín komende paisaMILF (in elegante jurk en hoge laarzen) danste lekker, had wat te vertellen en het ging prima. Netjes thuisgebracht aan het einde van de date.

Dinsdag Whatsappte dat ze me "muy interesante" vond maar de "cambio" me niet vergaf.

Ik vroeg vandaag "welke cambio"? Hoe ben ik veranderd tijdens de date wat je niet beviel? Is het iets cultureels?

Door grote stress op het werk met de kans dat ik Colombia zou moeten verlaten..., misschien net 1 biertje teveel en het ene jointje had ik beter niet kunnen roken, samen met de euforie over Robben die middag was ik blijkbaar aardig beinvloed...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-----

Kom maar op, ik verdien het om uitgelachen te worden. Hard. _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 31 mei 2013 @ 04:38:24 #2
379412 LuciferRising
Wake Bake Skate
pi_127237944
:/
“My ambition is handicapped by laziness” (C.Bukowski)
  vrijdag 31 mei 2013 @ 05:38:04 #3
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_127237989
Gooi die verzonnen verhalen in de klaagbaak ofzo.
Verder: waardt :')
pi_127238006
Je bedoelt een chiaua met een latina neem ik aan.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_127238013
SPOILER
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_127238278
Dingen plannen op zondag :')
Maar dit valt nog wel te redden man
Nieuw is niet altijd beter.
pi_127238681
laarzen onder een jurk, wanneer is die idiote trend eindelijk eens voorbij?
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
pi_127238691
DISCMLAIMER: BOVENSTAANDE POST IS SLECHTS EEN PERSOONLIJKE MENING!
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 09:10:51 #9
362982 Jachtgeweer
Le toutre de droef.
pi_127239386
TS versierd Snooki :')
Vrouwen moet je behandelen als een jachtgeweer, voorover knikken en helemaal vol laden.
Mannen rijpen als wijn en vrouwen verzuren als melk.
"I am not a puppet. I was not made by the West to go to the West or to any other country." - Bashar al-Assad
pi_127239466
wauw. TS, je woont in Colombia en dan ga je zoveel moeite doen voor zo'n gedrocht terwijl er daar toch echt wel beter materiaal moet rondlopen.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
  vrijdag 31 mei 2013 @ 11:06:00 #11
394033 Witchybitch
het gaat goed met mijn hont
pi_127242347
Zoals je wilt HAHAHAHAHAHAHA...
klassieke autist en zolderbewoner
  vrijdag 31 mei 2013 @ 11:18:56 #12
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_127242836
Hihi TS toch :o
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_127278777
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 11:06 schreef Witchybitch het volgende:
Zoals je wilt HAHAHAHAHAHAHA...
+ 1 _O- _O- _O- _O-
pi_127278790
> waardt

>> wat
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_127280615
Helemaal kapot neuken en dan op zoek naar een andere chick bro.
Gewoon overal je zaad droppen en een nieuwe enclave met halfbloed ras starten _O_
pi_127305431
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 10:27 schreef Monopoly het volgende:
Helemaal kapot neuken en dan op zoek naar een andere chick bro.
Gewoon overal je zaad droppen en een nieuwe enclave met halfbloed ras starten _O_
Jij hebt hem helemaal door, Mono:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Geo_von_Lengerke

Deze illustere held ging mij voor... ;)

Het lieve meisje was overweldigd door het grote boeket oranje lelies ( w/ ) en andere bloemen dat ik bij haar huis liet afleveren. De slechte start is vergeten want volgend weekend gaan we samen naar de plek waar ze vandaan komt, lekker warm, vlakbij Medellín op zo'n 6 uurtjes rijden van Bogotá...

Jullie harde gelach heeft goed geholpen, muchas gracias!

pi_127312857
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 23:11 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jij hebt hem helemaal door, Mono:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Geo_von_Lengerke

Deze illustere held ging mij voor... ;)

Het lieve meisje was overweldigd door het grote boeket oranje lelies ( w/ ) en andere bloemen dat ik bij haar huis liet afleveren. De slechte start is vergeten want volgend weekend gaan we samen naar de plek waar ze vandaan komt, lekker warm, vlakbij Medellín op zo'n 6 uurtjes rijden van Bogotá...

Jullie harde gelach heeft goed geholpen, muchas gracias!
Niet weten dat je omgebracht gaat worden in Medellin :')
pi_127313083
quote:
17s.gif Op zondag 2 juni 2013 02:24 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Niet weten dat je omgebracht gaat worden in Medellin :')
Daar komen we niet en heb ik al een enge ervaring zonder enige kleerscheuren overleefd, maar het speelde wel even door m'n hoofd ja. Ontvoering ofzo. Maar goed, we zien het wel.

pi_127313194
quote:
6s.gif Op zondag 2 juni 2013 02:36 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Daar komen we niet en heb ik al een enge ervaring zonder enige kleerscheuren overleefd, maar het speelde wel even door m'n hoofd ja. Ontvoering ofzo. Maar goed, we zien het wel.
Af en toe gewoon een gokje nemen he :7
pi_127347859
quote:
17s.gif Op zondag 2 juni 2013 02:44 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Af en toe gewoon een gokje nemen he :7
Nee, heb na zitten denken. Ze is fout. Gevaarlijk. Met haar in de auto stappen naar een of ander dorpje hier ver vandaan in een land met ontvoeringen voor losgeld van buitenlanders, nee dank je.

Als je elkaar 1 keer gezien hebt, nodig je iemand niet daarvoor uit.

Ik moet ervan afblijven, hoe moeilijk ook. Mijn intuitie zegt me genoeg.

pi_127548092
Ze neemt weer contact op... es kijken hoe het allemaal zit.

Ze zegt dat "haar familie" komt uit Puerto Nare, een dorpje aan de belangrijkste rivier van Colombia, Rio Magdalena op slechts 30 km van "Hacienda Napoles" (de hacienda en dierentuin van wijlen Pablo Escobar...).

"Morgen kunnen we gaan..."
"Eh nee, ik heb iets anders (een paddotrip in de bergen met 2 Colombiaans-Nederlandse maten, nee dat zei ik haar niet)"

Bitch. Es kijken of ik achter die ontvoeringsindustrie kan komen hier. En eraan ontsnappen, vooral.

Ik vermoed dat ze daar niet naar haar "familie" gaat elke week, maar als hoer moet werken voor rijke narco's (drugsbaronnen). Ze is er lekker genoeg voor. Ondertussen in het weekend proberen buitenlanders te ontvoeren voor wat extra's.

Gelukkig viel ze snel genoeg door de mand. Nu es verder uithoren hoe dat soort organisaties werken...

zaterdag 8 juni 2013 @ 03:31:25 #22
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_127548137
Gouden topic TS. Respect en nog Robben erbij halen in het verhaal.

Nee , ik lach je niet uit. Je bent gewoon baas.
graag op anoniem
pi_127548138
quote:
99s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 03:31 schreef KingRoland het volgende:
Gouden topic TS. Respect en nog Robben erbij halen in het verhaal.

Nee , ik lach je niet uit. Je bent gewoon baas.
Ik stond er zelfs mee in El Tiempo, de grootste krant van Colombia...:

El_Tiempo_Colombia.jpg

De "pantalla gigante" mat 120 m2... :o

zaterdag 8 juni 2013 @ 05:44:26 #24
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_127548309
Hihi rechsonderin staat Cancer dik gedrukt
pi_127549985
quote:
6s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 03:13 schreef El_Matador het volgende:
Ze neemt weer contact op... es kijken hoe het allemaal zit.

Ze zegt dat "haar familie" komt uit Puerto Nare, een dorpje aan de belangrijkste rivier van Colombia, Rio Magdalena op slechts 30 km van "Hacienda Napoles" (de hacienda en dierentuin van wijlen Pablo Escobar...).

"Morgen kunnen we gaan..."
"Eh nee, ik heb iets anders (een paddotrip in de bergen met 2 Colombiaans-Nederlandse maten, nee dat zei ik haar niet)"

Bitch. Es kijken of ik achter die ontvoeringsindustrie kan komen hier. En eraan ontsnappen, vooral.

Ik vermoed dat ze daar niet naar haar "familie" gaat elke week, maar als hoer moet werken voor rijke narco's (drugsbaronnen). Ze is er lekker genoeg voor. Ondertussen in het weekend proberen buitenlanders te ontvoeren voor wat extra's.

Gelukkig viel ze snel genoeg door de mand. Nu es verder uithoren hoe dat soort organisaties werken...
Eerst er achter komen dat ze niet betrouwbaar is en dan precies willen weten hoe het allemaal zit :') Je zoekt het dan ook echt zelf op he.
pi_127552192
quote:
12s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 03:32 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik stond er zelfs mee in El Tiempo, de grootste krant van Colombia...:

[ afbeelding ]

De "pantalla gigante" mat 120 m2... :o
_O_
pi_127552446
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 05:44 schreef yamiown het volgende:
Hihi rechsonderin staat Cancer dik gedrukt
Ben jij Kreeft?

pi_127552467
quote:
17s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 10:29 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Eerst er achter komen dat ze niet betrouwbaar is en dan precies willen weten hoe het allemaal zit :') Je zoekt het dan ook echt zelf op he.
Ik ga avontuurtjes graag aan... ;)

pi_127556731
Tvp baas
pi_138460851
quote:
17s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 10:29 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ze wil weer. Dat ik naar een of ander dorpje in ontvoeringsgebied kom. _O-

Ik nodig haar uit voor de Bahama's. Kan ik haar ontvoeren. >:)

Ze is hoogstwaarschijnlijk een of andere ontvoeringen regelende narcohoer, maar een beetje Whatsappen kan geen kwaad. Ze heeft en krijgt mijn adres niet. :)

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')