SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----
Kom maar op, ik verdien het om uitgelachen te worden. Hard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Jij hebt hem helemaal door, Mono:quote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:27 schreef Monopoly het volgende:
Helemaal kapot neuken en dan op zoek naar een andere chick bro.
Gewoon overal je zaad droppen en een nieuwe enclave met halfbloed ras starten
Niet weten dat je omgebracht gaat worden in Medellinquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij hebt hem helemaal door, Mono:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Geo_von_Lengerke
Deze illustere held ging mij voor...
Het lieve meisje was overweldigd door het grote boeket oranje lelies () en andere bloemen dat ik bij haar huis liet afleveren. De slechte start is vergeten want volgend weekend gaan we samen naar de plek waar ze vandaan komt, lekker warm, vlakbij Medellín op zo'n 6 uurtjes rijden van Bogotá...
Jullie harde gelach heeft goed geholpen, muchas gracias!
Daar komen we niet en heb ik al een enge ervaring zonder enige kleerscheuren overleefd, maar het speelde wel even door m'n hoofd ja. Ontvoering ofzo. Maar goed, we zien het wel.quote:Op zondag 2 juni 2013 02:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Niet weten dat je omgebracht gaat worden in Medellin
Af en toe gewoon een gokje nemen hequote:Op zondag 2 juni 2013 02:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar komen we niet en heb ik al een enge ervaring zonder enige kleerscheuren overleefd, maar het speelde wel even door m'n hoofd ja. Ontvoering ofzo. Maar goed, we zien het wel.
Nee, heb na zitten denken. Ze is fout. Gevaarlijk. Met haar in de auto stappen naar een of ander dorpje hier ver vandaan in een land met ontvoeringen voor losgeld van buitenlanders, nee dank je.quote:Op zondag 2 juni 2013 02:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Af en toe gewoon een gokje nemen he
Ik stond er zelfs mee in El Tiempo, de grootste krant van Colombia...:quote:Op zaterdag 8 juni 2013 03:31 schreef KingRoland het volgende:
Gouden topic TS. Respect en nog Robben erbij halen in het verhaal.
Nee , ik lach je niet uit. Je bent gewoon baas.
Eerst er achter komen dat ze niet betrouwbaar is en dan precies willen weten hoe het allemaal zitquote:Op zaterdag 8 juni 2013 03:13 schreef El_Matador het volgende:
Ze neemt weer contact op... es kijken hoe het allemaal zit.
Ze zegt dat "haar familie" komt uit Puerto Nare, een dorpje aan de belangrijkste rivier van Colombia, Rio Magdalena op slechts 30 km van "Hacienda Napoles" (de hacienda en dierentuin van wijlen Pablo Escobar...).
"Morgen kunnen we gaan..."
"Eh nee, ik heb iets anders (een paddotrip in de bergen met 2 Colombiaans-Nederlandse maten, nee dat zei ik haar niet)"
Bitch. Es kijken of ik achter die ontvoeringsindustrie kan komen hier. En eraan ontsnappen, vooral.
Ik vermoed dat ze daar niet naar haar "familie" gaat elke week, maar als hoer moet werken voor rijke narco's (drugsbaronnen). Ze is er lekker genoeg voor. Ondertussen in het weekend proberen buitenlanders te ontvoeren voor wat extra's.
Gelukkig viel ze snel genoeg door de mand. Nu es verder uithoren hoe dat soort organisaties werken...
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 03:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik stond er zelfs mee in El Tiempo, de grootste krant van Colombia...:
[ afbeelding ]
De "pantalla gigante" mat 120 m2...
Ben jij Kreeft?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 05:44 schreef yamiown het volgende:
Hihi rechsonderin staat Cancer dik gedrukt
Ik ga avontuurtjes graag aan...quote:Op zaterdag 8 juni 2013 10:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Eerst er achter komen dat ze niet betrouwbaar is en dan precies willen weten hoe het allemaal zitJe zoekt het dan ook echt zelf op he.
Ze wil weer. Dat ik naar een of ander dorpje in ontvoeringsgebied kom.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 10:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Eerst er achter komen dat ze niet betrouwbaar is en dan precies willen weten hoe het allemaal zitJe zoekt het dan ook echt zelf op he.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |