quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan denken ze dat ze in een auto mogen inbreken.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:58 schreef Hathor het volgende:
Waarom word er 6 jaar geeist tegen de vader van een van die jongens?
Ja maar het staat toch totaal niet in verhouding met wat de spelers gedaan hebben?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:59 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat was ook de trainer. Die viel de scheidsrechter ook aan.
Uit het nieuwsbericht;quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:00 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja maar het staat toch totaal niet in verhouding met wat de spelers gedaan hebben?
Dus die vader/trainer deed gewoon mee met de mishandeling. Wat hij precies gedaan heeft weet ik niet, maar hij stond dus niet alleen maar toe te kijken.quote:De grensrechter van Buitenboys, Nieuwenhuizen, werd daarbij dusdanig toegetakeld door spelers en een vader van Nieuw-Sloten dat hij later overleed.
Ahh ok dat had ik over het hoofd gezien.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:01 schreef Peunage het volgende:
[..]
Uit het nieuwsbericht;
[..]
Dus die vader/trainer deed gewoon mee met de mishandeling. Wat hij precies gedaan heeft weet ik niet, maar hij stond dus niet alleen maar toe te kijken.
Jij wil dat tuig met hun poten aan jouw oma/moeder hebben? Echt, hoe verzin je het.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:56 schreef tong80 het volgende:
Of de kont van een bejaarde afvegen in de taakstraf.
Alleen D66 is blij...quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:50 schreef VanHattem het volgende:
Is dit een puur Nederlandse kwaal of hebben meer landen hier last van?
Om je als Nederlander voor te schamen dit.
Ik heb daar over een paar minuten ook een naam.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:55 schreef schurkurk het volgende:
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=4687285
(ik heet daar Slim)
Dat is inderdaad de achterliggende redenatie.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:52 schreef Son-Goku het volgende:
Waarom in godsnaam niet meteen *knal* de 6 jaar geeist, ipv de minimum 12 maanden. Ze zullen dat wel krigen want 'ach gut we willen de toekomst van die jongens toch ook niet verpesten'
flikker op, de cel in met dat tuig
quote:Zeker vier advocaten zeiden na het horen van de eisen deze veel te hoog te vinden. "Een schrikeis", zei een van hen. Omdat ook het OM vindt dat niemand wilde dat Nieuwenhuizen dood zou gaan, zijn de strafeisen volgens de raadslieden ongerechtvaardigd hoog.
Alhoewel ik uit frustratie ook wel eens die gedachtes toe laat, moet je uit gezond verstand op kunnen maken dat dat ook niet de oplossing is.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:09 schreef TLC het volgende:
ok het is de middeleeuwen terugbrengen maar ik zie dan niet in wat verkeerd is aan de galg
Eens komen ze weer terug en nemen weer deel aan de maatschappij. Als het weer misgaat -recidive is 60 tot 70% kans- dan betaalt diezelfde maatschappij weer de rekening, in concreto...de Nederlandse burger. De autochtoon zullen we maar zeggen in dit verband !!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:16 schreef VanHattem het volgende:
[..]
Alhoewel ik uit frustratie ook wel eens die gedachtes toe laat, moet je uit gezond verstand op kunnen maken dat dat ook niet de oplossing is.
60 tot 60% zelfs? Zozo, waar haal je dat percentage vandaan?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:41 schreef cempexo het volgende:
[..]
Eens komen ze weer terug en nemen weer deel aan de maatschappij. Als het weer misgaat -recidive is 60 tot 70% kans- dan betaalt diezelfde maatschappij weer de rekening, in concreto...de Nederlandse burger. De autochtoon zullen we maar zeggen in dit verband !!
onthouden nav een artikelquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:44 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
60 tot 60% zelfs? Zozo, waar haal je dat percentage vandaan?
Dat zal de dag zijn dat ik het geloof in m'n eigen volk verlies. En onder m'n eigen volk versta ik elke Nederlander, huidskleur doet er niet toe.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:41 schreef cempexo het volgende:
[..]
Eens komen ze weer terug en nemen weer deel aan de maatschappij. Als het weer misgaat -recidive is 60 tot 70% kans- dan betaalt diezelfde maatschappij weer de rekening, in concreto...de Nederlandse burger. De autochtoon zullen we maar zeggen in dit verband !!
Omdat jezelf te lui bent om serieus deel te nemen aan een gesprek op een forum....quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:53 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Met een flinke korrel zout te nemen dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |