Dat zeg ik dan ook niet. Maar ik begrijp dat niemand iets mag vinden van deze zaak? We zijn immers niet op de hoogte ?quote:Op maandag 3 juni 2013 21:16 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ja, want alle zaken kennen hetzelfde feitencomplex.
Kom op, zelfs jij bent niet ZO dom.
Je stelde mij een normale vraag en daar kreeg je een normaal antwoord op.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:20 schreef Scorpie het volgende:
Dat zeg ik dan ook niet. Maar ik begrijp dat niemand iets mag vinden van deze zaak? We zijn immers niet op de hoogte ?
Hee, waarom nog die twijfel? Het zijn toch Marokkanen? Nou dan!quote:Op maandag 3 juni 2013 21:20 schreef hexje het volgende:
En toch is het maar de vraag of hij door de trappen dood is gegaan.
Onterecht?quote:Op maandag 3 juni 2013 20:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En daar is het elitaire toontje wat ik gemist heb alweer terugzo kennen we je weer DS4! Gooi er nog wat oneliners door over onderbuikgevoelens, Tokkievolk, daders die al onterecht veroordeeld zijn etc en we kunnen weer een topic los
Ze zullen er wel uit tevoorschijn komen als slachtoffers.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:04 schreef DS4 het volgende:
[..]
Indien ze hem zonder agressie van de kant van de grensrechter met een groep aangevallen hebben en tegen zijn hoofd geschopt hebben, terwijl hij al op de grond lag, een beetje zoals de eindhovense kopschoppers, dan zullen ze er wat mij betreft niet zwaar genoeg voor gestraft worden, maar ik weet niet wat er is gebeurd, dus hoe moet ik
dan een oordeel geven over de strafmaat?
quote:Op maandag 17 juni 2013 14:03 schreef themole het volgende:
Als ik https://twitter.com/SaskiaBelleman mag geloven gaat het de goede kant op.
quote:Er is niet genoeg bewijs voor de suggestie dat de #grensrechter zou leiden aan SMA, een soort aderziekte.
Precies !quote:Op maandag 17 juni 2013 14:03 schreef Chadi het volgende:
[..]
Allemaal plantsoenen harken waarschijnlijk
Niet 14 jaar? Daar moet dan wel een zeer doorwrocht oordeel over de feiten en rechtvaardigheid in het algemeen aan ten grondslag liggen.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"Vrouwe Iustitia"?
Rechtvaardigheid zou zijn dat tuig minstens 15 jaar uit de samenleving te houden.
quote:Op maandag 17 juni 2013 14:18 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
Als je leest hoe de families van de veroordeelden reageren, krijg je spontaan de neiging om een grote emmer te pakken en vol te kotsen. "Onze kinderen is onrecht aangedaan", en dat soort teksten...
Inderdaad, als ik iemand had doodgeschopt denk ik niet dat m'n ouders me ooit nog zouden aankijken, laat staan zeggen dat 2 jaar cel waarvan 6 maanden voorwaardelijk te fors is.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:18 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
Als je leest hoe de families van de veroordeelden reageren, krijg je spontaan de neiging om een grote emmer te pakken en vol te kotsen. "Onze kinderen is onrecht aangedaan", en dat soort teksten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |