En daar is het elitaire toontje wat ik gemist heb alweer terugquote:Op maandag 3 juni 2013 20:47 schreef DS4 het volgende:
[..]
Heeft de rechtzaal hier macht? O?
En ik kan je niet dwingen nee. Als jij de kleuter uit wil blijven hangen kun je dat doen.
Succes ermee!
Oh, je verstopt je er toch nog achter, ik had gedacht dat je wel wat meer ballen zou hebben. Ik had het mis. Geeft niet, iedereen weet wat je stiekem bedoelde hoorquote:Op maandag 3 juni 2013 20:48 schreef DS4 het volgende:
[..]
O, het woord 'bijna' blijkt te hoog voor je gegrepen.
Ook goed.
Is het niet te warm voor je op zolder?quote:Op maandag 3 juni 2013 20:48 schreef Scorpie het volgende:
En daar is het elitaire toontje wat ik gemist heb alweer terugzo kennen we je weer DS4! Gooi er nog wat oneliners door over onderbuikgevoelens, Tokkievolk, daders die al onterecht veroordeeld zijn etc en we kunnen weer een topic los
*zucht*quote:Op maandag 3 juni 2013 20:49 schreef Scorpie het volgende:
Oh, je verstopt je er toch nog achter, ik had gedacht dat je wel wat meer ballen zou hebben. Ik had het mis. Geeft niet, iedereen weet wat je stiekem bedoelde hoor
Niet genoeg, je weet toch dat ik alle daders vrij rond wil hebben lopen, zodat jij rillend als een rietje op zolder blijft?quote:Op maandag 3 juni 2013 20:51 schreef Scorpie het volgende:
Je bent wat roestig DS4, matige terugkomst. Iets teveel daders moeten verdedigen vandaag?
In ieder geval geen straf die in verhouding staat tot het gepleegde delict wat gelijksoortig tuig direct uitnodigt hetzelfde te doen met andere scheids-, grensrechters en andere kafirs.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:50 schreef Scorpie het volgende:
Maar goed laten we maar weer ontopic gaan voordat DS4 gaat huilen. Wat denken we hier? Vrijspraak of toch een milde taakstraf voor deze jongens?
Wat wil jij het liefst, unterjung?quote:Op maandag 3 juni 2013 20:50 schreef Scorpie het volgende:
Maar goed laten we maar weer ontopic gaan voordat DS4 gaat huilen. Wat denken we hier? Vrijspraak of toch een milde taakstraf voor deze jongens?
Sprak onze Colombiaanse profeet.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:53 schreef El_Matador het volgende:
In ieder geval geen straf die in verhouding staat tot het gepleegde delict wat gelijksoortig tuig direct uitnodigt hetzelfde te doen met andere scheids-, grensrechters en andere kafirs.
Ach kom nou toch, geef gewoon voor een keertje toe dat wij, het gepeupel, het verdienen om deze jongens vrijuit te zien gaan en jij je daar wel ernstig lekker bij zou voelen. Het druipt van je posts af, en Ringo verwoordde precies wat je gevoelens waren. Ik vind het niet erg hoor, hell, het zou eindelijk betekenen dat je iets wat op menselijk gedrag leek begint te vertonenquote:
3 months of fame voor het ergste stronttuig in Nederland en 4 maandjes schoffelen na het be-eindigen van een mensenleven.quote:
Ik denk eerder dat geld jouw eerste drijfveer is, en dat stiekem de schuldvraag van je clienten je niet boeit. Maar dat is mijn persoonlijke mening hè, gebaseerd op het feit dat je een beroep uitoefent waarin een ziel hebben tegen je werkt.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:53 schreef DS4 het volgende:
[..]
Niet genoeg, je weet toch dat ik alle daders vrij rond wil hebben lopen, zodat jij rillend als een rietje op zolder blijft?
Probeer nou niet voor mij te denken, je hebt al moeite zat om dat voor jezelf te doen.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:54 schreef Scorpie het volgende:
Ach kom nou toch, geef gewoon voor een keertje toe dat wij, het gepeupel, het verdienen om deze jongens vrijuit te zien gaan en jij je daar wel ernstig lekker bij zou voelen. Het druipt van je posts af, en Ringo verwoordde precies wat je gevoelens waren. Ik vind het niet erg hoor, hell, het zou eindelijk betekenen dat je iets wat op menselijk gedrag leek begint te vertonen
Gevoelig snaartje dus.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:57 schreef DS4 het volgende:
[..]
Probeer nou niet voor mij te denken, je hebt al moeite zat om dat voor jezelf te doen.
Ja, natuurlijk...quote:
"Vrouwe Iustitia"?quote:
Goed, genoeg gedold, nu even serieus, wat zie jij graag voor deze jongens ? Vind je dat ze lang genoeg gezeten hebben?quote:
Tuurlijk, en dan in een kerker op water en brood.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:00 schreef El_Matador het volgende:
Rechtvaardigheid zou zijn dat tuig minstens 15 jaar uit de samenleving te houden.
Indien ze hem zonder agressie van de kant van de grensrechter met een groep aangevallen hebben en tegen zijn hoofd geschopt hebben, terwijl hij al op de grond lag, een beetje zoals de eindhovense kopschoppers, dan zullen ze er wat mij betreft niet zwaar genoeg voor gestraft worden, maar ik weet niet wat er is gebeurd, dus hoe moet ikquote:Op maandag 3 juni 2013 21:00 schreef Scorpie het volgende:
Goed, genoeg gedold, nu even serieus, wat zie jij graag voor deze jongens ? Vind je dat ze lang genoeg gezeten hebben?
Ik dacht dat we wel een beroep konden doen op je ervaringen en inzichten in soortgelijke zaken, maar ik begrijp dat je dat liever niet doet?quote:Op maandag 3 juni 2013 21:04 schreef DS4 het volgende:
[..]
Indien ze hem zonder agressie van de kant van de grensrechter met een groep aangevallen hebben en tegen zijn hoofd geschopt hebben, terwijl hij al op de grond lag, een beetje zoals de eindhovense kopschoppers, dan zullen ze er wat mij betreft niet zwaar genoeg voor gestraft worden, maar ik weet niet wat er is gebeurd, dus hoe moet ik
dan een oordeel geven over de strafmaat?
Geef ze nog een kickbokslesje. Gratis. En smijt er nog een cursusje "Zo gaan we niet met elkaar om" tegenaan. Dat zal vast helpen. Veel plezier op het voetbalveld.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:04 schreef Ringo het volgende:
[..]
Tuurlijk, en dan in een kerker op water en brood.
Maar nee, nu mogen ze drie maanden schoffelen en krijgen ze een iPod cadeau tegen de verveling..
Waar en wanneer heb jij die Latijnse geslachtsziekte opgelopen?
Ja, want alle zaken kennen hetzelfde feitencomplex.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:07 schreef Scorpie het volgende:
Ik dacht dat we wel een beroep konden doen op je ervaringen en inzichten in soortgelijke zaken, maar ik begrijp dat je dat liever niet doet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |