Streep de datum in je agenda, vraag vrij, zeg afspraken af, hou 'm vrij, en de dag erna ook!
Bring your own weed, food and drinks. Delen mag altijd, natuurlijk Kijk wie er met je mee kan reizen (auto/trein/vliegtuig/driewieler) om eventueel de reiskosten mee te delen.
Willen wel, maar weten niet: - Murdera - Vas - Flippiee - Dientje12 - Unfckingtitled
quote:
DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden. Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.
quote:
DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
quote:
Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende: Oké, dus TS is stoned. En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
De vorige delen van deze reeks staan hier. De OP vind je hier.
Stoners: Sta je hier niet tussen, maar post je toch regelmatig mee onder het genot van een jointje? Meldt het de TS dan even, dan zetten we je erbij Of als je er wel staat maar hier eigenlijk niet thuis hoort, ook ff melden
Jointjes draaien:
SPOILER: Skills van Mano_
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Inside-out skills van sinepedraap
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.
SPOILER: Skills van Piye
SPOILER: Skills van Aap1000
SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88
SPOILER: Skills van Dr.Mikey
SPOILER: Skills van Dientje12
SPOILER: Skills van Amarantha
SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het om
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:
SPOILER: Ster-tip van edjuh18
SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraap
SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoes
SPOILER: Horse van CodeRood
SPOILER: Moonshine van GibsonLesPaul88 (+recept)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:
SPOILER: By Mano_
SPOILER: By Studeur
SPOILER: By Murdera
SPOILER: By GibsonLesPaul88
SPOILER: By Studeur
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vette stoner muziek
SPOILER: Kutfilm, niet kijken, de moeite niet waard, je krijgt spijt. Gr Gr vas, P.S. je bent homo
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stonervoer en -drinken:
SPOILER: 'Kijk Vas, mooie spoiler he? Nu niet meer zeuren. Knufs.'
Is het raar dat ik soms wel eens wat shag pak, een jonko rol zonder wiet en deze weer open maak om het opnieuw te doen? Het is zo verslavend om de een of andere reden, maar op het moment dat het een verplichting wordt (bv. je moet er een paar draaien voor iemand), is het het saaiste wat er is.
Dit -- Parkiet is mijn papa zijn -- Parkiet is mijn papa vier -- Parkiet is mijn papa regels -- Parkiet is mijn papa
Op vrijdag 31 mei 2013 01:03 schreef Unscrewed het volgende: Is het raar dat ik soms wel eens wat shag pak, een jonko rol zonder wiet en deze weer open maak om het opnieuw te doen? Het is zo verslavend om de een of andere reden, maar op het moment dat het een verplichting wordt (bv. je moet er een paar draaien voor iemand), is het het saaiste wat er is.
Vind ik wel beetje raar Ik vind draaien eigelijk het kutste van heel het blowen
OT: Heb ook jou plaatje ff aangepast
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
Op vrijdag 31 mei 2013 01:12 schreef Amarantha het volgende: Hoop toch niet dat mensen me tijdens de meeting Ama noemen. Heb in het echt er echt een hekel aan als mensen me zo noemen
Hoe dan?
Dit -- Parkiet is mijn papa zijn -- Parkiet is mijn papa vier -- Parkiet is mijn papa regels -- Parkiet is mijn papa
Dat lijkt toch behoorlijk op Ama Korten mensen je zo vaak af?
Nee niet meer haha. Ik werd vaak Am genoemd maar deed me echt denken aan de tijd toen ik 10 was dus daar had ik ook echt geen zin meer in. Het is nu gewoon mijn naam Of 'HEY!'
Was jij die rukkende conducteur/machinist waardoor de trein gister vertraging had ?
Ik heb gister niet in de vertraging gereden Was alleen gedonder door die aanrijding in Hurdegaryp. Daardoor liep het een beetje uit. Mijn sein kwam niet veilig op Europapark
Ik heb gister niet in de vertraging gereden Was alleen gedonder door die aanrijding in Hurdegaryp. Daardoor liep het een beetje uit. Mijn sein kwam niet veilig op Europapark
Europa park is een mooie plek mag er graag komen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure! "WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?" R.I.P DTS.
Op vrijdag 31 mei 2013 11:07 schreef Monopoly het volgende: Ik kom er alleen doorheen en ik halteer daar, maar ken het verder niet. Vind de Euroborg wel mooi om te zien en die Mediacentrale heeft ook wel wat.
De wok in de Euroborg is goed te vertoeven.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure! "WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?" R.I.P DTS.
De stoner lijst is aardig opgeschoten. Ben bezig om de lijst langzaam aan uit te breiden. Juist voor de wat diepere/intensere chills. Muziek lekker op de achtergrond zachtjes. Wierook, kaarsjes, diepe gesprekken enzo Op of aanvullingen ?
De stoner lijst is aardig opgeschoten. Ben bezig om de lijst langzaam aan uit te breiden. Juist voor de wat diepere/intensere chills. Muziek lekker op de achtergrond zachtjes. Wierook, kaarsjes, diepe gesprekken enzo Op of aanvullingen ?
Twarres is een suggestie van je vriendin?
Voor de buitenblowers onder ons hoe gaan jullie om met langere daglicht/betere weer? Het is steeds moeilijker om niet teveel mensen tegen te komen als ik ergens een jonko zit te paffen.
Verder wel toffe lijst.., Al zet ik meer Mr.Polska, Eminem , Opposites op als ik stoned ben.
Thanks Eminem vind ik ook wel baas, maar dat is meer als ik alleen ga stonen. Gewoon chill op de bank Heb aan Moira wel een fijne stonerpartner Diepe gesprekken over van alles en nog wat, en we diggen elkaars 'rustige' muziekgenres. Prima vibe altijd
Op vrijdag 31 mei 2013 11:19 schreef Dr.Mikey het volgende: Voor de buitenblowers onder ons hoe gaan jullie om met langere daglicht/betere weer? Het is steeds moeilijker om niet teveel mensen tegen te komen als ik ergens een jonko zit te paffen.
Zolang je niet teveel in de buurt van woningen e.d. zit, wordt er meestal niet op gereageerd. Mijn ervaring dan.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Bij mijn ouders vlakbij zat zo'n strandje. Daar ging ik nog wel eens zitten op een bankje met een paar potten bier en wiet. oordopjes in en gewoon bazig hard genieten van zonsondergang, natuur en de rust. Niemand kwam daar op en hond en zijn baasje na.
Op vrijdag 31 mei 2013 11:19 schreef Dr.Mikey het volgende: Voor de buitenblowers onder ons hoe gaan jullie om met langere daglicht/betere weer? Het is steeds moeilijker om niet teveel mensen tegen te komen als ik ergens een jonko zit te paffen.
Ik hou hem gewoon binnenhands vast, wacht hier is een paynt: Dan houd je je hand gewoon een beetje dicht. Verder blow ik gewoon, stop hem alleen echt goed weg als er een kind aan komt, die hoeft dat niet te zien.
Op vrijdag 31 mei 2013 11:26 schreef Dr.Mikey het volgende: De natuur in deed ik in Zwolle altijd wel. Probleem is hier dat alle natuur een beetje gemaakt is.
Zwolle Wijthemerplas, zo'n prachtige stonerplek Of bij het Engelse Werk, aan de IJssel Uitkijkend over de heuvels achter Hattem. het water, de snelweg, de spoorbrug Prachtig man
Ik hou hem gewoon binnenhands vast, wacht hier is een paynt: [ afbeelding ] Dan houd je je hand gewoon een beetje dicht. Verder blow ik gewoon, stop hem alleen echt goed weg als er een kind aan komt, die hoeft dat niet te zien.
Zo doe ik ook altijd.. Vind niet erg als mensen mij zien blowen,, maar ik ga niet opzichtig zitten doen. Let idd ook op met kinderen.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
Zwolle Wijthemerplas, zo'n prachtige stonerplek Of bij het Engelse Werk, aan de IJssel Uitkijkend over de heuvels achter Hattem. het water, de snelweg, de spoorbrug Prachtig man
Op vrijdag 31 mei 2013 11:26 schreef Dr.Mikey het volgende: De natuur in deed ik in Zwolle altijd wel. Probleem is hier dat alle natuur een beetje gemaakt is.
Huh? Enschede toch? Daar loop ik altijd gewoon met een snaak op de lip door de stad. Tukkers zijn nie zo moeilijk
I love coffee in a cup, little fuzzy pups, bourbon in a glass, and grass!
Spoor 12 DM'90. Zelf ook nog een tijdje op gereden. Echter was dat tussen Tiel en Arnhem. Mooi dieselspul om mee te rijden trouwens.
Zag van de week dat ze het willen elektrificeren met een extra halte op Zwolle Stadshagen. Moet een soort van sneltram/trein worden. Wilden ze al langer, maar dit schijnt de beste manier te zijn na onderzoek.
Het gaat om de muziek zelf, weinig instrumenten, mooie stemmen. Perfect voor de achtergrond weetje Beetje positieve shit waardoor je dieper in je vibe komt en de positiviteit omgezet wordt in een goed gevoel
Spoor 12 DM'90. Zelf ook nog een tijdje op gereden. Echter was dat tussen Tiel en Arnhem. Mooi dieselspul om mee te rijden trouwens.
Zag van de week dat ze het willen elektrificeren met een extra halte op Zwolle Stadshagen. Moet een soort van sneltram/trein worden. Wilden ze al langer, maar dit schijnt de beste manier te zijn na onderzoek.
Ach, volgens mij blijven ze daar nog wel acht jaar over door praten, overleggen, onderzoeken, etc.
Ach, volgens mij blijven ze daar nog wel acht jaar over door praten, overleggen, onderzoeken, etc.
Schiet niet op idd.
quote:
Op vrijdag 31 mei 2013 11:30 schreef Dr.Mikey het volgende: Ja ik mis Zwolle wel wat dat betreft. Hier heb je altijd een kleine strook natuur en daarna weer stad. Dat is te weinig als je op de fiets zit.
Ik mis het ook. Voor mij is het pan om maximaal 2 maandjes in Groningen te gaan wonen zodat ik kan sparen voor een goedkope auto. En dan appartementje in Zwolle Dan pendelen naar Groningen elke dag
Het gaat om de muziek zelf, weinig instrumenten, mooie stemmen. Perfect voor de achtergrond weetje Beetje positieve shit waardoor je dieper in je vibe komt en de positiviteit omgezet wordt in een goed gevoel
Ik snap.
Ugh... heb ik 1 Google Chrome scherm open met 10 tabs, verplaats ik de Stoners-tab zodat er een nieuw venster komt (dus 1 met 9 tabs, 1 met 1 tab (stoners-topic))... 5 minuten later hebben beide schermen 10 tabs open.
Typisch wel voor Enschede, Ik dacht dat ik een mooi plekje had gevonden tussen Enschede zuid en het diekman. (Die overgang met die fietsbrug) maar ietsjes verder welke kant je ook opgaat zit je weer in het drukke verkeer.
Inbellen met de modem Netscape Navigator Google was nog niet bekend, zoeken deed je via de search engine van je browser. Het laden van een plaatje duurde soms 3 minuten Wat een tijden
Op vrijdag 31 mei 2013 11:48 schreef Unfckingtitled het volgende: Op een gegeven moment haalde je alleen nog maar geluidsfragmenten binnen met 'I did NOT have sex with that woman!'
Ik kreeg altijd zo'n vage mannenstem die over iets zat te lullen wat ik echt niet begreep (was Engels denk ik, kon ik nog niet zo goed ). "This audio recording blablabla.." i.p.v. Oh Happy Day van Sister Act.
Op vrijdag 31 mei 2013 11:50 schreef Sardu het volgende: Ja jammer dat napster ermee ophield. Daarna nog wel soulseek een tijd gebruikt.
Soulseek Tof programma. Tegenwoordig gebruik ik die als ik 'zeldzame' nummers of livesets zoek van hardcore/hardstyle. Ideaal. Je vind daar nummers die je niet bij torrents/nieuwsgroepen hebt.
Ik kreeg altijd zo'n vage mannenstem die over iets zat te lullen wat ik echt niet begreep (was Engels denk ik, kon ik nog niet zo goed ). "This audio recording blablabla.." i.p.v. Oh Happy Day van Sister Act.
Hehehe
Op vrijdag 31 mei 2013 12:18 schreef Dr.Mikey het volgende: Laat ze eens een treinverbinding tussen Emmen en Assen bouwen. Is toch belachelijk dat je via Zwolle moet.
Dat is waar. Alles wat je hier met de trein wilt doen moet via Zwolle
Op vrijdag 31 mei 2013 12:18 schreef Dr.Mikey het volgende: Laat ze eens een treinverbinding tussen Emmen en Assen bouwen. Is toch belachelijk dat je via Zwolle moet.
Moet kunnen via Groningen binnenkort.
Dan wordt het Groningen - Veendam - Stadskanaal - Emmen.
Vanaf 2016 rijdt Arriva door vanaf Veendam (nu eindstation) door naar Stadskanaal.
Dat staat iig al helemaal vast. Daar beginnen ze volgend jaar mee (werkzaamheden). Er is dus ook al sprake (plannen) om van Stadskanaal door te gaan naar Emmen, maar daar is nog niets van zeker. Hoop wel dat ze het doen.
Ben jij er ook zo een die vervelend komt doen als iemand rookt op het bankje net buiten de rookzone? Sowieso NS zet eens een bankje in die rookzones.
Nee ik ben juist te makkelijk Als mensen naar me toe komen dat ze geen kaartje hebben door haast ofzo, en ze brengen het netjes, dan zeg ik altijd: Gewoon gaan zitten kerel.
Nee ik ben juist te makkelijk Als mensen naar me toe komen dat ze geen kaartje hebben door haast ofzo, en ze brengen het netjes, dan zeg ik altijd: Gewoon gaan zitten kerel.
Geen neuk wordt gegeven
Zo kreeg ik laatst een boete
Nja, nadat ik m vertelde dat ik geen kaartje had omdat ik arm was.
I love coffee in a cup, little fuzzy pups, bourbon in a glass, and grass!
Geen neuk wordt gegeven
Ben je al eens herkend !? Goedendag meneer ! Verrek dat is Mono van fok!
Geen neuk wordt gegeven
Wacht.. jij bent conducteur? Waar kom jij allemaal? Zit je dan alleen maar rond een bepaalde regio of kom je door heel NL?
Ben je al eens herkend !? Goedendag meneer ! Verrek dat is Mono van fok!
Jawel, maar nooit tegen me gezegd. Wat jongens uit de treinentopic wonen in het noorden en zitten nog wel eens bij me in de trein. Maar zij weten niet hoe ik er uit zie, en vice versa
Wacht.. jij bent conducteur? Waar kom jij allemaal? Zit je dan alleen maar rond een bepaalde regio of kom je door heel NL?
Nope, machinist Maar wij hebben bij ons in het Noorden geen conducteur in de trein (op een brigade van controleurs na die her en der in en uitstappen). Dus dan krijg je ook dat soort vragen van reizigers.
Nope, machinist Maar wij hebben bij ons in het Noorden geen conducteur in de trein (op een brigade van controleurs na die her en der in en uitstappen). Dus dan krijg je ook dat soort vragen van reizigers.
En enkel omgeving Groningen - Leeuwarden
Ah jammer. Is het leuk werk?
Er zijn wel flink wat vacatures toch? Vanwege een vergrijzend personeelsbestand had ik een keer op OVPro gelezen.
Er gaan er een hoop uit ja. Toch valt het nu nog wel mee qua vacatures. Maar gewoon open solli sturen en zo'n bedrijf als Consolid neemt soberso aan de lopende band machinisten aan. Ook zonder vooropleiding in de spoorwereld. Beetje cargo treinen besturen, prima te doen man. Nachtdiensten etc en je harkt over de 2200 netto binnen startsalaris.
Er gaan er een hoop uit ja. Toch valt het nu nog wel mee qua vacatures. Maar gewoon open solli sturen en zo'n bedrijf als Consolid neemt soberso aan de lopende band machinisten aan. Ook zonder vooropleiding in de spoorwereld. Beetje cargo treinen besturen, prima te doen man. Nachtdiensten etc en je harkt over de 2200 netto binnen startsalaris.
Verdiend zeker niet slecht. Echter staat daar wel tegenover dat je zeer flexibel moet zijn qua werktijden. Als er op je dienstkaartje staat 20.00 afstap (einde dienst) heb je kans dat je om 20.45 nog in Emmerich staat en nog terug moet naar de haven in Rotterdam. Dan is je afstap dus pas 23.00
Daar moet je wel tegen kunnen, maar qua loon staat dat er keurig tegenover imho
Op vrijdag 31 mei 2013 14:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende: Zo, net terug van een intensieve nacht vol sex Pfff, cheers. Wat voelt t goed. Nu dikke vette tak blazen
Op vrijdag 31 mei 2013 14:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende: Zo, net terug van een intensieve nacht vol sex Pfff, cheers. Wat voelt t goed. Nu dikke vette tak blazen
Verveel me kaulo dood nu De zon is weg, zwaar afgekoeld, m'n meissie sowieso tot Maandag niet aanwezig. En dan nog de vraag of ze daarna wel kan ivm scriptie, want, veel gedoe rondom wel of geen toestemming voor onderzoek. Kut. Buiten de deur verder neuken, of netjes zijn en niet met andere dames gaan.
Op vrijdag 31 mei 2013 17:15 schreef GibsonLesPaul88 het volgende: Verveel me kaulo dood nu De zon is weg, zwaar afgekoeld, m'n meissie sowieso tot Maandag niet aanwezig. En dan nog de vraag of ze daarna wel kan ivm scriptie, want, veel gedoe rondom wel of geen toestemming voor onderzoek. Kut. Buiten de deur verder neuken, of netjes zijn en niet met andere dames gaan.
Jij praat echt altijd in gedichtjes met al die enters middenin een zin.
Op vrijdag 31 mei 2013 17:15 schreef GibsonLesPaul88 het volgende: Verveel me kaulo dood nu De zon is weg, zwaar afgekoeld, m'n meissie sowieso tot Maandag niet aanwezig. En dan nog de vraag of ze daarna wel kan ivm scriptie, want, veel gedoe rondom wel of geen toestemming voor onderzoek. Kut. Buiten de deur verder neuken, of netjes zijn en niet met andere dames gaan.
Ja eigenlijk wel 't beste. Ze zegt zelf ook netjes te zijn en niet met anderen te gaan nu wij wat bezig zijn met elkaar. Maar goed, heb het al zo vaak gehoord Dat ik soms niet weet wat ik aan moet met dat soort dingen xd.
Ja eigenlijk wel 't beste. Ze zegt zelf ook netjes te zijn en niet met anderen te gaan nu wij wat bezig zijn met elkaar. Maar goed, heb het al zo vaak gehoord Dat ik soms niet weet wat ik aan moet met dat soort dingen xd.
Wat? niet met anderen afspreken = niet met anderen afspreken. Als je dat hebt afgesproken is het dus vreemdgaan. Vreemdgangers moeten tandjes tuffen.
Op vrijdag 31 mei 2013 17:29 schreef Monopoly het volgende: Vreemdgaan is als een mongool naar zijn kamer sturen en zeggen dat hij er pas uit mag komen als hij normaal is.
Op vrijdag 31 mei 2013 17:29 schreef Monopoly het volgende: Vreemdgaan is als een mongool naar zijn kamer sturen en zeggen dat hij er pas uit mag komen als hij normaal is.
Wat een relaxte zonnige dag De hele dag in de zon gezeten en wat kortingstickers van het ene op het andere product geplakt in een kledingwinkel waardoor ik 40% korting kreeg op producten naar keuze
Op vrijdag 31 mei 2013 17:46 schreef Studeur het volgende: Wat een relaxte zonnige dag De hele dag in de zon gezeten en wat kortingstickers van het ene op het andere product geplakt in een kledingwinkel waardoor ik 40% korting kreeg op producten naar keuze
Whehe, jij mazzel dat die winkel dat daar dan nog met de hand doet Bij ons geeft de kassa alle kortingen automatisch aan, en als er dan een kortingskaartje/sticker op iets zit wat geen korting heeft, heb je gewoon pech Of nouja, in de meeste gevallen dan
Whehe, jij mazzel dat die winkel dat daar dan nog met de hand doet Bij ons geeft de kassa alle kortingen automatisch aan, en als er dan een kortingskaartje/sticker op iets zit wat geen korting heeft, heb je gewoon pech Of nouja, in de meeste gevallen dan
Stoute winkel, de prijs die op het product staat, mits aannemelijk, is wat je moet betalen. Als de kassa wat anders zegt heeft de winkel pech.
Stoute winkel, de prijs die op het product staat, mits aannemelijk, is wat je moet betalen. Als de kassa wat anders zegt heeft de winkel pech.
Nope, die 'regel' is niet zo gek lang geleden veranderd. Het is natuurlijk onzin als wij al die Polen en zigeuners overal 50-75% korting op moeten geven terwijl ze zelf gewoon de kaartjes van de éne op de ándere hanger doen.
Nope, die 'regel' is niet zo gek lang geleden veranderd. Het is natuurlijk onzin als wij al die Polen en zigeuners overal 50-75% korting op moeten geven terwijl ze zelf gewoon de kaartjes van de éne op de ándere hanger doen.
Vind het logisch.
Ah ok. Geldt dat ook voor verkeerd geprijsde artikelen dan?
Ergens wel logisch ja, maar toch is het aan de verkoper om zijn zaakjes op orde te hebben natuurlijk.
Ergens wel logisch ja, maar toch is het aan de verkoper om zijn zaakjes op orde te hebben natuurlijk.
Het komt wel eens voor dat er op een prijssticker (van de fabriek) 4,99 staat terwijl de kassa 5,99 aan geeft. In dat geval moet ik mijn leidinggevende roepen en die haalt er dan die euro vanaf.
Als wij een duidelijke fout hebben gemaakt, dat bijvoorbeeld écht aan al die artikelen nog een kortingskaartje of whatever hangt, dan geven we die korting aan die klant wel, en halen we snel de rest eraf
Bij mij stond gewoon zo'n oud kassawijf wat het geen ene neuk aan gaat of ik korting krijg of niet. Ze begon die sticker alleen eraf te pulken en ik dacht "kut ze heeft het door" maar de sticker had ik over de streepjescode heen geplakt dus ze kon hem niet scannen
Bij mij stond gewoon zo'n oud kassawijf wat het geen ene neuk aan gaat of ik korting krijg of niet. Ze begon die sticker alleen eraf te pulken en ik dacht "kut ze heeft het door" maar de sticker had ik over de streepjescode heen geplakt dus ze kon hem niet scannen
Ik heb een nieuwe blow etui en hij is zo cute Hij heeft zelfs officieel een naam haha 'draky'. Hij komt van een huisgenoot haar werk, ze heeft hem zelf in het blauw en dat is een walvis haha. Hij is bedoeld voor kleine kinderen haha
SPOILER
Op vrijdag 31 mei 2013 18:10 schreef Amarantha het volgende: Ik heb een nieuwe blow etui en hij is zo cute Hij heeft zelfs officieel een naam haha 'draky'. Hij komt van een huisgenoot haar werk, ze heeft hem zelf in het blauw en dat is een walvis haha. Hij is bedoeld voor kleine kinderen haha
SPOILER
Op vrijdag 31 mei 2013 18:10 schreef Amarantha het volgende: Ik heb een nieuwe blow etui en hij is zo cute Hij heeft zelfs officieel een naam haha 'draky'. Hij komt van een huisgenoot haar werk, ze heeft hem zelf in het blauw en dat is een walvis haha. Hij is bedoeld voor kleine kinderen haha
SPOILER
SPOILER
Not done dus
Hoe is het weer morgen eigenlijk? Ik moet verhuizen dus als ik klaar ben wil ik in de tuin bier drinken in de zon. En 's nachs nog op het gemak een jointje roken in de tuin.
Ik heb vandaag mn vaporizer binnengekregen en uitgeprobeerd. Ben er behoorlijk stoned van geworden en het is echt veel prettiger dan een jointje vind ik. Goede aankoop dus
Op vrijdag 31 mei 2013 18:54 schreef Ceviche het volgende: Ik heb vandaag mn vaporizer binnengekregen en uitgeprobeerd. Ben er behoorlijk stoned van geworden en het is echt veel prettiger dan een jointje vind ik. Goede aankoop dus