En ik zit hem aan te moedigenquote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:38 schreef -CRASH- het volgende:
En precies op de goeie tijd ingeschakeld.
Eigenlijk erg fout!quote:
Ja, maar, ja, maar, zo van een afstandje is het zo mooi om te zienquote:
Vooral als het een 10bij10km wordtquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, maar, ja, maar, zo van een afstandje is het zo mooi om te zien
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Vooral als het een 10bij10km wordt![]()
Oke dit is niet grappig speedy![]()
Een vierkante tornado?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Vooral als het een 10bij10km wordt![]()
Oke dit is niet grappig speedy![]()
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, maar, ja, maar, zo van een afstandje is het zo mooi om te zien
Ja, toen zaten we toch nog met wat meer mensen te kijken, en maar cappen, en maar, ja... ja....quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:43 schreef -CRASH- het volgende:
[..]deed me denken 2011. Toen ik toevalig deze tuba zag.
En een paar seconden later was ie weer weg....
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Wees blij, dat ding kan behoorlijk wat schade aanrichten in NL, hoe klein ie ook is.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, toen zaten we toch nog met wat meer mensen te kijken, en maar cappen, en maar, ja... ja....geen touchdown.
Deze was hier in Nederland, bij Venloquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, toen zaten we toch nog met wat meer mensen te kijken, en maar cappen, en maar, ja... ja....geen touchdown.
Ow, ik was even in de war. Ik dacht aan de grote uitbraak in 2011 waar we ook al dagen zaten te kijken, en toen Drassss met vakantie was ging het echt los. Ik vergeet iedere keer of dat de Tuscaloosa of de Joplin was (dat Drassss er niet was)quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:46 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Deze was hier in Nederland, bij Venlo
Joplinquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, ik was even in de war. Ik dacht aan de grote uitbraak in 2011 waar we ook al dagen zaten te kijken, en toen Drassss met vakantie was ging het echt los. Ik vergeet iedere keer of dat de Tuscaloosa of de Joplin was (dat Drassss er niet was)
ff Aaaaaiën aan de grond.quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:54 schreef Nattekat het volgende:
Die potentiële tornado ligt toch niet op ramkoers met OKC?
Nope, pakt de NW kant.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:54 schreef Nattekat het volgende:
Die potentiële tornado ligt toch niet op ramkoers met OKC?
Ch5 laat nu dus echt zien dat de storm over het hart van OKC trekt. In het beste geval gaat dit helemaal geen tornado wordenquote:
Ligt eraan of het echt een supercell gaat worden, want die trekken voornamelijk west. Als dat gaat lukken pakt hij Noord-OKC en Edmond mee.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ch5 laat nu dus echt zien dat de storm over het hart van OKC trekt. In het beste geval gaat dit helemaal geen tornado worden
Radar heeft alle buien ten NW van OKC, ook news9 voorspelt dat pad.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ch5 laat nu dus echt zien dat de storm over het hart van OKC trekt. In het beste geval gaat dit helemaal geen tornado worden
News9 http://www.news9.com/Global/category.asp?C=207228&BannerId=1022quote:
Ondanks dat ik niet lekker ben probeer ik het vol te houdenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:08 schreef MaryMouse het volgende:
Ik hoop dat Speedy het nog even vol houd met cappen. Capjes horen bij een avond als deze. Heb laatst nog weer wat oude topics teruggekeken, en baal van sommige dode linkjes
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ondanks dat ik niet lekker ben probeer ik het vol te houden![]()
En weer terug
Een voordeel, daar ligt al het grootste deel platquote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:12 schreef DemonRage het volgende:
Ochjee... dat geval gaat weer richting Moore.
Ruimt lekker op ja.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Een voordeel, daar ligt al het grootste deel plat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |