Jaquote:
En wat is dat danquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:44 schreef borisz het volgende:
Latertje bij de fractie. 23u maar goed, iets met verkiezingen en een flink blok aan het been.
Isa
Iemand wil zich weer kandideren voor de lijst. Alleen niemand moet heb en paar weken geleden ging het mis toen hij een mailtje stuurde en die bij diverse mensen in het verkeerde keelgat schoot. Dat was dan druppel 403929409480 en daarbij was de emmer nu toch echt al vol. Daarbij wil hij niet inzien dat hij soms ook niet altijd tactisch bezig is.quote:
Zijn gedrag zal ook niet meer veranderen. Het is verder een persoon die eigenlijk altijd buiten de boot is gevallen. Hij was docent, maar van orde houden was geen sprake. En op een ALV of andere bijeenkomst zal hij zich weer leuk profileren maar dan is het dag twee en zakt hij volledig door het ijs.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:21 schreef Isabeau het volgende:
Dat zijn lastige mensen, borisz. Hoe heet die theorie ook alweer waarbij incapabele mensen op bepaalde posities vaak van zichzelf dat niet door hebben omdat ze daarvoor de cognitieve intelligentie missen. Je moet intelligent zijn om je eigen fouten te kunnen analyseren en je gedrag te veranderen.
ja het is dieptriest, ze wil ook niet eten bv want ze vergiftigen haar etc etc echt totaal de weg kwijtquote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:11 schreef Isabeau het volgende:
Goodmeurning!
Mooi weer ftw
En Memo (Memo, krak, Mo = Moblo) ook al gedoe met familieoudjes. Wat is het toch een trieste aandoening, die dementie
Je hele leven zelfstandig en jezelf zijn en dan mensonterend op het laatste stuk van je leven jezelf zo ongelofelijk kwijt raken. Wreed gewoon. Daar een pilletje voor (genezend, niet Drion) zou een Nobelprijs waard zijn
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:21 schreef Isabeau het volgende:
Oh, en mijn exschoonzus zei gisteren weer op weg naar huis: 'shit! ik had een foto van je gezicht moeten maken toen we bij de dokter waren!' Ik vroeg toen heel droog of ze dat op facebook had willen zetten met de tekst: killer mosquito attack Hoogeveen!
Peters principe?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:21 schreef Isabeau het volgende:
Dat zijn lastige mensen, borisz. Hoe heet die theorie ook alweer waarbij incapabele mensen op bepaalde posities vaak van zichzelf dat niet door hebben omdat ze daarvoor de cognitieve intelligentie missen. Je moet intelligent zijn om je eigen fouten te kunnen analyseren en je gedrag te veranderen.
Oh, en mijn exschoonzus zei gisteren weer op weg naar huis: 'shit! ik had een foto van je gezicht moeten maken toen we bij de dokter waren!' Ik vroeg toen heel droog of ze dat op facebook had willen zetten met de tekst: killer mosquito attack Hoogeveen!
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja het is dieptriest, ze wil ook niet eten bv want ze vergiftigen haar etc etc echt totaal de weg kwijt
Nee, dat is toch het principe dat mensen carrière maken tot een punt waar ze eigenlijk niet goed functioneren en daarna geen carrière meer maken, maar eigenlijk een stap terug zouden moeten om optimaal te functioneren.quote:
quote:The Dunning–Kruger effect is a cognitive bias in which unskilled individuals suffer from illusory superiority, mistakenly rating their ability much higher than average. This bias is attributed to a metacognitive inability of the unskilled to recognize their mistakes.
Actual competence may weaken self-confidence, as competent individuals may falsely assume that others have an equivalent understanding. David Dunning and Justin Kruger of Cornell University conclude, "the miscalibration of the incompetent stems from an error about the self, whereas the miscalibration of the highly competent stems from an error about others".
Huh maar als je een garnalen-allergie hebt, dan mag je zeker ook geen trassi meer gebruiken?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:29 schreef Isabeau het volgende:
Nou, het ergste vind ik dus dat het zich echt elk jaar weer uitbreidt, de allergieën. Nu alweer garnalen bij de groep, what's next? Alle vis?En dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |