SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Is toch leuk man. Net als die zaak van zijn vrouw. Maar voor de rest wel mooi om te zien dat ze niet met het kampioenschap perse bezig zijnquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:50 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Mooie documentaire, alleen dat gezeik van die camping altijd
Hij bekijkt het maar. Misschien dat hij terug kan komen als jeugdtrainer later ofzo, als speler hoef ik hem niet bij Ajax te zien in elk geval.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:56 schreef PowerLoungen het volgende:
Sjon Heitinga wil heel misschien over 2 jaar terugkomen als we aan zijn voeten liggen te smeken
Sjon denkt dat die de top van de Premier League is terwijl die kale elke wedstrijd die die mee mag doen minstens 3 cruciale fouten maaktquote:Op vrijdag 31 mei 2013 03:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij bekijkt het maar. Misschien dat hij terug kan komen als jeugdtrainer later ofzo, als speler hoef ik hem niet bij Ajax te zien in elk geval.
Beetje moeilijk om in te schatten, hij heeft weinig gespeeld, die fouten hadden ook wel met gebrek aan ritme te maken, maar laat hem maar nog een beetje cashen in Turkije en dan kan hij over 2 jaar in Lucky Ajax met Sjakie voetballen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 03:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sjon denkt dat die de top van de Premier League is terwijl die kale elke wedstrijd die die mee mag doen minstens 3 cruciale fouten maakt
Sjon gaf gisteren anders toch een beste bal, aldus Van Gaal.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 03:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sjon denkt dat die de top van de Premier League is terwijl die kale elke wedstrijd die die mee mag doen minstens 3 cruciale fouten maakt
inderdaad, heitinga en sneijder en de hele crew hoeven niet meer op hun 33e terug te komen hoorquote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:55 schreef Afhaalchinees het volgende:
De tijd dat ik spelers nog wil zien terugkomen is geweest, laat talenten maar lekker minuten maken ipv een heitinga/sneijder/vdv op zn retour.
(al ga ik voor Vertonghen wel heel hard twijfelen)
Heitinga nu als vervanger van Alderweireld zou best nog wel kunnen (als hij in zou willen leveren), over 2 jaar is het nog maar de vraag of dat nog zo is.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:55 schreef Afhaalchinees het volgende:
De tijd dat ik spelers nog wil zien terugkomen is geweest, laat talenten maar lekker minuten maken ipv een heitinga/sneijder/vdv op zn retour.
(al ga ik voor Vertonghen wel heel hard twijfelen)
quote:Ajax op zoek naar Laudrup Van onze Telesportredactie
Ajax is op zoek naar Michael Laudrup. De Deense oud-voetballer dient zich op 29 augustus om 11.00 aan de Parnassusweg in Amsterdam bij de rechtbank te melden in verband met een belastingzaak uit 1997.
Ajax heeft vrijdagmorgen advertenties in kranten laten zetten, omdat Laudrup 'geen bekende woon- of verblijfplaats' heeft.
Eén en ander is een gevolg van een naheffing van de Belastingdienst bij Ajax na de transfers van Laudrup en Shota Arveladze in 1997. De naheffingen bedroegen ongeveer 3 miljoen euro. De Amsterdamse club heeft het complete bedrag al overgemaakt naar de Belastingdienst, maar moet dat bedrag nu bij de Deen verhalen.
Laudrup speelde in het seizoen 1997/1998 bij Ajax en is tegenwoordig manager bij Premier League-club Swansea City.
kansloze missiequote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:47 schreef StarGazer het volgende:
Michael Laudrup schijnt onvindbaar te zijn.
[..]
2 wedstrijden op 13 Juli, om 16:00 en 20:00. Dat is praktisch zelfs bijna onmogelijk.quote:Ajax speelt op zaterdag 13 juli een oefenwedstrijd tegen RKC Waalwijk. Het duel tussen de landskampioen en RKC wordt in het Mandemakers Stadion in Waalwijk gespeeld. De aftrap is om 16:00 uur. Later op die dag speelt Ajax nog een tweede oefenwedstrijd in Doetinchem tegen De Graafschap (20:00 uur).
Naast de oefenwedstrijden tegen RKC en De Graafschap speelt Ajax tijdens de voorbereiding ook tegen SDC Putten (29 juni), Dynamo Dresden (6 juli) en Werder Bremen (19 juli).
2 selecties inderdaadquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:49 schreef Pablo88 het volgende:
[..]
2 wedstrijden op 13 Juli, om 16:00 en 20:00. Dat is praktisch zelfs bijna onmogelijk.
2 selecties misschien?
Zo kunnen ze iedereen aan het werk zien, goed idee.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:49 schreef Pablo88 het volgende:
[..]
2 wedstrijden op 13 Juli, om 16:00 en 20:00. Dat is praktisch zelfs bijna onmogelijk.
2 selecties misschien?
Prima, nog meer Ajaxquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:49 schreef Pablo88 het volgende:
[..]
2 selecties misschien?
VdV werkt echt wel hoor, die man loopt in de Eredivisie moeiteloos mee. Staat garant voor 15+ doelpunten, zou van mij wel mogen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heitinga nu als vervanger van Alderweireld zou best nog wel kunnen (als hij in zou willen leveren), over 2 jaar is het nog maar de vraag of dat nog zo is.
VdV en Sneijder zijn te beroerd om te werken, die passen niet meer bij het huidige Ajax al zijn zijn ze aan de bal natuurlijk wel van een hoog niveau.
Hij kan niet eens lopen hoe kan hij dan werken? Wat ik al zei aan de bal nog steeds een geweldenaar maar mee verdedigen heeft hij nog nooit gedaan en als Eriksen zo mocht voetballen (dus zonder verdedigen) als hij had hij er ook meer dan 15 gemaaktquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
VdV werkt echt wel hoor, die man loopt in de Eredivisie moeiteloos mee. Staat garant voor 15+ doelpunten, zou van mij wel mogen.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij kan niet eens lopen hoe kan hij dan werken? Wat ik al zei aan de bal nog steeds een geweldenaar maar mee verdedigen heeft hij nog nooit gedaan
Ben ik niet met je eens, als het Ajax wordt omdat ze echt nergens anders meer heen kunnen, lijkt het me nietquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Voor helden zoals Heitinga, Raffie en Sneijder moet altijd een plek zijn
Ja later als jeugdtrainer ja.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Voor helden zoals Heitinga, Raffie en Sneijder moet altijd een plek zijn
Het geld op hen verhalen is een kansloze missiequote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:11 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Nee hoor, is gewoon een formaliteit welke bij de wet is geregeld..
Hoeveel wedstrijden kijk jij van everton?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:57 schreef S0nic het volgende:
Heitinga is alleen maar slechter geworden sinds hij weg is gegaan, mag lekker wegblijven.
Als ze ergens een inkomen hebben kun je dus ook ergens beslag op laten leggenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het geld op hen verhalen is een kansloze missie
Als je een van die drie er bij kan hebben voor volgend seizoen dan moet je dat altijd doenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens, als het Ajax wordt omdat ze echt nergens anders meer heen kunnen, lijkt het me niet
Dan moet Ajax eerst gelijk krijgen en van de belastingdienst hebben ze het al verloren, beslag leggen in het buitenland is niet zo makkelijk als hier.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:04 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Als ze ergens een inkomen hebben kun je dus ook ergens beslag op laten leggen
OK maar op het moment dat ze overal uitgerangeerd zijn lijkt het me niet, er zijn volgens mij maar 2 spelers succesvol teruggekeerd en dat zijn Cruijff en Rijkaardquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je een van die drie er bij kan hebben voor volgend seizoen dan moet je dat altijd doen
Dat is waar, maar als Sneijder of Raffie over 2 of 3 seizoenen wil terug keren bij Ajax in de "ooijerrol"dan heb ik daar ook geen probleem mee.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK maar op het moment dat ze overal uitgerangeerd zijn lijkt het me niet, er zijn volgens mij maar 2 spelers succesvol teruggekeerd en dat zijn Cruijff en Rijkaard
Moeten we dan maar weer zien, wat ik al zei in het systeem met punt naar achteren passen ze niet echt meer, dat die lul van een Louis zijn systeem meteen alweer heeft aangepast, dat zie ik Frank niet doen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is waar, maar als Sneijder of Raffie over 2 of 3 seizoenen wil terug keren bij Ajax in de "ooijerrol"dan heb ik daar ook geen probleem mee.
Sneijder kan dat zonder probleem bij Van der Vaart kun je vraagtekens zettenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:39 schreef Kopsterk het volgende:
Ik betwijfel dat Sneijder en Van der Vaart tot hun recht zullen komen in een systeem zonder nummer 10. Van onze aanvallende halfspelers wordt veel loopvermogen gevraagd.
Waarom zou die weinig spelen denk je ? Heeft naar mijn weten geen ernstige blessures gehad. Dus dan blijft er maar 1 ding over : komt duidelijk tekort .quote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Beetje moeilijk om in te schatten, hij heeft weinig gespeeld, die fouten hadden ook wel met gebrek aan ritme te maken, maar laat hem maar nog een beetje cashen in Turkije en dan kan hij over 2 jaar in Lucky Ajax met Sjakie voetballen.
Sneijder kan veel lopen aan? Die man staat tegenwoordig alleen maar in de middencirkel balletjes te geven. Hij zal er nog flink aan moeten trekken om lichamelijk weer écht topfit te worden, en ik denk niet dat hij daar bij Ajax zin in heeft. Daar wil hij als grote vedette spelen met een team dat om hem heen gebouwd is. Van der Vaart is waarschijnlijk fitter dan Sneijder op dit moment is.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sneijder kan dat zonder probleem bij Van der Vaart kun je vraagtekens zetten
Waarom kan hij niet lopen? En nee Eriksen had geen 15 doelpunten gemaakt, veel minder doelgericht.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij kan niet eens lopen hoe kan hij dan werken? Wat ik al zei aan de bal nog steeds een geweldenaar maar mee verdedigen heeft hij nog nooit gedaan en als Eriksen zo mocht voetballen (dus zonder verdedigen) als hij had hij er ook meer dan 15 gemaakt
Kijk je nog weleens naar VdV? Die kan niet lopen. Als Eriksen op 10 zou spelen met de punt naar voren zou hij dat aantal wel gehaald hebben, maar blijft uiteraard gokwerk net als die 15 die jij VdV toedicht, maar ik ben er zeker van dat VdV op Eriksen's huidige positie nooit hetzelfde rendement zou halen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:51 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Waarom kan hij niet lopen? En nee Eriksen had geen 15 doelpunten gemaakt, veel minder doelgericht.
Totale onzin. Overigens heb ik het nergens over Eriksen, die haal jij er ineens bij.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kijk je nog weleens naar VdV? Die kan niet lopen. Als Eriksen op 10 zou spelen met de punt naar voren zou hij dat aantal wel gehaald hebben, maar blijft uiteraard gokwerk net als die 15 die jij VdV toedicht, maar ik ben er zeker van dat VdV op Eriksen's huidige positie nooit hetzelfde rendement zou halen.
Is helemaal geen onzin, loopt als een veteraanquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Totale onzin. Overigens heb ik het nergens over Eriksen, die haal jij er ineens bij.
Een goede voetballer hoeft ook niet veel te lopenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is helemaal geen onzin, loopt als een veteraan
Ik zeg toch niet dat hij een slechte voetballer is , maar zo langzamerhand alleen nog maar aan de bal en hij heeft een kleine actieradiusquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Een goede voetballer hoeft ook niet veel te lopen
Idd godverdomme ik wilde net het laaste stukje afkijkenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:58 schreef The_Groove het volgende:
Goddomme heb ik eindelijk tijd om Frank z'n trilogie te zien....Heeft Eredivisielive 'm weer beveiligd
Was ook maar een grapquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat hij een slechte voetballer is , maar zo langzamerhand alleen nog maar aan de bal en hij heeft een kleine actieradius
Dat is altijd al zo geweest en heel normaal ook. Anders gaat de NOS daar geen miljoenen aan uitgevenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:29 schreef stoeltafel het volgende:
Jammer
Video’s en samenvattingen van Eredivisie Live wedstrijden zijn gedurende de speelronde alleen te bekijken door Eredivisie Live GO abonnees. U dient hiervoor over een abonnement te beschikken en ingelogd te zijn.
Ik heb het opgenomen maar wordt het niet nog een keer uitgezonden dan?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:40 schreef stoeltafel het volgende:
Snap ik maar wel jammer dat ik het interview met Frank niet kan zien. Heb trouwens wel gewoon eredivisielive thuis.
Ja ik las het.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zo'n gozer op AN van deze foto's durft ze niet te plaatsen in zijn totaal.
Dat heb ik ook, maar als ik de link op mijn telefoon opent speelt hij hem gewoon af. Misschien kan je dat proberen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:29 schreef stoeltafel het volgende:
Jammer
Video’s en samenvattingen van Eredivisie Live wedstrijden zijn gedurende de speelronde alleen te bekijken door Eredivisie Live GO abonnees. U dient hiervoor over een abonnement te beschikken en ingelogd te zijn.
hij heeft vast 9 - hoogendijk er opquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zo'n gozer op AN van deze foto's durft ze niet te plaatsen in zijn totaal.
Dan kun je ook een online abonnement aanvragen toch?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:40 schreef stoeltafel het volgende:
Snap ik maar wel jammer dat ik het interview met Frank niet kan zien. Heb trouwens wel gewoon eredivisielive thuis.
Ik met Ziggo kan dat wel.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:40 schreef stoeltafel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |