abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 juni 2013 @ 23:48:14 #76
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_127342826
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 16:38 schreef Koosnaam het volgende:
seizoen 4

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De eerste aflevering van seizoen 4 vind ik de leukste aflevering van seizoen 4 _O_
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  zondag 2 juni 2013 @ 23:48:36 #77
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_127342847
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 23:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
S04E01 is _O_

Ik zit ondertussen nog steeds bij die laatste afleveringen van seizoen 5. Ik voel een deja vu opkomen: zo heb ik in het verleden bijna een jaar erover gedaan om de laatste DVD van seizoen 1 af te kijken :')
Even doorbijten ;) :P
  zondag 2 juni 2013 @ 23:50:22 #78
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_127342938
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 23:06 schreef Kudo het volgende:
Drie weken geleden heb ik seizoen 8 aangeschaft en ik ben nu pas halverwege disc 4. Het valt me allemaal niet mee om te blijven kijken. Waar ik mezelf door seizoen 7 heb moeten worstelen, zal dat met seizoen 8 denk ik net zo gaan. Ik heb wat door de verschillende schijfjes zitten zoeken en spoelen maar de hoogtepunten zijn spaarzaam volgens mij, Her en der dus een hoogtepunt maar het niveau zakt gewoon structureel naar een bedenkelijker niveau. Vanaf seizoen 2 tot en met eind seizoen 6 bleef ik maar kijken en was het genieten geblazen. Maar vanaf seizoen 7 zit ik mezelf eigenlijk alleen maar te ergeren. De soap heeft vanaf dat moment de diepgang en de geloofwaardigheid van een pannenkoek. Die scene's in Dendermonde zijn lachwekkend en voegen helemaal niets toe. Het is tijdsvulling van de afleveringen, maar verder gebeurt er gewoonweg niets. Waarom geen spannende intriges, diefstallen of louche gasten in het hotel? Wellicht hadden Arthur, Anita en Rick dan ook weer iets te doen gehad. Het blijft in seizoen 8, dus al 3 jaar lang, sinds de start van Dendermonde in seizoen 5 het verzamelhonk voor personages die niets te doen hebben en door het team schrijvers compleet genegeerd worden. Verder was ik erg te spreken over de start van de verhaallijn: biologische ouders Kim en Julian, dit in seizoen 7. Maar ook dit wordt alweer veel te langdradig en zodoende voor mij een bron van ergernis. De entree van Bowien in seizoen 8 deed dan wel weer een glimlach op mijn mond toveren: een super bitch deluxe! En ook een bitch die wat mij betreft wat beter uit de verf kwam dan Dian. Maar goed, mijn vermoedens zijn bevestigd na het terug zien van al deze DVD boxen. Het hoogtepunt van deze soap lag verscholen in de periode 1 t//m 6 wat mij betreft. Het wegvallen van la Hafkamp, Peter, Frits en Herman was een klap in het gezicht voor de soap en dat is nooit meer helemaal goed gekomen. Wat mij betreft zijn bovenstaande personages de meest pure, realistische, meest interessante, maar bovenal meest veelzijdige vier personages die de soap ooit voortbracht.
Ik vond de eerste paar weken van seizoen 8 best saai, maar het wordt leuker! Ik ben al bijna bij disc 6 en ik vind 't nu weer geweldig! ^O^

Vooral aan Suzanne heb ik me rot geërgerd de eerste paar weken! :r
  zondag 2 juni 2013 @ 23:52:48 #79
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_127343077
BTW Frey: ik geef de strijd op over wie seizoen 9 eerder heeft. Ben op vakantie rond die periode. :P
  maandag 3 juni 2013 @ 00:05:12 #80
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_127343684
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 23:52 schreef LetsGame het volgende:
BTW Frey: ik geef de strijd op over wie seizoen 9 eerder heeft. Ben op vakantie rond die periode. :P
Mijn vakantie is erna, dan heb ik hem hopelijk al uit. :P
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_127343688
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 23:47 schreef LetsGame het volgende:

[..]

Seizoen 3 is 't geweldigste seizoen van GTST ooit! _O_
So true!
- de Celu verhaallijn
- Frits zijn oprechte emoties nadat zijn kind is afgepakt
- Martine met haar evil plannetjes het gehele seizoen lang
- Lotjes dood en vervolgens die sekte waar Laura bij betrokken raakt
- de egoïstische Linda
- de opbloeiende liefde en de beginselen van het samenspel tussen Frits en Martine
- Alice de Boer
- enzovoorts

Zelfs van Arthur wisten ze iets te maken dit seizoen en had volop verhaallijnen. Het liep gesmeerd in dat seizoen en het zwakte geen moment af.
pi_127343790
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 23:50 schreef LetsGame het volgende:

[..]

Ik vond de eerste paar weken van seizoen 8 best saai, maar het wordt leuker! Ik ben al bijna bij disc 6 en ik vind 't nu weer geweldig! ^O^

Vooral aan Suzanne heb ik me rot geërgerd de eerste paar weken! :r
Ik ben benieuwd. Jammer dat Daniël alsnog zwichtte voor liefdes avances en niet volhardde in zijn bedoelingen om gewoon vrienden te blijven met Suzanne.
  maandag 3 juni 2013 @ 00:18:12 #83
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_127344331
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 23:48 schreef LetsGame het volgende:

Seizoen 3 is 't geweldigste seizoen van GTST ooit! _O_
Dat ga ik zeker niet uitsluiten!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 23:48 schreef LetsGame het volgende:

[..]

De eerste aflevering van seizoen 4 vind ik de leukste aflevering van seizoen 4 _O_
Ik moet alle andere afleveringen nog kijken.
Hopelijk valt het niet tegen! :P
  maandag 3 juni 2013 @ 00:22:55 #84
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_127344518
Ik vind seizoen 3 zeker het beste seizoen van de eerste 3 en misschien ook nog wel beter dan seizoen 4 en 5. Mijn favorieten zijn echter seizoen 6 t/m 9, ik zou alleen totaal niet weten in welke volgorde. :P
  maandag 3 juni 2013 @ 00:30:12 #85
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_127344797
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 00:22 schreef Frey het volgende:
Ik vind seizoen 3 zeker het beste seizoen van de eerste 3 en misschien ook nog wel beter dan seizoen 4 en 5. Mijn favorieten zijn echter seizoen 6 t/m 9, ik zou alleen totaal niet weten in welke volgorde. :P
De meesten vinden het, volgens mij na seizoen 6 minder worden. Ik ben benieuwd! :)
Ik zelf, kijk overigens erg uit na seizoen 8, omdat daar mijn eerste echte herinneringen liggen. :)
Maar het zal nog wel even duren voor ik zover ben. ;)
pi_127344823
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 00:22 schreef Frey het volgende:
Vanwege Ludo zijn beste tijd? Het laatste waar ik naar uit kijk wat betreft terugzien van GTST is Ludo zijn comeback in seizoen 9. Ludo op zijn best wat mij betreft in deze periode! Na de komst van Stefano eind seizoen 9 werd het daarna ook herhaling van zetten wat Ludo betreft naar mijn idee en was het beste er gewoon vanaf vond ik. Ook Pete Jenssens wil ik nog een keer terug zien, maar daarna houdt het voor mij gewoon echt op. Dus de box van seizoen 9 wordt mijn laatste.
  maandag 3 juni 2013 @ 00:33:38 #87
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_127344919
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 00:31 schreef Kudo het volgende:

[..]

Vanwege Ludo zijn beste tijd? Het laatste waar ik naar uit kijk wat betreft terugzien van GTST is Ludo zijn comeback in seizoen 9. Ludo op zijn best wat mij betreft in deze periode! Na de komst van Stefano eind seizoen 9 werd het daarna ook herhaling van zetten wat Ludo betreft naar mijn idee en was het beste er gewoon vanaf vond ik. Ook Pete Jenssens wil ik nog een keer terug zien, maar daarna houdt het voor mij gewoon echt op. Dus de box van seizoen 9 wordt mijn laatste.
Voor mij misschien ook wel.
Direct na de Pete Jenssens verhaallijn, komt de familie Fischer in de serie! Misschien wel een goed moment om te stoppen ja. :)

Misschien ook wel niet. :)
pi_127345143
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 00:33 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Voor mij misschien ook wel.
Direct na de Pete Jenssens verhaallijn, komt de familie Fischer in de serie! Misschien wel een goed moment om te stoppen ja. :)

Misschien ook wel niet. :)
Die Fischers inderdaad en verder:
- voor de 2e keer vervanging van de generatie jongeren in de soap. Waarbij met deze generatie nog minder boeiends wordt neergezet dan de voorgaande (seizoen 6 t/m 9). Laat staan dat ze ook maar enigszins in de buurt komen van het niveau dat de eerste generatie jongeren wist neer te zetten.
- een komen en gaan van mislukte personages
- het langzaamaan uit beeld verdwijnen van het bedrijfsleven
- Verschillende personages van het eerste uur zijn verdwijnen, of gaan zich krankzinning gedragen, zoals Robert en Laura.
- Ludo die een alleenheerser wordt in deze tijd en onrealistisch machtig is.
- enzovoorts.
  maandag 3 juni 2013 @ 00:44:35 #89
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_127345251
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 00:30 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

De meesten vinden het, volgens mij na seizoen 6 minder worden. Ik ben benieuwd! :)
Ik zelf, kijk overigens erg uit na seizoen 8, omdat daar mijn eerste echte herinneringen liggen. :)
Maar het zal nog wel even duren voor ik zover ben. ;)
Ik ben opgegroeid met die seizoenen. :P

Maar kan het verder ook moeilijk uitleggen. Misschien komt het inderdaad door nostalgie en Ludo is natuurlijk ook mijn grote favoriet. Ondanks dat er niet constant actie is zoals rond seizoen 3, bevalt de sfeer me beter.

Ik zal zelf tot en met seizoen 15 kopen, omdat er nog veel is dat ik wil zien. Maar de meesten hier raad ik aan om niet verder dan 9 te gaan. Ik blijf wel zorgen voor shots van de memorabele momenten en de mooie muziekjes van Ronald Schilperoort. :P
  maandag 3 juni 2013 @ 00:46:46 #90
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_127345319
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 00:41 schreef Kudo het volgende:

[..]

Die Fischers inderdaad en verder:
- voor de 2e keer vervanging van de generatie jongeren in de soap. Waarbij met deze generatie nog minder boeiends wordt neergezet dan de voorgaande (seizoen 6 t/m 9). Laat staan dat ze ook maar enigszins in de buurt komen van het niveau dat de eerste generatie jongeren wist neer te zetten.
- een komen en gaan van mislukte personages
- het langzaamaan uit beeld verdwijnen van het bedrijfsleven
- Verschillende personages van het eerste uur zijn verdwijnen, of gaan zich krankzinning gedragen, zoals Robert en Laura.
- Ludo die een alleenheerser wordt in deze tijd en onrealistisch machtig is.
- enzovoorts.
^O^
Ja zo is het wel.
Toch keek ik die seizoenen, destijds met veel plezier! Maar het kan mij misschien nu erg gaan tegenvallen, nu ik de voorgaande seizoenen ook bekeken heb ja! :{
We zullen het zien.
  maandag 3 juni 2013 @ 00:47:20 #91
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_127345335
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 00:31 schreef Kudo het volgende:

[..]

Vanwege Ludo zijn beste tijd? Het laatste waar ik naar uit kijk wat betreft terugzien van GTST is Ludo zijn comeback in seizoen 9. Ludo op zijn best wat mij betreft in deze periode!
Je moet weten hoe erg ik me erop verheug. _O_
En de Ludo tune erbij. _O_
  maandag 3 juni 2013 @ 00:49:00 #92
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_127345384
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 00:46 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

^O^
Ja zo is het wel.
Toch keek ik die seizoenen, destijds met veel plezier! Maar het kan mij nu erg gaan tegenvallen, nu ik de voorgaande seizoenen ook bekeken heb ja! :{
We zullen het zien.
Vooral Ludo haalde het hele niveau nog omhoog, tot de exit van Martine. Daarna kreeg hij geen waardige tegenstand meer.
  maandag 3 juni 2013 @ 00:49:49 #93
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_127345413
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 00:44 schreef Frey het volgende:

[..]

Ik ben opgegroeid met die seizoenen. :P

Maar kan het verder ook moeilijk uitleggen. Misschien komt het inderdaad door nostalgie en Ludo is natuurlijk ook mijn grote favoriet. Ondanks dat er niet constant actie is zoals rond seizoen 3, bevalt de sfeer me beter.

Ik zal zelf tot en met seizoen 15 kopen, omdat er nog veel is dat ik wil zien. Maar de meesten hier raad ik aan om niet verder dan 9 te gaan. Ik blijf wel zorgen voor shots van de memorabele momenten en de mooie muziekjes van Ronald Schilperoort. :P
Kan ik me best voorstellen!
Ik heb tot en met seizoen 7 in huis. Dus dat zal ik nog zeker gaan bekijken. :)

En naar de shots en prachtige muziek kijk ik zeker uit! ^O^
  maandag 3 juni 2013 @ 00:52:40 #94
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_127345490
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 00:49 schreef Frey het volgende:

[..]

Vooral Ludo haalde het hele niveau nog omhoog, tot de exit van Martine. Daarna kreeg hij geen waardige tegenstand meer.
Ja, inderdaad.
Maar zo keihard als ze in seizoen 3 was, werd ze dacht ik bij haar comeback niet! :)
pi_127345512
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 00:49 schreef Frey het volgende:

[..]

Ludo houdt in seizoen 7 al als enige in het verhaal het niveau nog enigszins waardig en stijgt boven de rest uit met zijn rol. Wat om heen staat is al gewoonweg niet meer zo goed vind ik.
  maandag 3 juni 2013 @ 00:57:01 #96
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_127345629
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 00:53 schreef Kudo het volgende:

[..]

Ludo houdt in seizoen 7 al als enige in het verhaal het niveau nog enigszins waardig en stijgt boven de rest uit met zijn rol. Wat om heen staat is al gewoonweg niet meer zo goed vind ik.
Ja, daarover kunnen meningen verschillen. Dat had ik bij seizoen 7 absoluut nog niet, al was Ludo natuurlijk wel al mijn grote favoriet. :P
pi_127345705
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 00:47 schreef Frey het volgende:

[..]

Je moet weten hoe erg ik me erop verheug. _O_
En de Ludo tune erbij. _O_
Is dit eerste seizoen met de Ludo tune ja, geweldig!
Ik verheug me er ook enorm op. Niets van langdradigheid in dat comeback verhaal, alles perfect getimed, stap voor stap terugkrabbelen en toen hij eenmaal weer genoeg middelen had om Bowien en die Robin buitenspel te zetten deed hij dat echt genadeloos en maakte die een financiële klapper. Geweldig was dat! In dit verhaal werd echt duidelijk wat Ludo zakelijk gezien wel niet allemaal in zijn mars had.
  maandag 3 juni 2013 @ 01:09:13 #98
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_127345953
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 00:57 schreef Frey het volgende:

[..]

Ja, daarover kunnen meningen verschillen. Dat had ik bij seizoen 7 absoluut nog niet, al was Ludo natuurlijk wel al mijn grote favoriet. :P
Misschien moet ik maar na seizoen 7 al stoppen. Om het verval van mijn favoriete personage niet te hoeven zien! :{ :)
pi_127345965
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 00:52 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Ja, inderdaad.
Maar zo keihard als ze in seizoen 3 was, werd ze dacht ik bij haar comeback niet! :)
Martine was echt onmenselijk slecht in seizoen 3! Het vleugje humor en het minachten van handlanger Eddie maakte het compleet
  maandag 3 juni 2013 @ 01:16:17 #100
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_127346144
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 01:09 schreef Kudo het volgende:

[..]

Martine was echt onmenselijk slecht in seizoen 3! Het vleugje humor en het minachten van handlanger Eddie maakte het compleet
Ja inderdaad.
Wat ik aangaf. In seizoen 1 wou ze niets te maken hebben, met het feit dat David Harkema, Helen Helmink om wou brengen.
Maar in seizoen 3 liet ze Eddy, het hulpje van mevrouw Huygens ombrengen.
En vervolgens mocht hij ook proberen om Peter,Helen en mevrouw Barendsen (dacht ik) om te brengen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')