quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]niet gelukt, maar bedankt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter komt Tim er niet levend doorheen, wat heb ik een hekel aan zijn rolquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:41 schreef Koosnaam het volgende:
Als ik al zin heb om de komende aflevering te gaan bekijken, doe ik dat maandag wel.
Hopelijk krijgen we dan wel een vervolg te zien, van de weekend cliff!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:43 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:38 schreef Koosnaam het volgende:
seizoen 4Prachtige, hilarische scene, vooral het 'zeg laten we de spullen even staan' zinnetje deed mij in lachen uitbarsten, afgezien van die koppen die Jef trek in het begin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
{Nee even bewust zonder spoilers, want ik verraad hier niks mee}
Een heer met stijl
SPOILER: maandagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
Ik word ook kotsmisselijk van die kop en dat nichterig gedrag, het is zondermeer de allerslechtste acteur die d'r rondloopt. En meneer de homo meent ook nog dat ie talent heeftquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:27 schreef Kudo het volgende:
Het personage Lucas is het meest afgrijselijke wat er in GTST heeft rondgelopen. Tenenkrommend acteerwerk, en die omhoog gevallen Ferry Doedens is slechts een parodie op zichzelf.
Gelukkig heeft hij wel een goede kledingsmaak, in tegenstelling tot FOK!ers met marktkleding.quote:Op zondag 2 juni 2013 13:21 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Ik word ook kotsmisselijk van die kop en dat nichterig gedrag, het is zondermeer de allerslechtste acteur die d'r rondloopt. En meneer de homo meent ook nog dat ie talent heeft
Quote Nina:"Lucas GA WEG!!!!!"
Liever een Fok!er met marktkleding dan een nicht in GTST met wijvenkleding.quote:Op zondag 2 juni 2013 13:28 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Gelukkig heeft hij wel een goede kledingsmaak, in tegenstelling tot FOK!ers met marktkleding.
Dat was ook geniaal ja!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Prachtige, hilarische scene, vooral het 'zeg laten we de spullen even staan' zinnetje deed mij in lachen uitbarsten, afgezien van die koppen die Jef trek in het begin.![]()
{Nee even bewust zonder spoilers, want ik verraad hier niks mee}
Ik had ook gewoon zoiets verwacht ja.quote:Op zondag 2 juni 2013 15:11 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dat was ook geniaal ja!![]()
Ik had gedacht dat de politie wel binnen zou vallen. Maar zo was het veel mooier.
Bij elk item of interview of wat dan ook staat "meneer" altijd vooraan. Ik heb veel liever de wat oudere acteurs eens aan het woord.quote:Op zondag 2 juni 2013 13:21 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Ik word ook kotsmisselijk van die kop en dat nichterig gedrag, het is zondermeer de allerslechtste acteur die d'r rondloopt. En meneer de homo meent ook nog dat ie talent heeft
Quote Nina:"Lucas GA WEG!!!!!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 2 juni 2013 16:50 schreef Amarantha het volgende:
Over de aflevering van morgen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op zondag 2 juni 2013 16:59 schreef Kyubey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 2 juni 2013 16:50 schreef Amarantha het volgende:
Over de aflevering van morgen:Dat is denk ik bewust gedaan, sjoerd zal wel terug keren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:41 schreef Koosnaam het volgende:
Als ik al zin heb om de komende aflevering te gaan bekijken, doe ik dat maandag wel.
Hopelijk krijgen we dan wel een vervolg te zien, van de weekend cliff!Seizoen 3 is 't geweldigste seizoen van GTST ooit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:38 schreef Koosnaam het volgende:
seizoen 4De eerste aflevering van seizoen 4 vind ik de leukste aflevering van seizoen 4SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Even doorbijtenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
S04E01 is
Ik zit ondertussen nog steeds bij die laatste afleveringen van seizoen 5. Ik voel een deja vu opkomen: zo heb ik in het verleden bijna een jaar erover gedaan om de laatste DVD van seizoen 1 af te kijken
Ik vond de eerste paar weken van seizoen 8 best saai, maar het wordt leuker! Ik ben al bijna bij disc 6 en ik vind 't nu weer geweldig!quote:Op zondag 2 juni 2013 23:06 schreef Kudo het volgende:
Drie weken geleden heb ik seizoen 8 aangeschaft en ik ben nu pas halverwege disc 4. Het valt me allemaal niet mee om te blijven kijken. Waar ik mezelf door seizoen 7 heb moeten worstelen, zal dat met seizoen 8 denk ik net zo gaan. Ik heb wat door de verschillende schijfjes zitten zoeken en spoelen maar de hoogtepunten zijn spaarzaam volgens mij, Her en der dus een hoogtepunt maar het niveau zakt gewoon structureel naar een bedenkelijker niveau. Vanaf seizoen 2 tot en met eind seizoen 6 bleef ik maar kijken en was het genieten geblazen. Maar vanaf seizoen 7 zit ik mezelf eigenlijk alleen maar te ergeren. De soap heeft vanaf dat moment de diepgang en de geloofwaardigheid van een pannenkoek. Die scene's in Dendermonde zijn lachwekkend en voegen helemaal niets toe. Het is tijdsvulling van de afleveringen, maar verder gebeurt er gewoonweg niets. Waarom geen spannende intriges, diefstallen of louche gasten in het hotel? Wellicht hadden Arthur, Anita en Rick dan ook weer iets te doen gehad. Het blijft in seizoen 8, dus al 3 jaar lang, sinds de start van Dendermonde in seizoen 5 het verzamelhonk voor personages die niets te doen hebben en door het team schrijvers compleet genegeerd worden. Verder was ik erg te spreken over de start van de verhaallijn: biologische ouders Kim en Julian, dit in seizoen 7. Maar ook dit wordt alweer veel te langdradig en zodoende voor mij een bron van ergernis. De entree van Bowien in seizoen 8 deed dan wel weer een glimlach op mijn mond toveren: een super bitch deluxe! En ook een bitch die wat mij betreft wat beter uit de verf kwam dan Dian. Maar goed, mijn vermoedens zijn bevestigd na het terug zien van al deze DVD boxen. Het hoogtepunt van deze soap lag verscholen in de periode 1 t//m 6 wat mij betreft. Het wegvallen van la Hafkamp, Peter, Frits en Herman was een klap in het gezicht voor de soap en dat is nooit meer helemaal goed gekomen. Wat mij betreft zijn bovenstaande personages de meest pure, realistische, meest interessante, maar bovenal meest veelzijdige vier personages die de soap ooit voortbracht.
Mijn vakantie is erna, dan heb ik hem hopelijk al uit.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:52 schreef LetsGame het volgende:
BTW Frey: ik geef de strijd op over wie seizoen 9 eerder heeft. Ben op vakantie rond die periode.
So true!quote:Op zondag 2 juni 2013 23:47 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Seizoen 3 is 't geweldigste seizoen van GTST ooit!
Ik ben benieuwd. Jammer dat Daniël alsnog zwichtte voor liefdes avances en niet volhardde in zijn bedoelingen om gewoon vrienden te blijven met Suzanne.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:50 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik vond de eerste paar weken van seizoen 8 best saai, maar het wordt leuker! Ik ben al bijna bij disc 6 en ik vind 't nu weer geweldig!
Vooral aan Suzanne heb ik me rot geërgerd de eerste paar weken!
Dat ga ik zeker niet uitsluiten!quote:Op zondag 2 juni 2013 23:48 schreef LetsGame het volgende:
Seizoen 3 is 't geweldigste seizoen van GTST ooit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet alle andere afleveringen nog kijken.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:48 schreef LetsGame het volgende:
[..]
De eerste aflevering van seizoen 4 vind ik de leukste aflevering van seizoen 4
Hopelijk valt het niet tegen!![]()
De meesten vinden het, volgens mij na seizoen 6 minder worden. Ik ben benieuwd!quote:Op maandag 3 juni 2013 00:22 schreef Frey het volgende:
Ik vind seizoen 3 zeker het beste seizoen van de eerste 3 en misschien ook nog wel beter dan seizoen 4 en 5. Mijn favorieten zijn echter seizoen 6 t/m 9, ik zou alleen totaal niet weten in welke volgorde.
Vanwege Ludo zijn beste tijd? Het laatste waar ik naar uit kijk wat betreft terugzien van GTST is Ludo zijn comeback in seizoen 9. Ludo op zijn best wat mij betreft in deze periode! Na de komst van Stefano eind seizoen 9 werd het daarna ook herhaling van zetten wat Ludo betreft naar mijn idee en was het beste er gewoon vanaf vond ik. Ook Pete Jenssens wil ik nog een keer terug zien, maar daarna houdt het voor mij gewoon echt op. Dus de box van seizoen 9 wordt mijn laatste.quote:Op maandag 3 juni 2013 00:22 schreef Frey het volgende:
Ik vind seizoen 3 zeker het beste seizoen van de eerste 3 en misschien ook nog wel beter dan seizoen 4 en 5. Mijn favorieten zijn echter seizoen 6 t/m 9, ik zou alleen totaal niet weten in welke volgorde.
Voor mij misschien ook wel.quote:Op maandag 3 juni 2013 00:31 schreef Kudo het volgende:
[..]
Vanwege Ludo zijn beste tijd? Het laatste waar ik naar uit kijk wat betreft terugzien van GTST is Ludo zijn comeback in seizoen 9. Ludo op zijn best wat mij betreft in deze periode! Na de komst van Stefano eind seizoen 9 werd het daarna ook herhaling van zetten wat Ludo betreft naar mijn idee en was het beste er gewoon vanaf vond ik. Ook Pete Jenssens wil ik nog een keer terug zien, maar daarna houdt het voor mij gewoon echt op. Dus de box van seizoen 9 wordt mijn laatste.
Die Fischers inderdaad en verder:quote:Op maandag 3 juni 2013 00:33 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Voor mij misschien ook wel.
Direct na de Pete Jenssens verhaallijn, komt de familie Fischer in de serie! Misschien wel een goed moment om te stoppen ja.![]()
Misschien ook wel niet.![]()
Ik ben opgegroeid met die seizoenen.quote:Op maandag 3 juni 2013 00:30 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
De meesten vinden het, volgens mij na seizoen 6 minder worden. Ik ben benieuwd!![]()
Ik zelf, kijk overigens erg uit na seizoen 8, omdat daar mijn eerste echte herinneringen liggen.![]()
Maar het zal nog wel even duren voor ik zover ben.![]()
quote:Op maandag 3 juni 2013 00:41 schreef Kudo het volgende:
[..]
Die Fischers inderdaad en verder:
- voor de 2e keer vervanging van de generatie jongeren in de soap. Waarbij met deze generatie nog minder boeiends wordt neergezet dan de voorgaande (seizoen 6 t/m 9). Laat staan dat ze ook maar enigszins in de buurt komen van het niveau dat de eerste generatie jongeren wist neer te zetten.
- een komen en gaan van mislukte personages
- het langzaamaan uit beeld verdwijnen van het bedrijfsleven
- Verschillende personages van het eerste uur zijn verdwijnen, of gaan zich krankzinning gedragen, zoals Robert en Laura.
- Ludo die een alleenheerser wordt in deze tijd en onrealistisch machtig is.
- enzovoorts.
Je moet weten hoe erg ik me erop verheug.quote:Op maandag 3 juni 2013 00:31 schreef Kudo het volgende:
[..]
Vanwege Ludo zijn beste tijd? Het laatste waar ik naar uit kijk wat betreft terugzien van GTST is Ludo zijn comeback in seizoen 9. Ludo op zijn best wat mij betreft in deze periode!
Vooral Ludo haalde het hele niveau nog omhoog, tot de exit van Martine. Daarna kreeg hij geen waardige tegenstand meer.quote:Op maandag 3 juni 2013 00:46 schreef Koosnaam het volgende:
[..]![]()
Ja zo is het wel.
Toch keek ik die seizoenen, destijds met veel plezier! Maar het kan mij nu erg gaan tegenvallen, nu ik de voorgaande seizoenen ook bekeken heb ja!![]()
We zullen het zien.
Kan ik me best voorstellen!quote:Op maandag 3 juni 2013 00:44 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met die seizoenen.
Maar kan het verder ook moeilijk uitleggen. Misschien komt het inderdaad door nostalgie en Ludo is natuurlijk ook mijn grote favoriet. Ondanks dat er niet constant actie is zoals rond seizoen 3, bevalt de sfeer me beter.
Ik zal zelf tot en met seizoen 15 kopen, omdat er nog veel is dat ik wil zien. Maar de meesten hier raad ik aan om niet verder dan 9 te gaan. Ik blijf wel zorgen voor shots van de memorabele momenten en de mooie muziekjes van Ronald Schilperoort.
Ja, inderdaad.quote:Op maandag 3 juni 2013 00:49 schreef Frey het volgende:
[..]
Vooral Ludo haalde het hele niveau nog omhoog, tot de exit van Martine. Daarna kreeg hij geen waardige tegenstand meer.
Ludo houdt in seizoen 7 al als enige in het verhaal het niveau nog enigszins waardig en stijgt boven de rest uit met zijn rol. Wat om heen staat is al gewoonweg niet meer zo goed vind ik.quote:Op maandag 3 juni 2013 00:49 schreef Frey het volgende:
[..]
Vooral Ludo haalde het hele niveau nog omhoog, tot de exit van Martine. Daarna kreeg hij geen waardige tegenstand meer.
Ja, daarover kunnen meningen verschillen. Dat had ik bij seizoen 7 absoluut nog niet, al was Ludo natuurlijk wel al mijn grote favoriet.quote:Op maandag 3 juni 2013 00:53 schreef Kudo het volgende:
[..]
Ludo houdt in seizoen 7 al als enige in het verhaal het niveau nog enigszins waardig en stijgt boven de rest uit met zijn rol. Wat om heen staat is al gewoonweg niet meer zo goed vind ik.
Is dit eerste seizoen met de Ludo tune ja, geweldig!quote:Op maandag 3 juni 2013 00:47 schreef Frey het volgende:
[..]
Je moet weten hoe erg ik me erop verheug.![]()
En de Ludo tune erbij.
Misschien moet ik maar na seizoen 7 al stoppen. Om het verval van mijn favoriete personage niet te hoeven zien!quote:Op maandag 3 juni 2013 00:57 schreef Frey het volgende:
[..]
Ja, daarover kunnen meningen verschillen. Dat had ik bij seizoen 7 absoluut nog niet, al was Ludo natuurlijk wel al mijn grote favoriet.
Martine was echt onmenselijk slecht in seizoen 3! Het vleugje humor en het minachten van handlanger Eddie maakte het compleetquote:Op maandag 3 juni 2013 00:52 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.
Maar zo keihard als ze in seizoen 3 was, werd ze dacht ik bij haar comeback niet!![]()
Ja inderdaad.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:09 schreef Kudo het volgende:
[..]
Martine was echt onmenselijk slecht in seizoen 3! Het vleugje humor en het minachten van handlanger Eddie maakte het compleet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |