quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]niet gelukt, maar bedankt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter komt Tim er niet levend doorheen, wat heb ik een hekel aan zijn rolquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:41 schreef Koosnaam het volgende:
Als ik al zin heb om de komende aflevering te gaan bekijken, doe ik dat maandag wel.
Hopelijk krijgen we dan wel een vervolg te zien, van de weekend cliff!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:43 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:38 schreef Koosnaam het volgende:
seizoen 4Prachtige, hilarische scene, vooral het 'zeg laten we de spullen even staan' zinnetje deed mij in lachen uitbarsten, afgezien van die koppen die Jef trek in het begin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
{Nee even bewust zonder spoilers, want ik verraad hier niks mee}
Een heer met stijl
SPOILER: maandagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
Ik word ook kotsmisselijk van die kop en dat nichterig gedrag, het is zondermeer de allerslechtste acteur die d'r rondloopt. En meneer de homo meent ook nog dat ie talent heeftquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:27 schreef Kudo het volgende:
Het personage Lucas is het meest afgrijselijke wat er in GTST heeft rondgelopen. Tenenkrommend acteerwerk, en die omhoog gevallen Ferry Doedens is slechts een parodie op zichzelf.
Gelukkig heeft hij wel een goede kledingsmaak, in tegenstelling tot FOK!ers met marktkleding.quote:Op zondag 2 juni 2013 13:21 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Ik word ook kotsmisselijk van die kop en dat nichterig gedrag, het is zondermeer de allerslechtste acteur die d'r rondloopt. En meneer de homo meent ook nog dat ie talent heeft
Quote Nina:"Lucas GA WEG!!!!!"
Liever een Fok!er met marktkleding dan een nicht in GTST met wijvenkleding.quote:Op zondag 2 juni 2013 13:28 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Gelukkig heeft hij wel een goede kledingsmaak, in tegenstelling tot FOK!ers met marktkleding.
Dat was ook geniaal ja!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Prachtige, hilarische scene, vooral het 'zeg laten we de spullen even staan' zinnetje deed mij in lachen uitbarsten, afgezien van die koppen die Jef trek in het begin.![]()
{Nee even bewust zonder spoilers, want ik verraad hier niks mee}
Ik had ook gewoon zoiets verwacht ja.quote:Op zondag 2 juni 2013 15:11 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dat was ook geniaal ja!![]()
Ik had gedacht dat de politie wel binnen zou vallen. Maar zo was het veel mooier.
Bij elk item of interview of wat dan ook staat "meneer" altijd vooraan. Ik heb veel liever de wat oudere acteurs eens aan het woord.quote:Op zondag 2 juni 2013 13:21 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Ik word ook kotsmisselijk van die kop en dat nichterig gedrag, het is zondermeer de allerslechtste acteur die d'r rondloopt. En meneer de homo meent ook nog dat ie talent heeft
Quote Nina:"Lucas GA WEG!!!!!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 2 juni 2013 16:50 schreef Amarantha het volgende:
Over de aflevering van morgen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op zondag 2 juni 2013 16:59 schreef Kyubey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 2 juni 2013 16:50 schreef Amarantha het volgende:
Over de aflevering van morgen:Dat is denk ik bewust gedaan, sjoerd zal wel terug keren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:41 schreef Koosnaam het volgende:
Als ik al zin heb om de komende aflevering te gaan bekijken, doe ik dat maandag wel.
Hopelijk krijgen we dan wel een vervolg te zien, van de weekend cliff!Seizoen 3 is 't geweldigste seizoen van GTST ooit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |