SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:50 schreef Amarantha het volgende:
Dat is meestal wel zo bij niet-vaste rollen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Ze hebben geen andere vrienden.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:37 schreef amaranta het volgende:
sowieso dat zowat de halve cast mee gaat op het vrijgezellenfeestv
Dacht dat die langer erin bleef..quote:Op zaterdag 8 juni 2013 04:10 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Dat is meestal wel zo bij niet-vaste rollen.
Nu Anton nogquote:Op zaterdag 8 juni 2013 06:28 schreef vencodark het volgende:
Hoogtepunt van gister waren toch weer Bianca en Sjoerd. Geweldig. Hoop dat de schrijvers Sjoerd echt clean laten en er niet mee gaan fucked. Fijn dat Bianca hem weer omarmd. Ik zat echt van: Kom op Bianca, stuur hem niet weg, zeg dat je nog van hem houdt!
![]()
Ik leefde mee.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:25 schreef Frey het volgende:
[..]Ok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Nee.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:39 schreef MoiMoi85 het volgende:
Ik snap nog niet helemaal hoe dat zit met Bing en kinderen krijgen. Nu Aysen zijn zaad heeft weggehaald, kan hij dan niet gewoon op de normale manier nog kinderen krijgen?
Anders zou zijn zaad überhaupt niet in het ziekenhuis liggen, lijkt me.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:39 schreef MoiMoi85 het volgende:
Ik snap nog niet helemaal hoe dat zit met Bing en kinderen krijgen. Nu Aysen zijn zaad heeft weggehaald, kan hij dan niet gewoon op de normale manier nog kinderen krijgen?
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:45 schreef Kyubey het volgende:
Het lijkt me een leuke plottwist als opeens Bing's kinderen aankloppen, à la Tim.
hihiquote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:14 schreef amaranta het volgende:
Heeft Aysen het zaad al bij zichzelf ingebracht??
En dat ze dan niet weet hoe het werkt, en die drie spuiten naar binnen ragt, en dat ze dan Meerdijks octomom wordt.quote:
Nee, hebben ze voor zijn chemo gedaan, dus dat zaad was nog "goed".quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:39 schreef MoiMoi85 het volgende:
Overduidelijk.quote:
Zou me ook niks verbazen.....quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:54 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Overduidelijk.
Heb trouwens ook zo'n vermoeden dat Tim een lange tijd in coma komt te liggen. En in de tussentijd gaat het steeds beter met Sjoerd waardoor hij en Rikki weer naar elkaar toe groeien. (mede door de 'afwezigheid' van Tim)
Beetje zoals Ron en Edwin toen Lucas in coma lag. Of is dit misschien te vergezocht?
Zou in elk geval typisch iets voor Rikki zijn.
Ik hoop het! Sjoerd, Rikki en Bram waren leuk samenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:54 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Overduidelijk.
Heb trouwens ook zo'n vermoeden dat Tim een lange tijd in coma komt te liggen. En in de tussentijd gaat het steeds beter met Sjoerd waardoor hij en Rikki weer naar elkaar toe groeien. (mede door de 'afwezigheid' van Tim)
Beetje zoals Ron en Edwin toen Lucas in coma lag. Of is dit misschien te vergezocht?
Zou in elk geval typisch iets voor Rikki zijn.
Dat wel ja. Alleen wat ga je dit keer tegen de mevrouw van de kinderbescherming zeggen?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hoop het! Sjoerd, Rikki en Bram waren leuk samen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |