Ik mis die smiley's manquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hij blijft fijn
[..]
Waar ga je heen dan [ afbeelding ]![]()
![]()
DAT IS HET! DAT IS DE SMILEY DIE JE ZO VAAK GEBRUIKTE DAT IK HEM MET JOU BEN GAAN ASSOCIËREN!quote:
Blijf alsjeblieft liften, anders gaat het helemaal fout.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat filmpje duurt ook gewoon een halfuur.Je kan complete diensten rijden en andere scenario's doen en er zijn passagiers op de perrons, spoorwegovergangen, etc etc. Hoe supertof.
Spellen met sloten details.
IK OOKKKKquote:
Hahahaquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
DAT IS HET! DAT IS DE SMILEY DIE JE ZO VAAK GEBRUIKTE DAT IK HEM MET JOU BEN GAAN ASSOCIËREN!
Nee verdomme, vuile sadistquote:
Ik heb geen *, wel een oquote:
Ja maar... in de laatste paar frames wanneer de killshot plaats heeft zitten superveel details. Is echt kunst. Je moet 'm maar eens frame voor frame bekijkenquote:
CY: "quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat filmpje duurt ook gewoon een halfuur.Je kan complete diensten rijden en andere scenario's doen en er zijn passagiers op de perrons, spoorwegovergangen, etc etc. Hoe supertof.
Spellen met sloten details.
Ook die met dat handjequote:Op donderdag 30 mei 2013 22:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
IK OOKKKK
[..]
Hahaha
[ afbeelding ]
[..]
Nee verdomme, vuile sadist
MAAR JA, WIL JE EEN STER ZIJN, MOET JE ER OOK EEN HEBBEN LALALALAquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:40 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Ik maak er een * van.
Veel plezier, laat weten wat je ervan vindt!quote:
Nee hoor, liever dit dan dat ie weer aan de roids gaat ofzoquote:
Jaquote:
Welke?quote:
Mijn smileys die ik misquote:
RUSTIG PLS JE MAAKT WILDquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
MAAR JA, WIL JE EEN STER ZIJN, MOET JE ER OOK EEN HEBBEN LALALALA
Volume ging dus naar 10x dat, en dan met z'n allen druk doen. Gewoon meer kks gehoord dan van Zosk in een jaar. En dat zegt wat.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja
Wat een kakels![]()
Mijn laptop chraste dus ik moest em via mn iphonna kijken
Jullie zijn mijn nieuwe favoriete stelletje nu Krio en Ambi stom doenquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:42 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
RUSTIG PLS JE MAAKT WILD
Is QRM/Bupatih hier nog wel eens? Die had ook altijd geniale smiley'squote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:43 schreef Dqod het volgende:
Ff een dm-stop, teveel tegelijkertijd.. Teveel prikkels
*insert I can't.gif*
Kanniedealeeeeee :$
DANS MET MEquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:42 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
RUSTIG PLS JE MAAKT WILD
Wat :$quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:43 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jullie zijn mijn nieuwe favoriete stelletje nu Krio en Ambi stom doen
Is 'ie gestopt?quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee hoor, liever dit dan dat ie weer aan de roids gaat ofzo
Neequote:Op donderdag 30 mei 2013 22:44 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Is QRM/Bupatih hier nog wel eens? Die had ook altijd geniale smiley's
Hij snuift nu alleen iedere ochtend nog een lijntje creatine van m'n bil afquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:45 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Is 'ie gestopt?
Vandaar dat hij weer beta as fuck is de laatste tijd.
Als in, de smiley's zijn niet geniaal, of als in, hij is er nooit meer?quote:
Met dat handje voor z'n mondquote:
Hij is er nooit meerquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:47 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Als in, de smiley's zijn niet geniaal, of als in, hij is er nooit meer?
Zijn jullie morgenochtend weer te bezichtigen in de Amsterdamse metro?quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:46 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hij snuift nu alleen iedere ochtend nog een lijntje creatine van m'n bil af
* denkt terug aan dat "hedde druks op " filmpjequote:Op donderdag 30 mei 2013 22:43 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Volume ging dus naar 10x dat, en dan met z'n allen druk doen. Gewoon meer kks gehoord dan van Zosk in een jaar. En dat zegt wat.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hij is er nooit meer
Die smiley was van hem btw, omdat iedereen gek werd van mijn "u_u"
Lees sig, bro.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:43 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jullie zijn mijn nieuwe favoriete stelletje nu Krio en Ambi stom doen
"Bhohohoho!"quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hij is er nooit meer
Die smiley was van hem btw, omdat iedereen gek werd van mijn "u_u"
quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]v
quote:
Even goeie ouwe tijd herleven, toen ik nog lief wasquote:
Ga je seks met hem hebbenquote:
Like I geef a neukquote:
JAAAAAAAAAquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
???
[..]
Even goeie ouwe tijd herleven, toen ik nog lief was
"Bwohohohoho u_u"
quote:
Nee, ik mis hem een soort van..quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:44 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Is QRM/Bupatih hier nog wel eens? Die had ook altijd geniale smiley's
Bazensmiley wel ja.. *zipzipquote:
Dqoq pls.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:49 schreef Dqod het volgende:
Even goeie ouwe tijd herleven, toen ik nog lief was
"Bwohohohoho u_u"
Ohjaquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* denkt terug aan dat "hedde druks op " filmpje
Tabascoplay is pas pittigquote:
Kut, sorry man u_uquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:50 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dqoq pls.
Helemaal gek worden we van dat u_u
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |