Al die kwaliteit gemist..quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:24 schreef Ambipur het volgende:
Eindelijk, vanaf morgen weer TV verbindingHeb al maanden geen tV gekeken.
na een tijd miste ik zelfs de reclamequote:Op donderdag 30 mei 2013 20:24 schreef Ambipur het volgende:
Eindelijk, vanaf morgen weer TV verbindingHeb al maanden geen tV gekeken.
Ik zou tv geen moment missen, mits ik een internetverbinding heb.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mis docu's, want ook geen internetverbinding.. Mis nieuws.. Mis stomme series..
waarom lach jequote:
jawel, 2 a 3 bacotjes en hij kan.quote:
Ik niet.quote:
quote:
Dat is toch normaal? :$quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:50 schreef Broekpaling het volgende:
In Eindhoven hoeven de vuilnismannen niet eens uit de auto om de bakken te pakken. Dat doet de vrachtauto zelf. Ik was gefascineerd.
mooi gesprokenquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:50 schreef Broekpaling het volgende:
In Eindhoven hoeven de vuilnismannen niet eens uit de auto om de bakken te pakken. Dat doet de vrachtauto zelf. Ik was gefascineerd.
Het antwoord is: pantostiquote:
Hier hebben ze ook van die wagens. Technologie eh!quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:50 schreef Broekpaling het volgende:
De vraag is: wanneer?quote:
Ja ik kom nog eens ergens.quote:
Het was volkomen nieuw voor mij, hier komen ze nog met z'n allen de bakken tegen de wagen zetten.quote:
Doe m'n best.quote:
Ik hou het niet meer bij op mijn leeftijd.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hier hebben ze ook van die wagens. Technologie eh!
quote:
Altijd dusquote:
Deze post is mede mogelijk gemaakt door de multiquote.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja ik kom nog eens ergens.
[..]
Het was volkomen nieuw voor mij, hier komen ze nog met z'n allen de bakken tegen de wagen zetten.
[..]
Doe m'n best.
[..]
Ik hou het niet meer bij op mijn leeftijd.
Nee, wanneer je honger hebtquote:
quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Deze post is mede mogelijk gemaakt door de multiquote.
quote:
Jij bent nog zo jong, je kunt je niet eens voorstellen dat er vroeger ook nog gerookt werd in treinen.quote:
Kom maar halenquote:
Ik kan me nog herinneren dat negers achter in de trein moesten.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij bent nog zo jong, je kunt je niet eens voorstellen dat er vroeger ook nog gerookt werd in treinen.
Mijn beeld van jou past straks niet meer in mijn hoofd.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Milka chocoladewafels.
Ik kan er wel honderd op.
Godsamme, wat mis ik dat.. En dan per ongeluk (ja echt) een peuk opsteken in een niet-rokers-coupequote:Op donderdag 30 mei 2013 20:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij bent nog zo jong, je kunt je niet eens voorstellen dat er vroeger ook nog gerookt werd in treinen.
Kom halen dang :$quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |