dankewol boekequote:Op donderdag 30 mei 2013 19:52 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik wilde lollig reageren maar dat vind ik zielig voor je.
Laat haar vallen, mên.
Ben totaal niet aggresief naar anderen toe maar ze ging nu echt veel te verquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:52 schreef Paralectic het volgende:
Agressiviteits training heb je nodig ipv een vriendin.
we hadden al heel goed contact... veel bellen cammen whatsappen skypenquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:55 schreef Cliff_Hanger het volgende:
Ik weet verder niet in hoeverre jullie elkaar kennen en wat jullie van elkaars verleden kennen.
Maar je kent der net en ook nog eens via w'app, en als ze er zin heeft en vervolgens de date wil uitstellen omdat ze persoonlijke problemen heeft. Vind ik wel dat je dat moet respecteren en er niet zo panisch over moet gaan doen, bedoel je kent der amper.
Dus vraag ik mij af waarom jij je eigenlijk zo druk maakt?
Succes!
was haar ideequote:Op donderdag 30 mei 2013 19:56 schreef Snackie017 het volgende:
Je wou met je date naar een griek gaan in Stadskanaallogisch dat ze het afwimpelt
ja maar welke chick zit te wachten op een onzeker persoon (het geluk was dat zei ook onzeker is... ze zei ook dat ze dacht dat we elkaar goed tot steun waren)quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:00 schreef Cliff_Hanger het volgende:
Dan vraag ik mij ingodsnaam af waarom je er überhaupt moeite voor doet.. Der zwemmen meer vissen in de zee..
ouders konden niet meer voor me zorgen dus ben ik op mijn 6e uit huis geplaatstquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:01 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom woon je in een pleeggezin?
En waarom ben je zo agressief?
Dan snap ik niet zo goed dat je er zo druk om maakt. Vergeet haar.quote:Ben totaal niet aggresief naar anderen toe maar ze ging nu echt veel te ver
en je moet wel heel ver gaan om mij kwaad te krijgen
je moet dan wel HEEL ver gaan
ze gaf aan er nog veel zin in te hebbenquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:05 schreef Strani het volgende:
Ik geloof niet wat we met deze informatie genoeg van haar, jou en de situatie af weten om er een zinnig woord over te kunnen zeggen.
Behalve misschien dat je echt een beetje moet relaxen, TS. Denk je dat zo'n meisje er nog zin in heeft na zoveel drama?
Jij zal wel weten waarom ze tijd nodig heeft, neem ik aan. Je hebt er hier niet bijverteld wat voor trauma ze wellicht heeft.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:09 schreef ureterp het volgende:
[..]
ze gaf aan er nog veel zin in te hebben
en begreep mij ook wel maar het heeft tijd nodig...
dat is maar net hoe je het bekijkt lekkere mollige titta van mequote:Op donderdag 30 mei 2013 20:22 schreef titta1992 het volgende:
Waarom je zo reageerd snap ik eigenlijk niet jullie hadden/hebben niks,
Een date is vrijblijvend en wat haar reden ook is/was je zal je daarbij neer moeten leggen.
het leed dat vrouwen bij mannen kunnen veroorzaken is vele malen ergerquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:25 schreef Nemeosis het volgende:
ten derde: Het leven is nog niet zo erg! Denk aan oorlogen, hongersnood, prostitutie, ontvoering, dictatuur en vele andere zaken waar je als mens in terecht kan komen.
Tja ik bekijk het zoquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:25 schreef Keith_Bakker het volgende:
[..]
dat is maar net hoe je het bekijkt lekkere mollige titta van me
Vertel.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:55 schreef ureterp het volgende:
En andersom ook !!quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:26 schreef Keith_Bakker het volgende:
[..]
het leed dat vrouwen bij mannen kunnen veroorzaken is vele malen erger
Ja! Smartphones hebben ook gevoelens!quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:40 schreef Gamesua het volgende:
Van alles in je verhaal kan ik geloven dat iemand er zo mee omgaat, maar 1 ding stoort mij: je gooit je telefoon tegen de muur aan nadat je boos wordt omdat een meisje een date uitstelt? Wat is er mis met jou? Als het een Nokia 3310 was, fine, maar met smartphones tegenwoordig vind ik het echt gek.
Hahah Totdat de man ze nodig heeft dan zijn ze ineens alles.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:44 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Onzin. Je bent een vrouw.
Je weet niks.
Vrouw = Evil
de man heeft alleen geld nodigquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:51 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Hahah Totdat de man ze nodig heeft dan zijn ze ineens alles.
ff normaal man er is niks mis met tsquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:30 schreef Inverted_World het volgende:
Je gooit je mobiel kapot, om zo'n reden?Wat doe je als ze je boos maakt in het echt?
Blijf jij maar lekker in je pleeggezin wonen.
Dan kijken we daar even doorheenquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:51 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Hahah Totdat de man ze nodig heeft dan zijn ze ineens alles.
Je telefoon kapot gooien om een meisje dat je nog nooit hebt gezien? Nee er is niets mis inderdaad.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:33 schreef Keith_Bakker het volgende:
[..]
ff normaal man er is niks mis met ts
Ja om daarvan een nepk*tje enz te kopenquote:
Hou het dan gewoon ff lekker via skype en whatsapp en geef die meid haar tijd en ruimte, dat bedoelt ze verder niet kwaad naar jou.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:58 schreef ureterp het volgende:
[..]
we hadden al heel goed contact... veel bellen cammen whatsappen skypen
eigenlijk hadden we denk ik wel 8 uur per dag contact en dan vooral veel bellen
Maar ik respecteer het ook maar volgens anderen (waaronder ook vrienden) is dit wat zei laat zien narcistisch gedrag omdat ze me al een paar keer zat te triggeren
vrouwen komen daar vanzelf op afquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:48 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Ja om daarvan een nepk*tje enz te kopen
Op geld bedoel je maar je zegt dat je alleen geld nodig hebt.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:01 schreef Keith_Bakker het volgende:
[..]
vrouwen komen daar vanzelf op af
kan je ontkennen maar het werkt gewoon
En dit, iddquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:26 schreef Argento het volgende:
die pleegmoeder van jou is ook niet helemaal in orde geloof ik.
Advies uit het boekje?quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:06 schreef Monopoly het volgende:
Geef haar de tijd, en werk aan jezelf. Jij moet laten zien dat als je op date gaat, dat jij het waard bent om haar liefde te krijgen.
Simpel zat.
True. wellicht is een bezoek aan een therapeut wel verstandiger, maar in mijn ogen werken alle beetjesquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:33 schreef Proximo het volgende:
[..]
Advies uit het boekje?TS woont samen met een gestoorde *moeder* en is blijkbaar mentaal instabiel volgens een setje DSM categorieën, ik denk niet dat ff in 4 weken aan jezelf werken dit gaat lukken
Blijkbaar is whatsapp genoeg om jou kwaad te krijgen. Best triest. Misschien daar wat aan doen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:55 schreef ureterp het volgende:
[..]
dankewol boeke
Maar ik overweeg het ook
[..]
Ben totaal niet aggresief naar anderen toe maar ze ging nu echt veel te ver
Dit zegt wel genoeg. Het toontje dat jij in sommige posts hebt laat je overkomen als een best wel nare persoonlijkheid, dat zal die meid ongetwijfeld ook wel opgemerkt hebben.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:55 schreef ureterp het volgende:
Ben totaal niet aggresief naar anderen toe maar ze ging nu echt veel te ver
moet je je voorstellen wat er gebeurt als ie een keer een vriendin heeft en dat het uit gaatquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:52 schreef Fes1-2 het volgende:
besef je je wel waar je boos om wordt? 1 date die niet doorgaat...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |