Ik vind sommige jurkjes beetje tuttig staan als je rond de 20 bent. Beetje ouwelijk of zo.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:42 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
hoezo moet je daar al bijna dertig voor zijn?en je bent nog lang geen dertig, muts
@ eten: alarm zetten op je telefoon. Je zult jezelf er op eoa manier aan moeten herinneren, blijkbaar
moest even teruglezen om deze te snappenquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:54 schreef V1z0R het volgende:
Dido, bij recreanten krijg je geen slag aan je hoofd
Nee, maar zonder vrijwaring bij zo'n sportschool zou de aansprakelijkheidsverzekering nogal duur zijn... Stootkussens en bokszak krijg je, boksbal doe je alleen als je het kunt.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:57 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
moest even teruglezen om deze te snappen![]()
Oh, is dat verboden ofzo?
Oh, bij mijn sportschool zie ik ze wel tegen elkaar boksen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:05 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Nee, maar zonder vrijwaring bij zo'n sportschool zou de aansprakelijkheidsverzekering nogal duur zijn... Stootkussens en bokszak krijg je, boksbal doe je alleen als je het kunt.
Meestal krijg je klassikaal techniektraining, dus net als een zumba maar dan met stoten en trappen in de lucht, dan zaktraining, en eventueel sparren met stootkussens.
Die hebben een papiertje getekendquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh, bij mijn sportschool zie ik ze wel tegen elkaar boksen.Gaat er soms hard aan toe
Meer etenquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:39 schreef vlindertje89 het volgende:
Mn lijstje:
O: magere kwark met diepvriesfruit
L: volkorenpasta met rode saus met italiaanse wokgroente en rundergehakt
S: Fitness, eerst kwartier warmlopen op crosstrainer, daarna paar oefeningen uit jillian filmpjes, daarna evy les 15 en daarna kwartiertje uitgelopen. Netto 677kcal verbrand.
D: twee zachtgekookte eitjes, twee speltbth met philadelphia en gerookte zalm (50gr in totaal).
Op/aanmerkingen? Ga 'm zo even door de calorieteller halen, ik gok dat ik wat laag uitkom. Alleen niet echt ideeën hoe dat aan te vullen, ik hou niet van noten haha.
Edit: ongeveer 1450 kcal volgens voedingscentrum. Da's dus wel erg weinig. Tips iemand?
hand nootjes helpt altijd om je calorietjes omhoog te gooienquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:39 schreef vlindertje89 het volgende:
Mn lijstje:
O: magere kwark met diepvriesfruit
L: volkorenpasta met rode saus met italiaanse wokgroente en rundergehakt
S: Fitness, eerst kwartier warmlopen op crosstrainer, daarna paar oefeningen uit jillian filmpjes, daarna evy les 15 en daarna kwartiertje uitgelopen. Netto 677kcal verbrand.
D: twee zachtgekookte eitjes, twee speltbth met philadelphia en gerookte zalm (50gr in totaal).
Op/aanmerkingen? Ga 'm zo even door de calorieteller halen, ik gok dat ik wat laag uitkom. Alleen niet echt ideeën hoe dat aan te vullen, ik hou niet van noten haha.
Edit: ongeveer 1450 kcal volgens voedingscentrum. Da's dus wel erg weinig. Tips iemand?
Oh, en vandaag was een goede dag. Redelijk veel gedaan op stage, geluncht met vriendin die in Duitsland studeert en die ik al 2 maanden niet had gezien, en lekker gesport
Kwark heeft YY-peptide's, zorgt voor verzadiging, combineer je het met KH's verminder je het.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:53 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
hand nootjes helpt altijd om je calorietjes omhoog te gooienen dat jij binnen een uur geen razende honger krijgt van dat ontbijt? Je mag nog best een tussendoortje nemen tussen o en l en d
Leuk! Kan ik alleen nietquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:46 schreef loveli het volgende:
Probje, dit seizoen zijn stoffen in de mode waar je zelf zulke jurkjes van kan maken.
Ik had 's middags trouwens wel chips.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:50 schreef Nallie het volgende:
Oh en Prob, weinig eetlust is een bijwerking. Inderdaad wekker zetten!
Jaaa fotoquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoi hoi!
Ik heb niet teruggelezen hoor, want veel te druk met de kraamtijd. Het is zo bijzonder en intensief. De borstvoeding vlot nog niet zo, maar we doen er alles aan om dat op gang te brengen. Ze is natuurlijk ook pas 2 dagen oud
.
Zal binnenkort ff een fotootje uploaden!
dus door het diepvriesfruit werkt het niet?quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:55 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Kwark heeft YY-peptide's, zorgt voor verzadiging, combineer je het met KH's verminder je het.
Aanvulling zou kunnen zijn havermout door de kwark...
ja! We zijn heel benieuwd!quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoi hoi!
Ik heb niet teruggelezen hoor, want veel te druk met de kraamtijd. Het is zo bijzonder en intensief. De borstvoeding vlot nog niet zo, maar we doen er alles aan om dat op gang te brengen. Ze is natuurlijk ook pas 2 dagen oud
.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoi hoi!
.
Jaaaaa !quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoi hoi!
.
Wat ik heb ingevuld in voedingscentrum:quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:50 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Meer eten
Verdeling lijk me goed qua tijdstip, afhankelijk van hoeveel zalm dat was gok ik dat je de vetjes ook hoger kunt gooien. Rest is vrij mager, blikje vis zou het kunnen boosten.
Herhaling: lijkt me vrij weinig kcal voor wat het is
Ja maar nootjes lust ik dus niet, haha! Mn ontbijt vult eigenlijk behoorlijk, en ik lunch vaak al om 12 uur (en ontbijt om 8.30). Meestal neem ik nog wel een stuk fruit tussendoor, maar m'n fruit was opquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:53 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
hand nootjes helpt altijd om je calorietjes omhoog te gooienen dat jij binnen een uur geen razende honger krijgt van dat ontbijt? Je mag nog best een tussendoortje nemen tussen o en l en d
het is me wat hequote:Op donderdag 30 mei 2013 19:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoi hoi!
.
als je iets zou kunnen wat menselijkerwijs onmogelijk is, wat dan en waarom?quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:00 schreef Probability het volgende:
O weet iemand nog leuke levensvragen om te stellen? Om iemand beter te leren kennen?
Ik ben nooit zo goed in vragen stellen en had dat afgesproken
Is dat een levensvraagquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:04 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
als je iets zou kunnen wat menselijkerwijs onmogelijk is, wat dan en waarom?
Ja, die vond ik ook leuk!quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:02 schreef Probability het volgende:
Het doel van UKS: een aparte slaapkamer vind ik nog steeds wel een leuke
(paar topics terug als antwoord op mijn andere vraag)
Of het komt ergens anders doorquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:50 schreef Nallie het volgende:
Oh en Prob, weinig eetlust is een bijwerking. Inderdaad wekker zetten!
weet ik niet, ik vind het wel een leuke vraagquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:05 schreef Probability het volgende:
[..]
Is dat een levensvraagVind ik op zich wel grappig, maar dan weet ik alsnog niet heel veel meer over die ander toch
Weet ook niet wat ik er zelf op zou antwoorden..
Denk dat de antwoorden interessant zijn - maar zou mij wel erg schuldig voelen om die te stellen en zelf niet zo'n goed antwoord wetenquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, die vond ik ook leuk!![]()
Ik had laatst een workshop en daarvoor moesten we ook een paar vragen beantwoorden. Ik vond ze eigenlijk heel irritant, maar het leverde wel mooi antwoorden op van anderen om ze toch op een andere manier te leren kennen.
* Wie bewonder je?
* Welke gebeurtenis heeft dit jaar indruk op je gemaakt?
* Welke boodschap heb je van je ouders meegekregen?
(en nog één, maar die ben ik vergeten)
Nee.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:57 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
dus door het diepvriesfruit werkt het niet?dat wist ik niet
Oh ik denk meteen aan superkrachten en ECHT onmogelijke dingenquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:09 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
weet ik niet, ik vind het wel een leuke vraagzegt veel over mensen hoe ze erop antwoorden.
Ik heb het dit weekend aan M. gevraagd. Reactie: ik zou profvoetballer willen zijn en dan rijk willen worden en een mooi huis hebben en een mooie vrouw
En mijn antwoord was dat ik alle talen van de wereld zou willen spreken. Niet per se omdat het eoa nut heeft, maar gewoon omdat dat gaaf isvind ik
Meer eten dusquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:01 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Wat ik heb ingevuld in voedingscentrum:
200 gr magere kwark 128 kcal
Volkoren spaghetti, rauw, 100 gram 336 kcal
Pastasaus zonder vlees, 150 gram 82 kcal
Rundergehakt rauw, 100 gram 225 kcal
Ei, gekookt 2 stuks 136 kcal
Zalm, gerookt 50 gram 92 kcal
Philadelphia light, 50 gram 70kcal
Speltbrood, 80 gram 187 kcal
Is bij elkaar 1257 kcal.
Diepvriesfruit is ongeveer 100 kcal, en de wokgroente is ongeveer 75 kcal (mss nog wel wat minder..). Kom je dus rond de 1425..
[..]
Ja maar nootjes lust ik dus niet, haha! Mn ontbijt vult eigenlijk behoorlijk, en ik lunch vaak al om 12 uur (en ontbijt om 8.30). Meestal neem ik nog wel een stuk fruit tussendoor, maar m'n fruit was op.
Oh en @ XM: heel veel plezier van je kraamtijd! Geniet maar lekker van kuki. Hopelijk komt borstvoeding snel op gang! En foto: jaaaaa!
Met meelquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:10 schreef _Dido_ het volgende:
Vraagje btw: als ik from scratch brood wil maken, is dat dan gewoon brood uit een pak van de Appie of is er een manier die nog meer basic is?is een van m'n day zero doelen, vandaar
Nou, ik zat daar ook echt te denken wat ik moest antwoorden. Op een gegeven moment toch maar wat neergekalkt (in mijn ogen te simpel), maar mensen gingen daar best leuk op in!quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:10 schreef Probability het volgende:
[..]
Denk dat de antwoorden interessant zijn - maar zou mij wel erg schuldig voelen om die te stellen en zelf niet zo'n goed antwoord weten
Uit een pak is toch niet from scratch?quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:10 schreef _Dido_ het volgende:
Vraagje btw: als ik from scratch brood wil maken, is dat dan gewoon brood uit een pak van de Appie of is er een manier die nog meer basic is?is een van m'n day zero doelen, vandaar
ja zelf malen gaat me een stapje te ver, maar met volkorenmeel en dan?quote:
haha daar was ik al bang voor, voor die reactie, daarom vraag ik het hier voor ik het doequote:Op donderdag 30 mei 2013 20:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Uit een pak is toch niet from scratch?
quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:14 schreef Probability het volgende:
Mijn 'probleem' is dat ik nooit uit nature veel vragen stel - waardoor het lijkt alsof ik niet veel interesse toon in de ander. Ik zeg wel vaak: En jij? na een vraag. Maar zelf stellen is leuker
Dus volgende week ga ik mijn zelfbedachte levensvragen stellen(
!!!)
Uhm. Gist.?quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:13 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
ja zelf malen gaat me een stapje te ver, maar met volkorenmeel en dan?
Haha, I guess so. De pasta vond ik al best veel haha. Nog meer ei lijkt me ook wat overdreven (zit al op 90,4 gr, is 1,67x mn gewicht in kg), en meer groente zet geen zoden aan de dijk wat betreft kcal.. Ik ga nog wel even nadenken wat voor tussendoortje ik straks kan nemen. Mijn lijf schreeuwt een reep milka daim chocolade, maar dat negeer ik maar evenquote:
thxquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:15 schreef Probability het volgende:
[..]
Uhm. Gist.?
http://lmgtfy.com/?q=zelf+brood+bakken
Dankquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:16 schreef Nallie het volgende:
Hier Prob http://www.humorthatworks(...)get-to-know-someone/
Veel en vaak kneden tussen het rijzen door.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:16 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
thx![]()
Nu nog bedenken wat voor brood ik precies ga maken. Er moet niet te veel in want de eerste keer mislukt waarschijnlijk toch
dat komt zo interviewachtig over, zo voer je toch geen gesprek? Het wordt pas leuk als vanuit zo'n vraag een gesprek ontstaatquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:16 schreef Nallie het volgende:
Hier Prob http://www.humorthatworks(...)get-to-know-someone/
quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:19 schreef Goodbye het volgende:
Ja, maar je moet toch iets vragen om ergens te komen. En er dan achter komen dat je allebei nog steeds niet snapt waarom er geen bolognese ribbelchips meer bestaat, tja, dat vormt een band!
quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:20 schreef kwakz0r het volgende:
[..]bolognese ribbelchips. dat was toch veel lekkerder dan die vieze ketchupchips, of patatje joppie
QFT!quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:20 schreef kwakz0r het volgende:
[..]bolognese ribbelchips. dat was toch veel lekkerder dan die vieze ketchupchips, of patatje joppie
Jumbo Foodmarket in Breda. Zit nu aan een ijskoude Coca Cola Vanillaquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:22 schreef _Dido_ het volgende:
Ha dat heb ik nu nog nooit gemist! Itt Coca Cola Vanilla, waarom verkopen normale supermarkten dat niet meer?
quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jumbo Foodmarket in Breda. Zit nu aan een ijskoude Coca Cola Vanilla
quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:24 schreef V1z0R het volgende:
Even rustig dames...
Zijn ook vrijgezellen in het topic...
Da's een goeie! Heb vandaag inderdaad de pasta zonder olie gekookt (snel voor stage de pasta gekookt, saus was nog over van gister) maar doe het normaal wel met. Scheelt idd behoorlijk, ga ik volgende keer op letten, thanks!quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:27 schreef Novem het volgende:
Vlindertje, gebruik je geen olie bij het koken? Zijn zo weer 100 kcals per eetlepel. Vetten zoals olijfolie en kokosolie zijn ook nog eens gezond
Niet gemeenquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:31 schreef _Dido_ het volgende:
[..]gemeen!
zou een zakje vanillesuiker leeggooien in een glas regular coke hetzelfde effect hebben?
Smirnoff vanille + cola welquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:31 schreef _Dido_ het volgende:
[..]gemeen!
zou een zakje vanillesuiker leeggooien in een glas regular coke hetzelfde effect hebben?
niet bepaald bij mij in de buurtquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Niet gemeenIk geef je een tip over waar je het kunt halen.
Puhquote:
shoo, ik wil het helemaal niet wetenquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:43 schreef Skoap het volgende:
[..]
http://www.shopamerica.nl/nl/tags/coca-cola-vanilla-kopen/
Dido is geen monsterquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:46 schreef anna82 het volgende:
Hoi, dit is Gezond Slank.
Een zakje vanille suiker in een glas regular coke?Don't feed the monster.
Oja...quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:46 schreef anna82 het volgende:
Hoi, dit is Gezond Slank.
Een zakje vanille suiker in een glas regular coke?Don't feed the monster.
Oh ja, we waren bij jurkjes geblevenquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:50 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Oja...
Heb me vandaag toch zo'n leuk jurkje gekocht!
ssssssssssssmquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:50 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Oja...
Eindelijk een die me paste, en verbergt m'n lelijke knieën, perfect voor m'n suède laarsjes.quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:50 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Oja...
Mooi!!quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:00 schreef Maraca het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat ik vandaag 2 uur heb gereden voor een niet bestaand jurkje![]()
dit is echt het laatste jurkje dat ik koop.. zo vaak is het geen jurkjes weer![]()
Ja, wil mijn stijl een beetje veranderen op mijn werk. Wil meer naar classy gaan ipv typische boekhouderquote:
123inkt.nlquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:02 schreef Probability het volgende:
Iets anders.. Printerinkt. Is dat ook goedkoop te krijgen?
Heb mijn printer + inkt bij de wehkamp gekocht maar dat lijkt mij niet direct de goedkoopste!
Daar word ik toch wel heel verlegen vanquote:
Okquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:09 schreef vlindertje89 het volgende:
@ Prob: Heb ik al twee keer originele inkt (dus van mn printermerk zelf) besteld en beviel prima! Snel in huis
quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:52 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Eindelijk een die me paste, en verbergt m'n lelijke knieën, perfect voor m'n suède laarsjes.
Moet ik niet vergeten m'n tenen te harsen.
Me gustaaa!quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:00 schreef Maraca het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat ik vandaag 2 uur heb gereden voor een niet bestaand jurkje![]()
dit is echt het laatste jurkje dat ik koop.. zo vaak is het geen jurkjes weer![]()
Ze verkent haar mogelijkhedenquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:28 schreef the85mc het volgende:
Zo, klaar voor vandaag..
Geen crap gegeten, misschien wel wat veel.
Grappig die vragen Probi. Ik denk nooit zo over na wat ik tijdens een date wil vragen/zeggen. Ik zie meestal wel, gaat meestal vanzelf wel.
Mijn date vorige week was euh nogal apart. Ze had een relatie, ik snap niet dat je date dan.. Ze was best aardig, maar ben na 1 drankje weggegaan
Je bent te aardig...quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:28 schreef the85mc het volgende:
Zo, klaar voor vandaag..
Grappig die vragen Probi. Ik denk nooit zo over na wat ik tijdens een date wil vragen/zeggen. Ik zie meestal wel, gaat meestal vanzelf wel.
Mijn date vorige week was euh nogal apart. Ze had een relatie, ik snap niet dat je date dan.. Ze was best aardig, maar ben na 1 drankje weggegaan
Haha ja ik ook niet. Maar ik wilde graag niet alleen aan het woord zijn en meer van hem te weten komen. Dus hebben we afgesproken dat ik op date 5 volgende week hem vragen ga stellen etc. en we gaan groene smoothies makenquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:28 schreef the85mc het volgende:
Zo, klaar voor vandaag..
Zou ik ook geen zin in hebben..quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:43 schreef the85mc het volgende:
Niet te aardig. Ik heb daar gewoon geen zin in. Moeilijk gedoe allemaal..
Maar heb nu iets anders lopen
Dat zou cool zijnquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:27 schreef Probability het volgende:
Mijn vader zegt: meel, gist, water. Broodvarieteiten, blz 96, bruin brood. Geen boter, geen melk
Ik heb dat boek dus kan je wel een foto appen of zo
Ja! Had hem bekeken, leuk!quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:45 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Dat zou cool zijnIk heb je een link naar mijn day zero-lijst gedmd btw
Jij was het toch die erom vroeg?
Ik las eens een boek waarin de hoofdfiguur aan al zijn (toekomstige) veroveringen vroeg of ze liever beeldschoon en oerdom zouden zijn, of heel intelligent en ontzettend lelijk.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:00 schreef Probability het volgende:
O weet iemand nog leuke levensvragen om te stellen? Om iemand beter te leren kennen?
Ik ben nooit zo goed in vragen stellen en had dat afgesproken
Wat zou jouw antwoord zijn?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:46 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ik las eens een boek waarin de hoofdfiguur aan al zijn (toekomstige) veroveringen vroeg of ze liever beeldschoon en oerdom zouden zijn, of heel intelligent en ontzettend lelijk.
Maar of je dan je toekomstige goed leert kennen? Iedere vrouw gaf namelijk hetzelfde antwoord.
Ik denk dat de meeste vrouwen het andere antwoord gavenquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:48 schreef Probability het volgende:
[..]
Wat zou jouw antwoord zijn?
Ik ben liever ontzettend lelijk zijn en heel intelligent.. Kun je nog wat betekenen voor de wereld en zo!
Nee, ik bestel de 123 inkt. Bevalt superquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:08 schreef Probability het volgende:
[..]
Bestel jij daar dan originele inkt? En bevalt dat?
Intelligent en ontzettend lelijkquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:46 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ik las eens een boek waarin de hoofdfiguur aan al zijn (toekomstige) veroveringen vroeg of ze liever beeldschoon en oerdom zouden zijn, of heel intelligent en ontzettend lelijk.
Maar of je dan je toekomstige goed leert kennen? Iedere vrouw gaf namelijk hetzelfde antwoord.
bos of strandquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:05 schreef Probability het volgende:
[..]
Is dat een levensvraagVind ik op zich wel grappig, maar dan weet ik alsnog niet heel veel meer over die ander toch
Weet ook niet wat ik er zelf op zou antwoorden..
Cd's? Wat zijn dat?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:53 schreef Nallie het volgende:
Iemand nog leuke tips voor hardloopmuziekjes? Liefst cd's
The Prodigy?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:53 schreef Nallie het volgende:
wit of roodbont?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:53 schreef loveli het volgende:
[..]
bos of strand
schaken of dammen
salsa of rock'n roll
ozzy of elvis
bijbel of 50 shades
seabert of knut
...
Frikandel of kroket? /boerzoektvrouwquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:53 schreef loveli het volgende:
[..]
bos of strand
schaken of dammen
salsa of rock'n roll
ozzy of elvis
bijbel of 50 shades
seabert of knut
...
GMTAquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:55 schreef Probability het volgende:
[..]
wit of roodbont?
patat of frikandel?
/bzv
Wat is er niet blij aan The Prodigy?quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:55 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ben meer van de blije dance muziek denk ik
Even een los nummer:quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:53 schreef Nallie het volgende:
90'squote:Op donderdag 30 mei 2013 21:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Even een los nummer:
vond dit altijd een heerlijk nummer om op te hardlopenHeb echt een foute muzieksmaak.. zeker als het om hardlopen gaat.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Even een los nummer:
vond dit altijd een heerlijk nummer om op te hardlopenHeb echt een foute muzieksmaak.. zeker als het om hardlopen gaat.
maar ook dit nummer stond op mijn tracklistquote:
Snap ineens waarom mijn knieën er geen zin meer in hadden. Duidelijke instructies van mijn hersenen die deze muziek niet meer kon verdragenquote:
Ik download meestal van die weekendmixen, van decibel geloof ik. Een uur gemixt, lekker knallen. De ene mix is wel echt een stuk beter dan de andere trouwens..quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:53 schreef Nallie het volgende:
Jaaa! Die is goed. Weten ze vast wel in het hardlooptopicquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:02 schreef _Dido_ het volgende:
Er is trouwens ook een website waar je je hardloopsnelheid kunt invoeren en dan krijg je een lijstje met muziek die bij dat tempo past. Ben de link even kwijt.
Onze ouders hebben het ongeveer het zelfde gedaan (de richting) en zelfde soort werk (vaders het zelfde en moeders het zelfde). En ze komen uit het zelfde jaar. En wij doen de zelfde studie.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:00 schreef Laureline het volgende:
Nou Prob, zo kom je er wel uit hè! En als jullie allebei van kroketten, steengrillen en roodbont houden...
Skream & Benga @ I <3 Techno is wel een leuke.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:01 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik download meestal van die weekendmixen, van decibel geloof ik. Een uur gemixt, lekker knallen. De ene mix is wel echt een stuk beter dan de andere trouwens..
Zelfs Annemarie en 'hhhja'-Johannes?quote:
Match made in heaven. Vind ikquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:03 schreef Probability het volgende:
[..]
Onze ouders hebben het ongeveer het zelfde gedaan (de richting) en zelfde soort werk (vaders het zelfde en moeders het zelfde). En ze komen uit het zelfde jaar. En wij doen de zelfde studie.
Hoe vaak kun je eigenlijk daten totdat je moet stoppen omdat het op een relasie begint te lijken?![]()
O, als het al zo laat is, dan geef je hem gewoon de Relatieboot cadeau, van de Familie Doorzon! En dan kunnen jullie samen misselijk worden van het woord Relatiequote:Op donderdag 30 mei 2013 22:03 schreef Probability het volgende:
[..]
Onze ouders hebben het ongeveer het zelfde gedaan (de richting) en zelfde soort werk (vaders het zelfde en moeders het zelfde). En ze komen uit het zelfde jaar. En wij doen de zelfde studie.
Hoe vaak kun je eigenlijk daten totdat je moet stoppen omdat het op een relasie begint te lijken?![]()
quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:07 schreef V1z0R het volgende:
Relatiesloep*, moet wel leuk blijven natuurlijk
Nou, dan ga ik nooit meer naar een dames wc. Dan heb ik tig relatiesquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Prob hou nou eens op om overal en labeltje aan te hangen. Wat maakt het uit hoe je het noemt.? Geniet nou maar. En anders is het een relatie als 1 van jullie plast in dezelfde ruimte
Woah ja maar maar maarquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Prob hou nou eens op om overal en labeltje aan te hangen. Wat maakt het uit hoe je het noemt.? Geniet nou maar. En anders is het een relatie als 1 van jullie plast in dezelfde ruimte
Dat heet prostitutiequote:Op donderdag 30 mei 2013 22:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou, dan ga ik nooit meer naar een dames wc. Dan heb ik tig relaties
Wijn, alcohol, met m'n ouders lijkt me maar heel vreemd en ongezond.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:10 schreef anna82 het volgende:
Nooit meer bier of nooit meer wijn?
Nooit meer sex of nooit meer alcohol?
Ik of je ouders?
Vooral die laatste doet het hier nog steeds erg goed
Zolang de bitches maar geld opleverenquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:12 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat heet prostitutie
Trusten! Fijne avond iedereen
Haha nee ik heb geen relaquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Prob het is al te laat. Je vind hem al te leuk. En hechten aan iemand is eng maar vrij zinvol als je bij iemand wil blijven.
Geniet van je verkering
Zou er ook niet zo happig op zijn, zou wel benieuwd zijn naar haar beweegredenen, maar verder dan een drankje zou het ook niet komen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:39 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Je bent te aardig...
Bent niet verantwoordelijk voor haar keuzes
Ik noem hem nog steeds mijn buddy en andersom. Ook al is de workshop al afgelopenquote:
Haha ja idd.quote:
Volgende keer is bij mij gewoon /carequote:Op donderdag 30 mei 2013 22:17 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Zou er ook niet zo happig op zijn, zou wel benieuwd zijn naar haar beweegredenen, maar verder dan een drankje zou het ook niet komen.
You have an itch that needs to get scratched.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:26 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Volgende keer is bij mij gewoon /care
Ik verantwoordelijk voor wat ik doe, tegenpartij voor wat zij doet...
Stiekem wil ik dat ik je gelijk zou kon ontkennen, maar dat kan ik nietquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:41 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
You have an itch that needs to get scratched.
Uiteindelijk gaat het erom of je jezelf in de spiegel kan aankijken. Zoveel verschillende mensen, zoveel verschillende relaties. Ik ben serieel monogaam als ik kijk naar mijn verleden en denk niet dat ik het bed zou kunnen delen met iemand waarvan ik weet dat zij een relatie heeft.
gelijk zou kon ontkennen? wasda?quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:48 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Stiekem wil ik dat ik je gelijk zou kon ontkennen, maar dat kan ik niet
Hij heeft gelijk maar stiekem wil ik dat 'ie ongelijk heeft, terwijl ik dat eigenlijk helemaal niet wil. Stiekem....quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:51 schreef anna82 het volgende:
[..]
gelijk zou kon ontkennen? wasda?
Ik heb props gekregen van ene daddy nacho en nu heb ik zin in nacho's, misschien dit weekend weer eens maken. Zo, mijn werk is af en opgestuurd. Trusten!
Uit onderzoek is gebleken dat dat een miljoen keer kan, maar meer niet.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:03 schreef Probability het volgende:
[..]
En dan bewust niet doenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:35 schreef loveli het volgende:
Oh ja, mijn onderbewuste wil dat ik aan m'n conditie ga werken.
rondje hardlopen?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:35 schreef loveli het volgende:
Oh ja, mijn onderbewuste wil dat ik aan m'n conditie ga werken.
Als ik ze allemaal goed beantwoord, wat win ik dan?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 07:59 schreef MevrouwPuff het volgende:
Prob:
- huur of koop
- friet of patat
- reanimeren of niet
- doneren of niet
- arrogant of verlegen
- birckenstocks of stilleto's
Oké gelukkigquote:Op vrijdag 31 mei 2013 05:10 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Uit onderzoek is gebleken dat dat een miljoen keer kan, maar meer niet.
Ik vermijd dat soort belangrijke vragen - veel te serieusquote:Op vrijdag 31 mei 2013 07:59 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge!
Nog even over de cola met extra vanillesuiker: dan gaat alle prik eruit, lijkt me niet wat je wil.
Gisteravond nog roseetjes gedronken bij vrienden, vanavond een verjaardag en morgen is mn broertje jarig.
Levensvragen ontstaan vrij gemakkelijk bij mijgewend aan doorvragen en het over belangrijke dingen te hebben
plus die vragen zijn natuurlijk maar een opstapje in plaats van dat het serieus om de frikandel of kroket gaat.
Prob:
- huur of koop
- friet of patat
- reanimeren of niet
- doneren of niet
- arrogant of verlegen
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 08:25 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik vermijd dat soort belangrijke vragen - veel te serieus
Voor je het weet woon je samen!
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 08:26 schreef anna82 het volgende:
een koelkast!
Ha, hoogtepunt in mijn forenzende leven: In een volle trein een mevrouw vragen of de stoel waar haar slagroomtaart op ligt vrij is. En dat zij dan zegt: 'nee, eigenlijk niet'...
Handig, kun je hem in haar gezicht duwen en zeggen: nu wel!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 08:26 schreef anna82 het volgende:
een koelkast!
Ha, hoogtepunt in mijn forenzende leven: In een volle trein een mevrouw vragen of de stoel waar haar slagroomtaart op ligt vrij is. En dat zij dan zegt: 'nee, eigenlijk niet'...
Maria ook volgens mij.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 08:38 schreef _Dido_ het volgende:
http://nos.nl/artikel/512221-25-jaar-pixar-in-amsterdam-expo.html
GaafHier ga ik naartoe.
Hij wil dat je ze stelt!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 08:25 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik vermijd dat soort belangrijke vragen - veel te serieus
Voor je het weet woon je samen!
Griekenland, algarve?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 08:30 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Stel dat ik in oktober een weekje goedkoop naar de zon, zee, strand (zwembad is ook goed) wil in m'n eentje, met alleen een stapel boeken. Verder niet heel veel eisen. Tips?
Ja, zoiets ja, ik zag Cyprus ook al voorbijkomenquote:
koopquote:Op vrijdag 31 mei 2013 07:59 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge!
Nog even over de cola met extra vanillesuiker: dan gaat alle prik eruit, lijkt me niet wat je wil.
Gisteravond nog roseetjes gedronken bij vrienden, vanavond een verjaardag en morgen is mn broertje jarig.
Levensvragen ontstaan vrij gemakkelijk bij mijgewend aan doorvragen en het over belangrijke dingen te hebben
plus die vragen zijn natuurlijk maar een opstapje in plaats van dat het serieus om de frikandel of kroket gaat.
Prob:
- huur of koop
- friet of patat
- reanimeren of niet
- doneren of niet
- arrogant of verlegen
Heeft ze m nog weggehaald?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 08:26 schreef anna82 het volgende:
een koelkast!
Ik ben al gewonnenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 08:14 schreef D. het volgende:
[..]
Als ik ze allemaal goed beantwoord, wat win ik dan?
en, is het iets waarmee je kan leven?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 08:33 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik heb wel gevraagd wat zijn slechtste eigenschap was.. Hihi
Dat is geen eigenschapquote:Op vrijdag 31 mei 2013 08:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en, is het iets waarmee je kan leven?
Niet iets als: Ik ben een seriemoordenaar ofzo?
Een roepingquote:
Dat welquote:Op vrijdag 31 mei 2013 08:59 schreef Nallie het volgende:
Moordlustigheid is toch wel een eigenschap?
Goed bezig Aurum!
Ik bedoel dus de behoefte voelen om mensen te vermoorden.quote:
Het was een grapjequote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:06 schreef _aurum_ het volgende:
Lekker onderwerp ook op de vrijdagmorgen![]()
On a brighter note: Ik ga morgen winkelen in Arnhem. In winkels en niet online....ik ben erg benieuwd hoe me dat gaat bevallen
SBS6 had zondag 's avonds altijd Reportage, dat is eigenlijk ook niet een geschikt moment. Ga je daarna op bed maar kun je niet slapen omdat die reportage te gruwelijk was.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:06 schreef _aurum_ het volgende:
Lekker onderwerp ook op de vrijdagmorgen![]()
On a brighter note: Ik ga morgen winkelen in Arnhem. In winkels en niet online....ik ben erg benieuwd hoe me dat gaat bevallen
Ja vond ik ook alquote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:15 schreef _Dido_ het volgende:
Oeh, Steps heeft leuke jurkjes. Maar duur.
ik meestal nietquote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het was een grapje
en ik vind shoppen leuk
Hier moest ik even over nadenken; ik heb volgens mij geen streeffysiek, mijn lijf is ook vaag he.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:12 schreef Novem het volgende:
Way to go Aurum! Je lijstjes zien er inderdaad nog beter uit de laatste tijd!
Heb je een bepaald streven qua gewicht/maat/centimeters? Of gewoon doorbikkelen en zien waar je uit komt?
Mijn lijstje:
O - 2 gekookte eitjes, 1 snee speltbrood met boter, 1 appel met 20 gram pindakaas
L - 2 speltbth met makreel, salade
T - banaantje
D - uit, 5 gangen, ik ga de broodmandjes en wijntjes en toetjes skippen, lijkt me niet een plan om al na 1.5 week 1500 kcals aan crap naar binnen te proppen, dan was de week weer voor niets
quote:
Die is wel leuk, maar zoiets staat mij nietquote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:21 schreef _Dido_ het volgende:
http://www.mexx.nl/metrop(...)d008/?ColourCode=971
Deze vind ik tof!
Ik vind hem bij nader inzien ook weer wat hoog sluiten, denk ikquote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die is wel leuk, maar zoiets staat mij niet
(vind ik zelf dan, moet ik erbij zeggen)
Jazeker! Ik heb haar twee opties gegeven, of ik ging op haar tafeltje zitten / in het bagagerek liggen of de taart werd daar naartoe verplaatst. Kom zegquote:
Andalusie!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 08:30 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Stel dat ik in oktober een weekje goedkoop naar de zon, zee, strand (zwembad is ook goed) wil in m'n eentje, met alleen een stapel boeken. Verder niet heel veel eisen. Tips?
Nee dat is juist mooiquote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:30 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik meestal nietMijn lijf is ook niet zo makkelijk
Drukte met mensen, zie je iets leuks is het er niet meer in je maat enzo
En dat licht in die pashokjes, het is net alsof ze iedere vrouw depressief naar huis willen sturen
[..]
Hier moest ik even over nadenken; ik heb volgens mij geen streeffysiek, mijn lijf is ook vaag he.
Ik wil mijn vet% omlaag krijgen, zit nu rond de 30% denk ik en dat zou onder de 25% mogen, richting 20%. Ik wil iig geen sixpack of knetterdroog zijn ofzo. Curves zijn goed.
Al hoop ik dat mijn kont en heupen ooit slinken, dat is voor mij het moeilijkst. Ik zet denk ik relatief snel spiermassa aan, ik word op mijn bovenlichaam relatief snel droog....maar die kont en heupen
Ik heb meer sportdoelstellingen; 10 km in uur, de urbanathlon overleven, weer goed kunnen squatten, ooit 120 kg deadliften. Oh en dat ik mezelf 5 keer op kan trekken/wishlist.
Nee ik wil meer over hem te weten komen ennn ik vind het leuk om interesse in iemand te tonen - maar dat kan ik niet zo goed van naturequote:
Eens wb de pashokjes, wat een deprimerende dingen zijn datquote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:30 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik meestal nietMijn lijf is ook niet zo makkelijk
Drukte met mensen, zie je iets leuks is het er niet meer in je maat enzo
En dat licht in die pashokjes, het is net alsof ze iedere vrouw depressief naar huis willen sturen
[..]
Hier moest ik even over nadenken; ik heb volgens mij geen streeffysiek, mijn lijf is ook vaag he.
Ik wil mijn vet% omlaag krijgen, zit nu rond de 30% denk ik en dat zou onder de 25% mogen, richting 20%. Ik wil iig geen sixpack of knetterdroog zijn ofzo. Curves zijn goed.
Al hoop ik dat mijn kont en heupen ooit slinken, dat is voor mij het moeilijkst. Ik zet denk ik relatief snel spiermassa aan, ik word op mijn bovenlichaam relatief snel droog....maar die kont en heupen
Ik heb meer sportdoelstellingen; 10 km in uur, de urbanathlon overleven, weer goed kunnen squatten, ooit 120 kg deadliften. Oh en dat ik mezelf 5 keer op kan trekken/wishlist.
Wel tof!quote:
Hij zei:quote:Op vrijdag 31 mei 2013 08:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en, is het iets waarmee je kan leven?
Niet iets als: Ik ben een seriemoordenaar ofzo?
whehequote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:42 schreef anna82 het volgende:
[..]
Jazeker! Ik heb haar twee opties gegeven, of ik ging op haar tafeltje zitten / in het bagagerek liggen of de taart werd daar naartoe verplaatst. Kom zeg
Is niet echt 'geheugen' maar werkt dus beetje als vet. De cellen verdwijnen niet maar raken leegquote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:49 schreef Novem het volgende:
[..]
Eens wb de pashokjes, wat een deprimerende dingen zijn dat
Toffe doelen, wel heel wat om aan te werken dan!Pullups zijn echt een uitdaging
En die heupen/kont zullen ooit wel minder worden, dat kan niet anders, maar dan moet je denk ik echt over een grens heen en verder gaan dan ooit eerder, maar dat is misschien niet echt superchill.
Ik wil juist m'n ass laten groeienDie is verrassend on-indrukwekkend voor een halve neger
En 120 deadliftenWas alweer trots dat ik na 12 maanden met een kettlebell van 20kg had geDL'd
Maar een begin moet er zijn! Spiergeheugen is echt tof btw, ben weer even bezig met zwaar trainen en al m'n spieren van de KT van vorig jaar komen alweer naar boven poppen
Hijs in elk geval eerlijk, das voor mij wel het allerbelangrijkstquote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:52 schreef Probability het volgende:
[..]
Hij zei:
Ik denk teveel aan mijzelf. .......... Nou ja, dat zeiden al m'n exen. En die willen mij ook nooit meer zien. Dus ik neem dan wel aan dat dat dan aan mij ligt.
Mijn antwoord:
- dat is de meest gehoorde klacht van vrouwen over mannen.
- als iedereen aan zichzelf denkt - wordt er aan iedereen gedacht.
En later dat hij snel verveeld is, uitgekeken raakt op dingen en ook vaak aan iets nieuws begint.
Ik zie wel enkele parallelen met mijn leven
Mijn antwoord was dat ik niet van nature heel veel interesse heb/toon in mensen en dat ik heel ongeïnteresseerd lijk en de ander het gevoel geeft dat ik hem (te) saai vind.
En als ik er niet op let:
- Heel veel praat en dingen vertel zonder iemand anders echt de ruimte te geven.
- Niet oplet als ik het verhaal oid van de ander niet interessant vind/over ga op een ander onderwerp/iets anders ga doen etc.
ik vind die 10 km binnen een uur indrukwekkenderquote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Snap mensen die het niet leuk vinden ook wel hoor. Ik houd weer helemaal niet van internetshoppen
Veel te veel keus, kan niet zien hoe het staat enzo...
Je ziet me wel een keer IRL, als we het ooit voor elkaar krijgen om een meet te regelenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:45 schreef Probability het volgende:
[..]
Nee dat is juist mooiMag ik een foto zien
?
Ik doe mee met jouw doelstelling, maar dan mét behoud van kont
Ik kan mezelf 2 keer optrekkenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:49 schreef Novem het volgende:
[..]
Eens wb de pashokjes, wat een deprimerende dingen zijn dat
Toffe doelen, wel heel wat om aan te werken dan!Pullups zijn echt een uitdaging
En die heupen/kont zullen ooit wel minder worden, dat kan niet anders, maar dan moet je denk ik echt over een grens heen en verder gaan dan ooit eerder, maar dat is misschien niet echt superchill.
Ik wil juist m'n ass laten groeienDie is verrassend on-indrukwekkend voor een halve neger
En 120 deadliftenWas alweer trots dat ik na 12 maanden met een kettlebell van 20kg had geDL'd
Maar een begin moet er zijn! Spiergeheugen is echt tof btw, ben weer even bezig met zwaar trainen en al m'n spieren van de KT van vorig jaar komen alweer naar boven poppen
Sharm el sheikh toch? Zag ik idd voorbijkomen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:56 schreef conleche het volgende:
Egypte? Kan je ook nog eens prachtig snorkelen.
Ik ken meerdere mensen die dat wekelijks doen, dus dat heb ik minder, maar ik heb zelf gewoon heel weinig spierkracht, ik zit nu aan de 12,5 kilo bij dit dingquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:03 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik vind die 10 km binnen een uur indrukwekkender
Haha. Ja dat was ook wel de deal. Dat we altijd eerlijk zijnquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hijs in elk geval eerlijk, das voor mij wel het allerbelangrijkst
Klinkt in elk geval niet als een moeizaam gesprek zo.
das altijd een pre, ik word altijd zenuwachtig van stilvallende gesprekken enzoquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:07 schreef Probability het volgende:
[..]
Haha. Ja dat was ook wel de deal. Dat we altijd eerlijk zijnWel prima.
Nee zeker niet
Ik ben ook met niks begonnen, maar met volhouden, structuur hebben en vol houden wordt het beterquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ken meerdere mensen die dat wekelijks doen, dus dat heb ik minder, maar ik heb zelf gewoon heel weinig spierkracht, ik zit nu aan de 12,5 kilo bij dit ding
[ afbeelding ]
en dat kan ik al bijna niet redden (2x20)
Ik weet het niet precies, ik zat zelf in sharm el naga, dat was twee dagen tijdens een rondreis, je kon daar erg mooi snorkelen, maar voor de rest was er niks te beleven en ook geen zwembad of zo, maar het was november en prachtig weer.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:03 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Sharm el sheikh toch? Zag ik idd voorbijkomen.
Genoeg opties iig. Wat is een goed moment om zoiets te boeken? Zo laat mogelijk? (dus pas eind september of in oktober zelf? Ik ben redelijk flexibel) of juist zo vroeg mogelijk? Ik wil wel de meest gunstige prijs natuurlijk
.
Ja, bedacht ik me ook nietquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:13 schreef V1z0R het volgende:
Uniek gaat toch eens per maand weg met zo'n vakantieveiling ding voor weinig? Dat niet iets om te kijken, Dido?!
Hoe vaak in de week doe je dat dan?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:11 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ik ben ook met niks begonnen, maar met volhouden, structuur hebben en vol houden wordt het beter
Ik schrijf ook al mijn oefeningen en gewichten in een boekje en iedere week moet er vooruitgang inzitten; of qua herhalingen of qua gewicht.
En soms is het echt maar 1 herhaling meer, of 1,25 kg of 2,5 kg meer per oefening
Alleen van je kontquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:03 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Je ziet me wel een keer IRL, als we het ooit voor elkaar krijgen om een meet te regelen
Ik ben iig niet van de foto's rondsturen, nofi.
Hmm.. Ik denk dat ik onbewust een beetje beschadigd ben door die 2 exen. Zeggen dat je ergens bent/niet bent/niet hebt gedaan enz. Zeg gewoon als je je je tong* in iemand anders wil steken.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
das altijd een pre, ik word altijd zenuwachtig van stilvallende gesprekken enzo
Ik vond het gek genoeg bij mn ex niet zo belangrijk dat hij eerlijk was, nu vind ik dat wel, misschien omdat ik mn ex nooit echt vertrouwd heb en Ado wel? Geen idee eigenlijk, maar het is wel raar
Ik ook hoor, volgens mij neem je die dingen altijd wel mee in een volgende relatie.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:17 schreef Probability het volgende:
[..]
Hmm.. Ik denk dat ik onbewust een beetje beschadigd ben door die 2 exen. Zeggen dat je ergens bent/niet bent/niet hebt gedaan enz. Zeg gewoon als je je je tong* in iemand anders wil steken.
Of zo.![]()
*Te vervangen door diverse lichaamsdelen
Ja.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ook hoor, volgens mij neem je die dingen altijd wel mee in een volgende relatie.
3x per week. Train een uurtje, ren naar binnen, doe mijn ding en ren naar buitenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoe vaak in de week doe je dat dan?
Ik heb nog geen verbetering gezien btw, wel bij de oefening voor mn rug en mn buik en benen kan ik ook wel meer, maar bij mn armen is het echt prut
Doe ik ook, maar het frustreert me welquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:24 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
3x per week. Train een uurtje, ren naar binnen, doe mijn ding en ren naar buiten
Vrouwen hebben meer kracht in hun onderlichaam dan in hun bovenlichaam. Dus armen/borst etc zal langzamer gaan
Gewoon doorbikkelen
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:24 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
3x per week. Train een uurtje, ren naar binnen, doe mijn ding en ren naar buiten
Vrouwen hebben meer kracht in hun onderlichaam dan in hun bovenlichaam. Dus armen/borst etc zal langzamer gaan
Gewoon doorbikkelen
O ja, eten.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:53 schreef _Dido_ het volgende:
Het is nog geen 11.00 uur en ik heb al Brinta, een appel en twee boterhammen op. Normaal begin ik nu pas aan m'n eerste T (sinaasappels). Mijn lijf is echt in de war ofzo, blijf maar honger hebben.
Even 1300-1500 per vergadering vangen, ka-ching!quote:Totale vergoeding per vergadering
inclusief compensatie ¤ 1.373,- = 1.220+140+13 ¤ 1.555,- = 1.385+157+13
heb je geen ei of melk? Dan kan je wentelteefjes makenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:28 schreef Probability het volgende:
[..]
O ja, eten.
Heb alleen maar brood en crackers en dat vind ik nu zo droog..
Ja heb ik! Maar dat is niet zo gezondquote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:31 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
heb je geen ei of melk? Dan kan je wentelteefjes maken
Maar wel lekker!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:32 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja heb ik! Maar dat is niet zo gezond
volgens mij wordt het ongezond als je er een shitload aan suiker bijgooit.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:32 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja heb ik! Maar dat is niet zo gezond
nowai omg!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:44 schreef Perruche het volgende:
Turning bitches
Planning:
O: croissantje ;')
L: salade met eoa
T: 150 ml kwark met 1 banaan geprakt
D: goh wat een toeval 5 gangen!
Ja ware het niet dat dit al de 4e dag ofzo is op rij dat ik etentje heb dus opzich ben ik voor novem's plan. Alleen kan ik me nooit inhouden, gisteren ook weer aan die fles gelurkt als een malle.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:48 schreef V1z0R het volgende:
Ik heb gehoord dat er extra brood en wijn voor je overblijft, Perr![]()
dat hoort ook bij wentelteefjesquote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:32 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
volgens mij wordt het ongezond als je er een shitload aan suiker bijgooit.
Zonder suiker is het toch niet lekkerquote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:32 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
volgens mij wordt het ongezond als je er een shitload aan suiker bijgooit.
Ik maak ze altijd alleen met ei en melk en kaneel en dan na het bakken een theelepeltje ahornsiroop per teefje (quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat hoort ook bij wentelteefjes![]()
Niet te voorkomen dus, ongezonde wentelteefjes
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:48 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja ware het niet dat dit al de 4e dag ofzo is op rij dat ik etentje heb dus opzich ben ik voor novem's plan. Alleen kan ik me nooit inhouden, gisteren ook weer aan die fles gelurkt als een malle.
Cool, thanks voor de tipsquote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:51 schreef Goodbye het volgende:
Dido, als je flexibel bent kan je eens op vakantieveilingen kijken vanaf ongeveer 2 weken voordat je weg wilt. Daar staan vaak reizen op en dan ben je gebonden aan die vertrekdatum (wat veel mensen dus tegenhoudt)
Ik heb o.a. in deze hotels in Egypte gezeten, is me erg bevallen voor een weekje heeeerlijk relaxen en duiken (of snorkelen!)
http://www.d-reizen.nl/eg(...)-resort-spa-el-gouna
http://www.d-reizen.nl/eg(...)tel-sheraton-miramar
Zitten jullie eraan vast tot iemand anders het geaccepteerd heeft?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:45 schreef Jagärtrut het volgende:
Zit te wachten op de bezichtiging van ons oudehuis . Vind het altijd spannend, dat soort dingen!
dikke borg?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:45 schreef Jagärtrut het volgende:
Zit te wachten op de bezichtiging van ons oudehuis . Vind het altijd spannend, dat soort dingen!
Haha ieh:quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:08 schreef _Dido_ het volgende:
Mijn ouders komen zondag en nemen dan eten mee (macaroni). Met een beetje mazzel blijft er wat over en kan ik er nog wel twee dagen van eten, met een zak groente erbij
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:36 schreef Probability het volgende:
[..]
Haha ieh:
- macaroni
- groente uit zak
- 3 dagen het zelfde eten
Eensch!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:43 schreef conleche het volgende:
Prob, als je nu weet dat je eetlust vermindert door medicatie, dan moet je er wél voor zorgen dat je (gezonde) lekkere dingen in huis hebt zodat je wel gewoon eet.
Aanvulling: als je teveel afvalt tijdens je 'trial', kan het zijn dat ze je geen Ritalin meer willen geven. Ze houden als het goed is bij of je niet teveel afvalt (net als je bloeddruk en andere bijwerkingen).quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:43 schreef conleche het volgende:
Prob, als je nu weet dat je eetlust vermindert door medicatie, dan moet je er wél voor zorgen dat je (gezonde) lekkere dingen in huis hebt zodat je wel gewoon eet.
Jep doe ik!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:43 schreef conleche het volgende:
Klinkt lekker!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:50 schreef Probability het volgende:
[..]
Jep doe ik!
Salade met veeeel brie, cherry tomaatjes, komkommer en olijfolie.
Misschien kwark zo.
Ga ook met de pil beginnen, heft elkaar op hoop ik.
Toen ik gemeten werd was ik 71, nu ben ik 66 (voor de start medicatie)quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:45 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Aanvulling: als je teveel afvalt tijdens je 'trial', kan het zijn dat ze je geen Ritalin meer willen geven. Ze houden als het goed is bij of je niet teveel afvalt (net als je bloeddruk en andere bijwerkingen).
Zolang je het geen relasie hoeft te noemenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:50 schreef Probability het volgende:
Ga ook met de pil beginnen, heft elkaar op hoop ik.
Is puur voor de eetlust en de grotere borsten.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Zolang je het geen relasie hoeft te noemen
Nou als je een leuk klein goedkoop bootje voor mij hebt hou ik mij aanbevolenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:36 schreef the85mc het volgende:
Ik twijfel over iets. Totaal niet slank gerelateerd btw.
Af en toe handel ik in boten. Gewoon voor de hobby. Normaal altijd boten die ik zelf zou willen hebben, mocht ik ze niet kwijtraken dan gebruik ik ze zelf. Nu kan ik een boot kopen, ongeveer 1k onder marktwaarde. Gouden kans zou je zeggen. Maar.. ik zou em zelf niet willen houden. Te klein, licht vind ik.
Toch doen of niet?
Nah, het is niet echt een chille boot. Aluminium lichtgewicht boot, meer voor vissers. Redelijk instabiel.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:42 schreef Probability het volgende:
[..]
Nou als je een leuk klein goedkoop bootje voor mij hebt hou ik mij aanbevolen
Als je de verkoop ook leuk vindt - zou ik het doen.
In de html modus <s> </s> al geprobeerd?quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:55 schreef _Dido_ het volgende:
Weet iemand hoe ik op blogspot tekst kan doorhalen? S, strike en del al geprobeerd
Hou sites als travelbird.nl in de gaten, daar komen (vaak een paar weken tevoren) heel veel van dit soort bestemmingen voorbij voor weinig.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 08:30 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Dan zegt 'ie: deze html-tag is niet toegestaanquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:54 schreef Chicolate het volgende:
[..]
In de html modus <s> </s> al geprobeerd?
[..]
Hou sites als travelbird.nl in de gaten, daar komen (vaak een paar weken tevoren) heel veel van dit soort bestemmingen voorbij voor weinig.
Ik ben moe (want weinig geslapen) en nu loop ik even een beetje te lamballen. Niet ok, eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |