Ik vind sommige jurkjes beetje tuttig staan als je rond de 20 bent. Beetje ouwelijk of zo.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:42 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
hoezo moet je daar al bijna dertig voor zijn?en je bent nog lang geen dertig, muts
@ eten: alarm zetten op je telefoon. Je zult jezelf er op eoa manier aan moeten herinneren, blijkbaar
moest even teruglezen om deze te snappenquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:54 schreef V1z0R het volgende:
Dido, bij recreanten krijg je geen slag aan je hoofd
Nee, maar zonder vrijwaring bij zo'n sportschool zou de aansprakelijkheidsverzekering nogal duur zijn... Stootkussens en bokszak krijg je, boksbal doe je alleen als je het kunt.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:57 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
moest even teruglezen om deze te snappen![]()
Oh, is dat verboden ofzo?
Oh, bij mijn sportschool zie ik ze wel tegen elkaar boksen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:05 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Nee, maar zonder vrijwaring bij zo'n sportschool zou de aansprakelijkheidsverzekering nogal duur zijn... Stootkussens en bokszak krijg je, boksbal doe je alleen als je het kunt.
Meestal krijg je klassikaal techniektraining, dus net als een zumba maar dan met stoten en trappen in de lucht, dan zaktraining, en eventueel sparren met stootkussens.
Die hebben een papiertje getekendquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh, bij mijn sportschool zie ik ze wel tegen elkaar boksen.Gaat er soms hard aan toe
Meer etenquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:39 schreef vlindertje89 het volgende:
Mn lijstje:
O: magere kwark met diepvriesfruit
L: volkorenpasta met rode saus met italiaanse wokgroente en rundergehakt
S: Fitness, eerst kwartier warmlopen op crosstrainer, daarna paar oefeningen uit jillian filmpjes, daarna evy les 15 en daarna kwartiertje uitgelopen. Netto 677kcal verbrand.
D: twee zachtgekookte eitjes, twee speltbth met philadelphia en gerookte zalm (50gr in totaal).
Op/aanmerkingen? Ga 'm zo even door de calorieteller halen, ik gok dat ik wat laag uitkom. Alleen niet echt ideeën hoe dat aan te vullen, ik hou niet van noten haha.
Edit: ongeveer 1450 kcal volgens voedingscentrum. Da's dus wel erg weinig. Tips iemand?
hand nootjes helpt altijd om je calorietjes omhoog te gooienquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:39 schreef vlindertje89 het volgende:
Mn lijstje:
O: magere kwark met diepvriesfruit
L: volkorenpasta met rode saus met italiaanse wokgroente en rundergehakt
S: Fitness, eerst kwartier warmlopen op crosstrainer, daarna paar oefeningen uit jillian filmpjes, daarna evy les 15 en daarna kwartiertje uitgelopen. Netto 677kcal verbrand.
D: twee zachtgekookte eitjes, twee speltbth met philadelphia en gerookte zalm (50gr in totaal).
Op/aanmerkingen? Ga 'm zo even door de calorieteller halen, ik gok dat ik wat laag uitkom. Alleen niet echt ideeën hoe dat aan te vullen, ik hou niet van noten haha.
Edit: ongeveer 1450 kcal volgens voedingscentrum. Da's dus wel erg weinig. Tips iemand?
Oh, en vandaag was een goede dag. Redelijk veel gedaan op stage, geluncht met vriendin die in Duitsland studeert en die ik al 2 maanden niet had gezien, en lekker gesport
Kwark heeft YY-peptide's, zorgt voor verzadiging, combineer je het met KH's verminder je het.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:53 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
hand nootjes helpt altijd om je calorietjes omhoog te gooienen dat jij binnen een uur geen razende honger krijgt van dat ontbijt? Je mag nog best een tussendoortje nemen tussen o en l en d
Leuk! Kan ik alleen nietquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:46 schreef loveli het volgende:
Probje, dit seizoen zijn stoffen in de mode waar je zelf zulke jurkjes van kan maken.
Ik had 's middags trouwens wel chips.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:50 schreef Nallie het volgende:
Oh en Prob, weinig eetlust is een bijwerking. Inderdaad wekker zetten!
Jaaa fotoquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoi hoi!
Ik heb niet teruggelezen hoor, want veel te druk met de kraamtijd. Het is zo bijzonder en intensief. De borstvoeding vlot nog niet zo, maar we doen er alles aan om dat op gang te brengen. Ze is natuurlijk ook pas 2 dagen oud
.
Zal binnenkort ff een fotootje uploaden!
dus door het diepvriesfruit werkt het niet?quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:55 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Kwark heeft YY-peptide's, zorgt voor verzadiging, combineer je het met KH's verminder je het.
Aanvulling zou kunnen zijn havermout door de kwark...
ja! We zijn heel benieuwd!quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoi hoi!
Ik heb niet teruggelezen hoor, want veel te druk met de kraamtijd. Het is zo bijzonder en intensief. De borstvoeding vlot nog niet zo, maar we doen er alles aan om dat op gang te brengen. Ze is natuurlijk ook pas 2 dagen oud
.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoi hoi!
.
Jaaaaa !quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoi hoi!
.
Wat ik heb ingevuld in voedingscentrum:quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:50 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Meer eten
Verdeling lijk me goed qua tijdstip, afhankelijk van hoeveel zalm dat was gok ik dat je de vetjes ook hoger kunt gooien. Rest is vrij mager, blikje vis zou het kunnen boosten.
Herhaling: lijkt me vrij weinig kcal voor wat het is
Ja maar nootjes lust ik dus niet, haha! Mn ontbijt vult eigenlijk behoorlijk, en ik lunch vaak al om 12 uur (en ontbijt om 8.30). Meestal neem ik nog wel een stuk fruit tussendoor, maar m'n fruit was opquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:53 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
hand nootjes helpt altijd om je calorietjes omhoog te gooienen dat jij binnen een uur geen razende honger krijgt van dat ontbijt? Je mag nog best een tussendoortje nemen tussen o en l en d
het is me wat hequote:Op donderdag 30 mei 2013 19:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoi hoi!
.
als je iets zou kunnen wat menselijkerwijs onmogelijk is, wat dan en waarom?quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:00 schreef Probability het volgende:
O weet iemand nog leuke levensvragen om te stellen? Om iemand beter te leren kennen?
Ik ben nooit zo goed in vragen stellen en had dat afgesproken
Is dat een levensvraagquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:04 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
als je iets zou kunnen wat menselijkerwijs onmogelijk is, wat dan en waarom?
Ja, die vond ik ook leuk!quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:02 schreef Probability het volgende:
Het doel van UKS: een aparte slaapkamer vind ik nog steeds wel een leuke
(paar topics terug als antwoord op mijn andere vraag)
Of het komt ergens anders doorquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:50 schreef Nallie het volgende:
Oh en Prob, weinig eetlust is een bijwerking. Inderdaad wekker zetten!
weet ik niet, ik vind het wel een leuke vraagquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:05 schreef Probability het volgende:
[..]
Is dat een levensvraagVind ik op zich wel grappig, maar dan weet ik alsnog niet heel veel meer over die ander toch
Weet ook niet wat ik er zelf op zou antwoorden..
Denk dat de antwoorden interessant zijn - maar zou mij wel erg schuldig voelen om die te stellen en zelf niet zo'n goed antwoord wetenquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, die vond ik ook leuk!![]()
Ik had laatst een workshop en daarvoor moesten we ook een paar vragen beantwoorden. Ik vond ze eigenlijk heel irritant, maar het leverde wel mooi antwoorden op van anderen om ze toch op een andere manier te leren kennen.
* Wie bewonder je?
* Welke gebeurtenis heeft dit jaar indruk op je gemaakt?
* Welke boodschap heb je van je ouders meegekregen?
(en nog één, maar die ben ik vergeten)
Nee.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:57 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
dus door het diepvriesfruit werkt het niet?dat wist ik niet
Oh ik denk meteen aan superkrachten en ECHT onmogelijke dingenquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:09 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
weet ik niet, ik vind het wel een leuke vraagzegt veel over mensen hoe ze erop antwoorden.
Ik heb het dit weekend aan M. gevraagd. Reactie: ik zou profvoetballer willen zijn en dan rijk willen worden en een mooi huis hebben en een mooie vrouw
En mijn antwoord was dat ik alle talen van de wereld zou willen spreken. Niet per se omdat het eoa nut heeft, maar gewoon omdat dat gaaf isvind ik
Meer eten dusquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:01 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Wat ik heb ingevuld in voedingscentrum:
200 gr magere kwark 128 kcal
Volkoren spaghetti, rauw, 100 gram 336 kcal
Pastasaus zonder vlees, 150 gram 82 kcal
Rundergehakt rauw, 100 gram 225 kcal
Ei, gekookt 2 stuks 136 kcal
Zalm, gerookt 50 gram 92 kcal
Philadelphia light, 50 gram 70kcal
Speltbrood, 80 gram 187 kcal
Is bij elkaar 1257 kcal.
Diepvriesfruit is ongeveer 100 kcal, en de wokgroente is ongeveer 75 kcal (mss nog wel wat minder..). Kom je dus rond de 1425..
[..]
Ja maar nootjes lust ik dus niet, haha! Mn ontbijt vult eigenlijk behoorlijk, en ik lunch vaak al om 12 uur (en ontbijt om 8.30). Meestal neem ik nog wel een stuk fruit tussendoor, maar m'n fruit was op.
Oh en @ XM: heel veel plezier van je kraamtijd! Geniet maar lekker van kuki. Hopelijk komt borstvoeding snel op gang! En foto: jaaaaa!
Met meelquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:10 schreef _Dido_ het volgende:
Vraagje btw: als ik from scratch brood wil maken, is dat dan gewoon brood uit een pak van de Appie of is er een manier die nog meer basic is?is een van m'n day zero doelen, vandaar
Nou, ik zat daar ook echt te denken wat ik moest antwoorden. Op een gegeven moment toch maar wat neergekalkt (in mijn ogen te simpel), maar mensen gingen daar best leuk op in!quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:10 schreef Probability het volgende:
[..]
Denk dat de antwoorden interessant zijn - maar zou mij wel erg schuldig voelen om die te stellen en zelf niet zo'n goed antwoord weten
Uit een pak is toch niet from scratch?quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:10 schreef _Dido_ het volgende:
Vraagje btw: als ik from scratch brood wil maken, is dat dan gewoon brood uit een pak van de Appie of is er een manier die nog meer basic is?is een van m'n day zero doelen, vandaar
ja zelf malen gaat me een stapje te ver, maar met volkorenmeel en dan?quote:
haha daar was ik al bang voor, voor die reactie, daarom vraag ik het hier voor ik het doequote:Op donderdag 30 mei 2013 20:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Uit een pak is toch niet from scratch?
quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:14 schreef Probability het volgende:
Mijn 'probleem' is dat ik nooit uit nature veel vragen stel - waardoor het lijkt alsof ik niet veel interesse toon in de ander. Ik zeg wel vaak: En jij? na een vraag. Maar zelf stellen is leuker
Dus volgende week ga ik mijn zelfbedachte levensvragen stellen(
!!!)
Uhm. Gist.?quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:13 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
ja zelf malen gaat me een stapje te ver, maar met volkorenmeel en dan?
Haha, I guess so. De pasta vond ik al best veel haha. Nog meer ei lijkt me ook wat overdreven (zit al op 90,4 gr, is 1,67x mn gewicht in kg), en meer groente zet geen zoden aan de dijk wat betreft kcal.. Ik ga nog wel even nadenken wat voor tussendoortje ik straks kan nemen. Mijn lijf schreeuwt een reep milka daim chocolade, maar dat negeer ik maar evenquote:
thxquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:15 schreef Probability het volgende:
[..]
Uhm. Gist.?
http://lmgtfy.com/?q=zelf+brood+bakken
Dankquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:16 schreef Nallie het volgende:
Hier Prob http://www.humorthatworks(...)get-to-know-someone/
Veel en vaak kneden tussen het rijzen door.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:16 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
thx![]()
Nu nog bedenken wat voor brood ik precies ga maken. Er moet niet te veel in want de eerste keer mislukt waarschijnlijk toch
dat komt zo interviewachtig over, zo voer je toch geen gesprek? Het wordt pas leuk als vanuit zo'n vraag een gesprek ontstaatquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:16 schreef Nallie het volgende:
Hier Prob http://www.humorthatworks(...)get-to-know-someone/
quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:19 schreef Goodbye het volgende:
Ja, maar je moet toch iets vragen om ergens te komen. En er dan achter komen dat je allebei nog steeds niet snapt waarom er geen bolognese ribbelchips meer bestaat, tja, dat vormt een band!
quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:20 schreef kwakz0r het volgende:
[..]bolognese ribbelchips. dat was toch veel lekkerder dan die vieze ketchupchips, of patatje joppie
QFT!quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:20 schreef kwakz0r het volgende:
[..]bolognese ribbelchips. dat was toch veel lekkerder dan die vieze ketchupchips, of patatje joppie
Jumbo Foodmarket in Breda. Zit nu aan een ijskoude Coca Cola Vanillaquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:22 schreef _Dido_ het volgende:
Ha dat heb ik nu nog nooit gemist! Itt Coca Cola Vanilla, waarom verkopen normale supermarkten dat niet meer?
quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jumbo Foodmarket in Breda. Zit nu aan een ijskoude Coca Cola Vanilla
quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:24 schreef V1z0R het volgende:
Even rustig dames...
Zijn ook vrijgezellen in het topic...
Da's een goeie! Heb vandaag inderdaad de pasta zonder olie gekookt (snel voor stage de pasta gekookt, saus was nog over van gister) maar doe het normaal wel met. Scheelt idd behoorlijk, ga ik volgende keer op letten, thanks!quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:27 schreef Novem het volgende:
Vlindertje, gebruik je geen olie bij het koken? Zijn zo weer 100 kcals per eetlepel. Vetten zoals olijfolie en kokosolie zijn ook nog eens gezond
Niet gemeenquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:31 schreef _Dido_ het volgende:
[..]gemeen!
zou een zakje vanillesuiker leeggooien in een glas regular coke hetzelfde effect hebben?
Smirnoff vanille + cola welquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:31 schreef _Dido_ het volgende:
[..]gemeen!
zou een zakje vanillesuiker leeggooien in een glas regular coke hetzelfde effect hebben?
niet bepaald bij mij in de buurtquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Niet gemeenIk geef je een tip over waar je het kunt halen.
Puhquote:
shoo, ik wil het helemaal niet wetenquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:43 schreef Skoap het volgende:
[..]
http://www.shopamerica.nl/nl/tags/coca-cola-vanilla-kopen/
Dido is geen monsterquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:46 schreef anna82 het volgende:
Hoi, dit is Gezond Slank.
Een zakje vanille suiker in een glas regular coke?Don't feed the monster.
Oja...quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:46 schreef anna82 het volgende:
Hoi, dit is Gezond Slank.
Een zakje vanille suiker in een glas regular coke?Don't feed the monster.
Oh ja, we waren bij jurkjes geblevenquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:50 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Oja...
Heb me vandaag toch zo'n leuk jurkje gekocht!
ssssssssssssmquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:50 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Oja...
Eindelijk een die me paste, en verbergt m'n lelijke knieën, perfect voor m'n suède laarsjes.quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:50 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Oja...
Mooi!!quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:00 schreef Maraca het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat ik vandaag 2 uur heb gereden voor een niet bestaand jurkje![]()
dit is echt het laatste jurkje dat ik koop.. zo vaak is het geen jurkjes weer![]()
Ja, wil mijn stijl een beetje veranderen op mijn werk. Wil meer naar classy gaan ipv typische boekhouderquote:
123inkt.nlquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:02 schreef Probability het volgende:
Iets anders.. Printerinkt. Is dat ook goedkoop te krijgen?
Heb mijn printer + inkt bij de wehkamp gekocht maar dat lijkt mij niet direct de goedkoopste!
Daar word ik toch wel heel verlegen vanquote:
Okquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:09 schreef vlindertje89 het volgende:
@ Prob: Heb ik al twee keer originele inkt (dus van mn printermerk zelf) besteld en beviel prima! Snel in huis
quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:52 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Eindelijk een die me paste, en verbergt m'n lelijke knieën, perfect voor m'n suède laarsjes.
Moet ik niet vergeten m'n tenen te harsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |