Oke, eigen schuld dan.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar wie zegt dat hij het heeft dan?
Nee, dan ben je gewoon "zwak"(en nee, daarmee bedoel ik niet dat diegene echt zwak is, want sommige krijgen met heel veel dingen te maken waardoor wat sommige andere nooit zullen ervaren) en word je geëlimineerd, zo werkt het, sterksten zullen overleven.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:16 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
En als je niet sterk genoeg bent, is dat dan ook een eigen keuze?
Zijn gedrag om zijn eigen hele leven kapot te vreten. Een gemiddelde persoon doet dat niet, dat snap je toch wel?quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar wie zegt dat hij het heeft dan?
Nou. Zo simpel is 't en niet anders. In de cel ermee.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:18 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik vind wel dat zijn vrouw hier aan mee heeft gewerkt. Hij was zo dik dat ie zijn bed niet meer uit kon. Dus zij zorgde voor de toevoer van eten. Die had zij moeten minimaliseren.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, dan ben je gewoon "zwak"(en nee, daarmee bedoel ik niet dat diegene echt zwak is, want sommige krijgen met heel veel dingen te maken waardoor wat sommige andere nooit zullen ervaren) en word je geëlimineerd, zo werkt het, sterksten zullen overleven.
Sociaal Darwinisme dus, dat schreeuwt bijna om een Godwinquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, dan ben je gewoon "zwak"(en nee, daarmee bedoel ik niet dat diegene echt zwak is, want sommige krijgen met heel veel dingen te maken waardoor wat sommige andere nooit zullen ervaren) en word je geëlimineerd, zo werkt het, sterksten zullen overleven.
Bepaalde manieren van leven (bv kettingroken) veroorzaken ook kanker (longkanker bv). Maar dat vindt je dan weer niet eigen schuld?quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik vind het ook eigen schuld.
En jullie mogen het zielig vinden.
Want hij heeft één keus gehad.
Ziektes zoals kanker, ja, daar is het niet eigen schuld nee.
lelijk.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wel een ziekte die verholpen kon worden als hij dat wou. Blijkbaar durfde hij niet en had hij niet genoeg kracht daarvoor.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:17 schreef Martin-Ssempa het volgende:
Hoe kunnen jullie dit eigen schuld noemen? Een eetstoornis is een psychologisch stoornis, een ziekte...
Moet jij niet op tijd naar bed?quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Cel?quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:19 schreef Lauraap_ het volgende:
[..]
Nou. Zo simpel is 't en niet anders. In de cel ermee.
Jawel, roken is ook een keus, dus ook eigen schuld.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Bepaalde manieren van leven (bv kettingroken) veroorzaken ook kanker (longkanker bv). Maar dat vindt je dan weer niet eigen schuld?
Je simplificeert de situatie enorm.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wel een ziekte die verholpen kon worden als hij dat wou. Blijkbaar durfde hij niet en had hij niet genoeg kracht daarvoor.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:20 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Cel?
Ik heb het over het minimaliseren van de toevoer van eten naar hem, in zijn bed.
Waarom? Omdat ik een ander mening heb gaan jullie op de man spelen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:20 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Moet jij niet op tijd naar bed?
Hmm... en mongoloïde zijn... is dat een keus? Ben wel benieuwd waar die in jouw rangorde der levenschvormen staan...quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jawel, roken is ook een keus, dus ook eigen schuld.
Dat je niet eens door hebt dat je zelf behoorlijk op de man speelt met je belachelijke, achterhaalde 19e eeuwse sociaal-darwinstische praatjes over 'sterk' en 'zwak' zegt al genoeg.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ik een ander mening heb gaan jullie op de man spelen?
Zeg nergens dat het zo is, jullie mogen me best ongelijk geven hoor.
Moet het niet rangorde der levenschvormen zijn?quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hmm... en mongoloïde zijn... is dat een keus? Ben wel benieuwd waar die in jouw rangorde des levenschvormen staan...
Dat mag je best vinden, maar als het mijj mening is, wat dan?quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat je niet eens door hebt dat je zelf behoorlijk op de man speelt met je belachelijke, achterhaalde 19e eeuwse sociaal-darwinstische praatjes over 'sterk' en 'zwak' zegt al genoeg.
Inderdaad. Als taalpurist schaam ik mij diep en ik neem deze broederlijke vermaning ter harte.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:23 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Moet het niet rangorde der levenschvormen zijn?
Hahahaaha, ook eigen keuze!quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hmm... en mongoloïde zijn... is dat een keus? Ben wel benieuwd waar die in jouw rangorde des levenschvormen staan...
Dan mogen wij best opmerkingen maken over dat het bedtijd is. Is ook een mening hoor.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat mag je best vinden, maar als het mijj mening is, wat dan?
Dan blijft het een compleet debiele mening, en een gevaarlijke ook nog.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Net zoals jij je eigen mening mag vormen mogen wij toch ook gewoon vinden dat jij dom bent?quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nou, antwoord op jouw vraag: nee het is nog geen bedtijdquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:24 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dan mogen wij best opmerkingen maken over dat het bedtijd is. Is ook een mening hoor.
Dan is dat prima. Maar over het algemeen houden mensen niet van kreten als 'eigen schuld!' En 'zwak' en blabla.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
dan ben je achterlijk en triestquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Vast. Hij lag al vijf jaar op bed zich vol te vreten.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:22 schreef Lauraap_ het volgende:
[..]!!!!!!!
Misschien deed ze dat ook wel.
Prima toch? Ik heb mijn mening gegeven, jullie mogen ervan vinden wat jullie willen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:25 schreef Lauraap_ het volgende:
[..]
Dan is dat prima. Maar over het algemeen houden mensen niet van kreten als 'eigen schuld!' En 'zwak' en blabla.
Nou ja, ik vind het ergens logisch dat er mensen zijn die bepaalde zaken simpelweg eigen schuld vinden, vaak zijn dat bekrompen personen zonder echt niveau. Maar zulke mensen kunnen het op een normale manier brengen of respectloos. Zij deed het respectloos.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dan blijft het een compleet debiele mening, en een gevaarlijke ook nog.
Anorexia is een ziekte maar deze man had ongetwijfeld ook een ernstig probleem tussen de oren, namelijk geen maat meer kennen. Beetje vreemd om anorexia wel zielig te vinden maar hier gewoon te zeggen eigen schuld.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:58 schreef starla het volgende:
[..]
Van geen enkele ziekte word je 400 kg, behalve van vraatzucht.
En anorexia is wel degelijk een ziekte, dus je hebt klaarblijkelijk geen idee waar je over praat.
Serieus of snap je haar zin echt niet met 'geen maat meer kennen'?quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:21 schreef starla het volgende:
Ik zou bij 400kg ook niet meer weten wat voor maat je hebt.
Ingestort tot een singulariteitquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:23 schreef ietjefietje het volgende:
En waar hij uiteindelijk aan gestorven is, want er zijn toch wel meer van die hele zware mensen?
Bing eating disorderquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:00 schreef Lauraap_ het volgende:
Klopt, anorexia is een ziekte. Ik trollde. Maar zoiets soortgelijks heb je ook bij dikke mensen. 100% zeker ben ik daarvan. Is een benaming voor.
geen enkele van die rechtvaardigt 400 kilo, 4staan er: 2 zijn medicijn related , 1 is vrouw only blijkbaar en van de laatste raak je ook niet zo vet , bovendien zijn ze allemaal te behandelen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:04 schreef Mathemaat het volgende:
Om 400kg te rechtvaardigen:
http://www.livestrong.com(...)g-rapid-weight-gain/
Ze zouden die vrouw moeten oppakken voor vestmesterij met de dood als gevolg. Als zij hem gezond eten had gegeven was het nooit zover gekomen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Het is idd sneu dat niemand in zijn omgeving hem eerder hielp en motiveerde om af te vallen.
Maar zijn dood was toch echt zijn eigen schuld, HIJ schoof zelf alle eten naar binnen, HIJ bewoog amper.
Zou vast een reden voor zijn, moeilijk verleden oid, maar ik vind zijn dood niet zielig, en dat is subjectief, van mij mogen jullie het zielig vinden
iddquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:13 schreef bubalus het volgende:
[..]
geen enkele van die rechtvaardigt 400 kilo, 4staan er: 2 zijn medicijn related , 1 is vrouw only blijkbaar en van de laatste raak je ook niet zo vet , bovendien zijn ze allemaal te behandelen.
Als je 400 kilo weegt is er ooit een punt geweest waar die persoon geen fuck er om gaf en zichzelf zo vet heeft laten worden.
Dit soort extreme obesitas is gewoon altijd hun eigen schuld, er is altijd dat punt geweest waar ze wel hun voeding en beweging aan hadden kunnen passen maar waar ze hebben besloten dat niet te doen maar door te blijven vreten.
Elke emmer macaroni is er een te veel.quote:
Zo is dat.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jawel, roken is ook een keus, dus ook eigen schuld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |