Dit is puur hypothetisch toch?quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:16 schreef Chai het volgende:
Aardappels kun je ook vaginaal inbrengen. Sperziebonen ook.![]()
Alles wel. Tomaten bijv. heb je alleen wel kans dat ze knappen.
Gewoon een mongooltje. Eentje die door ziekte of zo heel klein is gebleven.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kun jij een hele bloemkool...?
Wow.
Viel mee.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ah, leuk. Wat vond je van die ene die ik jou stuurde?
Beetje lullig om zo over Mozy te praten. :squote:Op donderdag 30 mei 2013 18:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon een mongooltje. Eentje die door ziekte of zo heel klein is gebleven.
Ik vond dat ene stuk met de voeten op haar boobs wat minder.quote:
Gvd.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Beetje lullig om zo over Mozy te praten. :s
quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee hoor, zit in zijn familie, kan hij wel hebben.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb niet het hele filmpje gekeken, gewoon beetje skippen enzo.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vond dat ene stuk met de voeten op haar boobs wat minder.
[KLB SWINGERS SC]quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:22 schreef Ambipur het volgende:
Chai, heeft je lief soms meerderen gebald, gezien ze schijnbaar kunnen oordelen over zijn penis?
quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:25 schreef Chloroform het volgende:
Niet weten hoe de penis van Mozy eruitziet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]Hardop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu ga ik koken. Dag kinders.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
[..]GodverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...
FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
Vraag me af wtf ik voor indruk op jou hebt gemaakt aangezien je ook al vroeg of dat van die tomaat hypothetisch was.quote:
Door verhuizing is hij er pas later echt mee begonnen, maar inmiddels is hij wel begonnen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:27 schreef Panzermaus het volgende:
Mozy wil ik nog een keer meeten, lijkt me tof om te zien wat er van zijn sport- en hosseldoelen terecht is gekomen. Hij had grote plannen namelijk.
Je weet het niet he, kan ook zijn dat je zo'n liefmeisje-act opvoertquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Vraag me af wtf ik voor indruk op jou hebt gemaakt aangezien je ook al vroeg of dat van die tomaat hypothetisch was.
Ja.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:52 schreef Fanta-stick het volgende:
Tering deze SC gaat hard..Zit zeker vol met mensen die heel de dag niks doen?
Daarom: Wees welkom.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:52 schreef Fanta-stick het volgende:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:52 schreef Fanta-stick het volgende:
To run or not to run. That's the question.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hai ambi, not much, just hanging
You?
Why not.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:05 schreef Ambipur het volgende:
[..]
To run or not to run. That's the question.
ik hou je niet tegenquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:05 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Tennis?quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik hou je niet tegen
mijn training begint over een uurtje
handbal.quote:
Pff zou er echt niet aan moeten denken om 's avonds te rennen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:05 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Lieve schat, beetje dwang werkt juist...quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:10 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Pff zou er echt niet aan moeten denken om 's avonds te rennen.
hai roboquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:10 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Pff zou er echt niet aan moeten denken om 's avonds te rennen.
Ik begrijp wat je bedoelt/voelt.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nog nooit zulke persoonlijkheden/karaktertrekjes in het echt tegengekomen, proficiat.
's Ochtends, 's middags, 's avonds... wanneer het me uitkomt. Maar als het puur cardio is het liefst 's ochtends. Ga zometeen ook lekker hoorquote:
Ja nouja je moet het niet voor mij doen he voor jezelfquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Lieve schat, beetje dwang werkt juist...Niet zo
met een vaste baan is dat wat minder flexibel in te delenquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:12 schreef Robophatt het volgende:
[..]
's Ochtends, 's middags, 's avonds... wanneer het me uitkomt. Maar als het puur cardio is het liefst 's ochtends. Ga zometeen ook lekker hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |