abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127208784

JNG SC is een plek in JNG waar je kan slowchatten, praten over van alles en nog wat en discussieren over wat je maar wilt! Ben of voel je jezelf jong? Klets hier dan gezellig mee, iedereen is welkom! Wij nodigen je van harte uit, voel je vrij om jezelf voor te stellen aan een van onze users!

O+ JNG SC hoopt dat iedereen gaat slagen O+

14.gif JNG / [JNG] Stapmeet in Arnhem 14.gif

Heeft iemand lapo? Gun hem of haar dan in ieder geval een paar minuten om een nieuw topic te openen, een kwartier zonder topic is natuurlijk te veel en onnodig, dat snapt iedereen.

Nieuw? Kijk hier ook eens:
JNG / JONG! voorstel topic
pi_127208802
Haha, supersof! :)
pi_127208809
va houdt wel van wappen ckr ckr
pi_127208821
quote:
7s.gif Op donderdag 30 mei 2013 16:15 schreef xcachet het volgende:
Haha, supersof! :)
Waar is je mobiel
pi_127208825
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 16:15 schreef nodig het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

O+ JNG SC wenst iedereen veel succes met de examens O+
overbodig sinds vanmiddag toch?
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_127208842
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 16:16 schreef Trollscience het volgende:
va houdt wel van wappen ckr ckr
yes mang cker
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_127208850
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 16:15 schreef xcachet het volgende:

[..]

Tegenwoordig heb je ze in alle smaken volgens mij. Ook in cola haha
omg :o

pi_127208886
quote:
7s.gif Op donderdag 30 mei 2013 16:16 schreef TienVingers het volgende:

[..]

Waar is je mobiel
In m'n bh :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_127208893
cappuciono ik wil
pi_127208894
iemand die zich aanbiedt om met mij naar de ikea te gaan in ruil voor een milkshake
iedereen in mijn buurt moet werken of school gr
  donderdag 30 mei 2013 @ 16:17:50 #11
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_127208896
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 16:13 schreef nodig het volgende:

[..]

hahhaha ik lig hier dubbel _O-
zoiets?

stuurde mijn vader in de groepswa van mijn broertjes, hij en ik :') _O-
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_127208910
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 16:17 schreef nodig het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Die ja! Bij de ici paris XL ;) haha
pi_127208912
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 16:17 schreef Trollscience het volgende:
cappuciono ik wil
caramel macchiato pls
  donderdag 30 mei 2013 @ 16:18:15 #14
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_127208916
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 16:17 schreef nodig het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik heb die cola :9
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  donderdag 30 mei 2013 @ 16:18:16 #15
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_127208917
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 16:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

overbodig sinds vanmiddag toch?
Aangepast!
pi_127208926
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 16:17 schreef supersof het volgende:

[..]

zoiets?
[ afbeelding ]
_O-
pi_127208950
quote:
2s.gif Op donderdag 30 mei 2013 16:13 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

wuut :P mijn beeld van hbo is totaal anders maar dat zal wel per opleiding verschillen.
mbo is echt nog hetzelfde als op de middelbare school.

[..]

hmm ja hebje wel gelijk in. ben alleen bang dat ze zat zijn van al die verhaaltjes die ze al hebben gehoord dit jaar in de klas want dit was geen makkelijk jaar voor mij :')

ik denk dat ik volgende week weer gewoon naar school ga en als ze er om vragen ik het netjes uitleg
Ja, en je moet best wel heel veel thuis doen. Eerste twee jaar viel ook wel mee.. super weinig les en je hoefde ook niet veel te doen thuis als je gewoon goed kon leren. Anders ging je echt kapot in het werk _O-. Alleen jaar drie nu is echt tering veel werk.. voorbereiding voor je afstuderen enzo ;(.

Mja, probeer het toch O+. Je hoeft ook echt geen dingen te zeggen die je niet wil zeggen he. Als je uitlegt dat je niet lekker in je vel zit oid en daarom wat minder kan concentreren dan zeg je niet specifiek hoe en wat maar dan weten zij wel waarom het niet zo lekker gaat :P. Komt misschien ook minder belastend over voor je klas als je 't zo verteld. Probeer 't gewoon O+.
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 16:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Mijn ervaringen zijn anders, maar ik kies de verkeerden denk ik :') _O-
Hm.. ja ik zeg wel bij vrienden he. Ik ga niet random tegen mensen janken van blabla oh dit dat zus zo :P.
Baby darling doll face honey
pi_127208956
quote:

[..]

zoiets?
[ afbeelding ]
Geniaal haha _O-
pi_127208963
quote:
2s.gif Op donderdag 30 mei 2013 16:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
iemand die zich aanbiedt om met mij naar de ikea te gaan in ruil voor een milkshake
iedereen in mijn buurt moet werken of school gr
over een week ik.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_127208995
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 16:19 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Ja, en je moet best wel heel veel thuis doen. Eerste twee jaar viel ook wel mee.. super weinig les en je hoefde ook niet veel te doen thuis als je gewoon goed kon leren. Anders ging je echt kapot in het werk _O-. Alleen jaar drie nu is echt tering veel werk.. voorbereiding voor je afstuderen enzo ;(.

Mja, probeer het toch O+. Je hoeft ook echt geen dingen te zeggen die je niet wil zeggen he. Als je uitlegt dat je niet lekker in je vel zit oid en daarom wat minder kan concentreren dan zeg je niet specifiek hoe en wat maar dan weten zij wel waarom het niet zo lekker gaat :P. Komt misschien ook minder belastend over voor je klas als je 't zo verteld. Probeer 't gewoon O+.

[..]

Hm.. ja ik zeg wel bij vrienden he. Ik ga niet random tegen mensen janken van blabla oh dit dat zus zo :P.
Ook niet random vrienden, maar achteraf blijken ze dan toch geen vrienden te zijn :P
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  donderdag 30 mei 2013 @ 16:20:33 #21
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_127209012
quote:

[..]

zoiets?
[ afbeelding ]
_O- _O-

Pics van mij in de auto onderweg naar de dierenarts
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_127209036
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 16:20 schreef nodig het volgende:

[..]

_O- _O-

SPOILER
_O-
pi_127209051
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 16:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Ook niet random vrienden, maar achteraf blijken ze dan toch geen vrienden te zijn :P
Heel jammer ;(. Maarja, dat ligt dan wat jij al zei niet aan jou maar aan ander persoon :D.
Heb ik hier ook wel een meisje hoor. Ze doet der best maar het lukt niet echt. Gaat helemaal wappie doen.
pi_127209062
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 16:20 schreef nodig het volgende:

[..]

_O- _O-

SPOILER
haha :').
pi_127209085
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 16:19 schreef Crack_ het volgende:

[..]

haha ja hbo klinkt zo aanlokkelijk van wat ik allemaal hoor.. maar zodra ze in het 3e jaar komen hoor ik geen woord meer over hoe makkelijk hun studie is _O-

ja dat weten ze ook allemaal wel, paar keer goed duidelijk gemaakt aan de hele klas :) ze weten ook dat ik middenin een verhuizing zit want die sukkels kijken wel op facebook. dus ik hoop dat ze zelf die connectie kunnen leggen dat dat de reden is dat ik er niet ben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')