quote:
Alleen wise is zwaar racistischquote:
Ik zie het niet. Echt niet.quote:
not bad.quote:
een jas draag je normaal met je armen door de mouwenquote:
Oh jij draagt je hoofd wel altijd naar de zijkant en absoluut nooit recht naar voren?quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:34 schreef wise het volgende:
[..]
een jas draag je normaal met je armen door de mouwen
ik ben autist, dus kijk altijd naar de grond jaquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh jij draagt je hoofd wel altijd naar de zijkant en absoluut nooit recht naar voren?
Slapen, schijten, aan haar kut friemelen onder de douche. Wedden dat ze dat doet?quote:
Ik weet alleen dat ik altijd boos word van haar foto's.quote:
Als ze haar horloge zou afdoen, zou ik haar wel geven.quote:
Ja dacht misschien een of ander conflict.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Slapen, schijten, aan haar kut friemelen onder de douche. Wedden dat ze dat doet?
[..]
Ik weet alleen dat ik altijd boos word van haar foto's.
Volgens mij schijt ze niet en laat ze om de paar dagen haar uitwerpselen operatief verwijderen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Slapen, schijten, aan haar kut friemelen onder de douche. Wedden dat ze dat doet?
als in; waarom ziet CY er niet zo uit¿quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat ik altijd boos word van haar foto's.
dan is hij duidelijk nog nooit 's nachts in de TC geweestquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hij vindt het jammer dat zij zichzelf niet zo uitgebreid exposeert op internet.
red riding hood ofzo. Post in USquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |