Hij leest gewoon mee hoor.quote:
Nee, mijn nichtje heeft niet echt bil. Ze is wel blond, 15 jaar oud en heeft net haar eindexamens achter de rug. Verder wel ideaal dus.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:08 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Twee kwaliteitsposts op een rij van jou was natuurlijk ook te veel gevraagd.
[..]
Pic? De rest mag je wegshoppen.
wedden dat hij alles nu meeleest en een aantal reacties in een kladblok copy/pastequote:
chloro is zosk dusquote:
Blond, geen kont. Nice.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, mijn nichtje heeft niet echt bil. Ze is wel blond, 15 jaar oud en heeft net haar eindexamens achter de rug. Verder wel ideaal dus.
VMBO dus, ik haak afquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, mijn nichtje heeft niet echt bil. Ze is wel blond, 15 jaar oud en heeft net haar eindexamens achter de rug. Verder wel ideaal dus.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:10 schreef wise het volgende:
[..]
wedden dat hij alles nu meeleest en een aantal reacties in een kladblok copy/paste
Hij dm'de mij net van niet.quote:
Vast wel, maar niet veel langer. Het is zo'n typische MBOmoeke die daarna al aan de voortplanting gaat denken.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Blond, geen kont. Nice.
Zal ze nog 3 jaar single blijven?
Mensen die niet om de 3 seconden aan voortplanting denken.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Vast wel, maar niet veel langer. Het is zo'n typische MBOmoeke die daarna al aan de voortplanting gaat denken.
Op z'n Chaiaans.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Denk niet dat Zosk als Chai is.
Shit, ik hoopte dat ze keislim was.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Vast wel, maar niet veel langer. Het is zo'n typische MBOmoeke die daarna al aan de voortplanting gaat denken.
Turk in een bakfiets: baklava hahaha xDquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
marokkaan in een rolstoel: islam ahaha xD
ik vind 'm slechtquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Turk in een bakfiets: baklava hahaha xD
Gohquote:
Dan maak je het tochquote:
Teleurstellend.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |