Kan je prima filmen met een Goproquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:22 schreef Crutch het volgende:
OH MIJN GASTEN, OMG!
DIE STAAN ME TOCH EEN PARTIJ VERSTELD NU, OIOIOIOIOIOI
NIET TE FILMEN
Ik heb genoeg gereedschap tho, zelfs een mini accu schroefmachine. Klopboor etc dat heb ik allemaal wel.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
En sowieso handig om te hebben, ik woon in een meisjeshuis en zelfs wij hebben hier zo'n setje en schroevendraaiers enzo![]()
nee, een fles aan een ketting..quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:22 schreef Haque het volgende:
wtf is dit voor ding, 10 euro voor een ketting voor aan een fles?
JAWEL! ER WAS NET EEN GOPRO, DUS JE KUNT ZE WEL FILMEN!quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:22 schreef Crutch het volgende:
OH MIJN GASTEN, OMG!
DIE STAAN ME TOCH EEN PARTIJ VERSTELD NU, OIOIOIOIOIOI
NIET TE FILMEN
Fantastischquote:Meer informatie
Een goede fles wijn dient officieel in een mooie wijnkelder bewaard te worden, maar das is wel een beetje saai al zeggen wij het zelf. Zo een fles wil je op spectaculaire wijze tentoonstellen. En hoe kan dat beter dan met deze Magic Chain wine holder? Door de Magic Chain wine holder lijkt het alsof de fles in het luchtledige zweeft of misschien zelfs wel de ketting optilt. Hoe leuk is dat?! Verbaas je vrienden binnenkort met deze grappige gadget!
quote:Door de Magic Chain wine holder lijkt het alsof de fles in het luchtledige zweeft of misschien zelfs wel de ketting optilt. Hoe leuk is dat?! Verbaas je vrienden binnenkort met deze grappige gadget!
JA DIE WAS NOG SNELLER WEG DAN EEN BOXquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
JAWEL! ER WAS NET EEN GOPRO, DUS JE KUNT ZE WEL FILMEN!
"Ja Henk je MOET echt langskomen, wat ik nu weer beleef, wat een sensatie!"quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Fantastisch
Verbaas je vrienden!
Ik zie mij mijn vrienden al opbellen om te zeggen dat ik ga opscheppen met mijn wijnketting
Ik sta versteld, dit is magie!!!quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
"Ja Henk je MOET echt langskomen, wat ik nu weer beleef, wat een sensatie!"
Welke?quote:
'Ik ga je HELEMAAL omver blazen gewoon, ja echt!'quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
"Ja Henk je MOET echt langskomen, wat ik nu weer beleef, wat een sensatie!"
Voor straks natuurlijkquote:
Dit is onwerkelijk! Ik heb dit nog nooit eerder gezien, zie je hoe die fles wijn die ketting omhoog houdt booooooh!quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik sta versteld, dit is magie!!!
De regels van het geprojecteerde universum gelden hier gewoon nietquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit is onwerkelijk! Ik heb dit nog nooit eerder gezien, zie je hoe die fles wijn die ketting omhoog houdt booooooh!
quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:21 schreef Marco001 het volgende:
De Magic Chain Wine Holder doet jouw gasten versteld staan![]()
![]()
Ik twijfel serieus of ik hem ga bestellenquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
De regels van het geprojecteerde universum gelden hier gewoon niet
Gewoon doenquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik twijfel serieus of ik hem ga bestellen
Zeg dan tt welke je wiltquote:
Hork! Jongen! Hoe laat je die fles wijn zweven? Dit is magie, ik zweer het je!quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit is onwerkelijk! Ik heb dit nog nooit eerder gezien, zie je hoe die fles wijn die ketting omhoog houdt booooooh!
quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik twijfel serieus of ik hem ga bestellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |