Viespeukquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik lees deze post niet in context.
Jaquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:17 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
We hebben het nog over kamperen toch?
Kopen kopen kopen!!quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:19 schreef bambino het volgende:
Zit te denken om deze te kopen, wil al 2 jaar zo'n ding maar geen zin om 100 euro uit te geven.
Mannesmann is ook niet het minste merk...
Zo rol ikquote:
quote:[..]
Ja
Ik ben helemaal blij nu dat ik niet er bij heb geschreven dat dat kamperen met m'n broers was
Ik gebruik het alleen nooitquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zo rol ik
[..]*proest* mijn drinken wat doe je?
Maar dan heb je wel een mannesmann man!quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:19 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik gebruik het alleen nooit
Echt 2 keer per jaar dat ik zoiets nodig heb.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel een mannesmann man!
Boeiend, altijd handig om te hebben liggen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:19 schreef bambino het volgende:
[..]
Camera.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gopro Hero3, wtf is dat nou weer.
Lol, dan was ik niet de enige.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik lees deze post niet in context.
Ye true eigenlijk. Maar goed heb nu tijd om er over te denken. Hij was niet uitverkocht dus komt vast nog wel terug.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Boeiend, altijd handig om te hebben liggen.
En sowieso handig om te hebben, ik woon in een meisjeshuis en zelfs wij hebben hier zo'n setje en schroevendraaiers enzoquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:19 schreef bambino het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |