SPOILER: MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen. Het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer deze eerst te downloaden.
VLC speelt ook nog eens alles af(ook Blu-Ray Disk/BD)!
Let er wel op dat deze speler achterloopt op het CCCP Codec Pack en niet speciaal is ontwikkeld met anime in het achterhoofd.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden.“An interesting thing is a good thing.”
LOLquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:11 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ze denken dat een meisje lesbisch is en proberen haar weer op het "rechte pad" te brengen.
Aan het eind blijkt het meisje een mannelijke crossdresser.
bij mij gaat ie altijd op japans, alleen gundam wing en seed heb ik in het engels gekekenquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:31 schreef marp0 het volgende:
Over engelse dub gesproken, als jullie beginnen aan een anime luisteren jullie dan of engels gesproken beter klinkt als japans? Ik heb er eigenlijk nooit naar omgekeken. Ik zou het volgens mij nu vreselijk vinden als ik nu cowboy bebop in engelse dub zou gaan kijken omdat ik het al zovaak in het japans heb gekeken.
Ik heb veel instappertjes in het Engels gezien: Baccano, Bebop, Bleach, Busou Renkin, Claymore, Code Geass, D.Gray Main, Darker than Black, Death Note, Ghost in the Shell, Gundam SEED (Destiny), Gundam Wing, Gunslinger Girl, Hellsing (Ultimate), Inuyasha, Naruto, Trigun, en meer. Ik denk dat ik oprecht kan zeggen dat ik alleen mijn tekenfilms in het Japans kijk als ik het daardoor beduidend eerder kan zien of er een overduidelijk verschil in kwaliteit is. En een goeie dub is een goeie reden om een goeie serie opnieuw te zien.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:20 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
bij mij gaat ie altijd op japans, alleen gundam wing en seed heb ik in het engels gekeken
Ik wilde voor oldtime's sake weer een keer gaan, maar helaas kwam 't niet goed uitquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:01 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
zo morgen op naar animecon 2013 in Den Haag
kan niet wachten om AltimA weer live te zien optreden
wait.. in den haag?quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:01 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
zo morgen op naar animecon 2013 in Den Haag
kan niet wachten om AltimA weer live te zien optreden
als ik al engelse dubs heb dan sla ik ze vrijwel altijd gelijk over... ik kan mij ergeren aan het niet synchroon lopen van lippen en audioquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:31 schreef marp0 het volgende:
Over engelse dub gesproken, als jullie beginnen aan een anime luisteren jullie dan of engels gesproken beter klinkt als japans? Ik heb er eigenlijk nooit naar omgekeken. Ik zou het volgens mij nu vreselijk vinden als ik nu cowboy bebop in engelse dub zou gaan kijken omdat ik het al zovaak in het japans heb gekeken.
Dit inderdaad, maar meestal zijn Engelse dubs ook slechter.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:20 schreef Arashimashou het volgende:
Van Engelse dubs gaan mijn tenen krommen. Een automatische reactie die misschien niet eens zoveel met kwaliteit te maken heeft.
De ending was toch "Hana ga saita yo"?quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:11 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Aku no Hana ending, officiële videoclip.
Ik vind hem best wel tof
Dat is de eerste, het heeft nu 3 endings in 7 episodes.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:16 schreef Kyubey het volgende:
[..]
De ending was toch "Hana ga saita yo"?
Deze is veel beter.
Daar hebben ze wel geld voor, ipv de frame-rates verhogen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:17 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dat is de eerste, het heeft nu 3 endings in 7 episodes.
Ik hoor ook de 2e opening... Zijn meerdere endings en openings in 1 nummer blijkbaar.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:19 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Daar hebben ze wel geld voor, ipv de frame-rates verhogen.
Het is van morgen t/m zondag, altijd wel leuk om een kijkje te nemen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:07 schreef mschol het volgende:
[..]
wait.. in den haag?\
tis dat ik al plannen heb, anders was ik wellicht langsgegaan...
kunnen ze dan niet gewoon de utrecht beurs hallen afhurenquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:38 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
sws komende 2 jaar dacht ik in den haag world forum, ze wilden een wat grotere locatie hebben denk ik lol
En daarna gezellig met zijn allen eten bij de Ikeaquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:08 schreef mschol het volgende:
[..]
kunnen ze dan niet gewoon de utrecht beurs hallen afhuren
Is te weinig animo voor.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:08 schreef mschol het volgende:
[..]
kunnen ze dan niet gewoon de utrecht beurs hallen afhuren
Doe me een plezier, als je One Piece kijkt en besluit het niet leuk te vinden om wat voor reden dan ook. Stop er mee. De fanatici zullen beweren dat het verhaal pas op gang komt en dat het pas echt leuk wordt bij aflevering zoveelendertig en als je het dan nog niet leuk vind dan wel bij zoveelenvijftig en zo verder. Ze liegen. Het is een cyclisch verhaal en daarom verdient het --ondanks de lengte-- geen langere proeftijd dan een serie van 26 afleveringen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 03:18 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga One Piece kijken hahaBen best wel anime noob maar ik ga hier zeker wat vaker kijken. Heb ook tijdje Fairy Tail gekeken
Zoiets zat ik ook aan te denkenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 03:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Doe me een plezier, als je One Piece kijkt en besluit het niet leuk te vinden om wat voor reden dan ook. Stop er mee. De fanatici zullen beweren dat het verhaal pas op gang komt en dat het pas echt leuk wordt bij aflevering zoveelendertig en als je het dan nog niet leuk vind dan wel bij zoveelenvijftig en zo verder. Ze liegen. Het is een cyclisch verhaal en daarom verdient het --ondanks de lengte-- geen langere proeftijd dan een serie van 26 afleveringen.
Spannend!quote:Shinichiro Watanabe also talks about dramatic series Kids On The Slope and reveals his next show will be a sci-fi comedy due to air on Japanese television later this year.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Qunix op 31-05-2013 09:03:25 ]
Shinchiro Watanabequote:Op vrijdag 31 mei 2013 08:56 schreef Qunix het volgende:
Shinichiro Watanabe Interview - Cowboy Bebop, Kids On The Slope & New Series
[..]
Spannend!
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:34 schreef Repelsteeltju het volgende:
Op basis van the cartdriver's Season Preview denk ik dat ik Preferential Measure Organization Stella Women’s Academy, High School Division Class C³ en The Sunday without God ook een kans ga geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sinds wanneer zijn Stands(ghostly ripple) "evil spirit"?Zeker nog nooit JJBA gelezen!![]()
> 2013quote:
terug naar 1990-2000 stylequote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:05 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
> 2013
> Nog steeds moé
2000~2010 was het decennium van de moé. Dat met Kyouani en J.C. Staff in de voorhoede zo rond 2006 in intensiteit ontplofte. Nu is Shaft de studio welks werk door iedereen gekopieerd wordt.
Je kunt inkortingen niet inkorten! Een lolita complex lijder is gelijk aan een loli-con, maar als je het -con gedeelte er af haalt dan blijft er alleen het loli gedeelte over en dat is weer een geheel andere kom erwtensoep.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Met jou kan ik wel door 1 deur, beste man.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:04 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
RDG: Red Data Girl is in tegenstelling tot Shingeki dan juist weer enorm ondergewaardeerd.
Hou je er wel rekening mee dat One Piece 590 episodes heeft, en dat sommige arcs alleen al meer dan 80 episodes duren?quote:
Johquote:Op zondag 2 juni 2013 01:14 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Hou je er wel rekening mee dat One Piece 590 episodes heeft, en dat sommige arcs alleen al meer dan 80 episodes duren?
Dat zei ik omdat Repel zei dat ze het hooguit 26 episodes moet proberen, oelewapper.quote:
ik vond de Nami arc wel tof.quote:Op zondag 2 juni 2013 14:32 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dat zei ik omdat Repel zei dat ze het hooguit 26 episodes moet proberen, oelewapper.
Die eerste 200-300 episodes waren echt vreselijk trouwens, Water 7 en CP9 arc waren vet.
Nou ja, ik vind One Piece eigenlijk niet echt boeiend. Had er meer van verwacht.quote:
Held!quote:Op zondag 2 juni 2013 14:59 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind One Piece eigenlijk niet echt boeiend. Had er meer van verwacht.
Maar ik blijf Naruto en Bleach wel heel tof vinden, ben ik nog steeds een held nu?quote:
Wat vond je er saai aan dan?quote:Op zondag 2 juni 2013 15:11 schreef De_Dakgoot het volgende:
Wat een saaie episode had shingeki viel echt tegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
NIet doorvertellen, maarquote:Op zondag 2 juni 2013 15:03 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Maar ik blijf Naruto en Bleach wel heel tof vinden, ben ik nog steeds een held nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ja je blijft een.
Echt? Ik bedoel het centrale conflict van deze aflevering was dom, maar er zat toch nog best wat vermakelijke actie in niet?quote:Op zondag 2 juni 2013 15:11 schreef De_Dakgoot het volgende:
Wat een saaie episode had shingeki viel echt tegen“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op zondag 2 juni 2013 16:24 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
NIet doorvertellen, maarKlein beetje actie aan het begin maar voor de rest vond ik er niet echt veel aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ja je blijft een [ afbeelding ].
[..]
Echt? Ik bedoel het centrale conflict van deze aflevering was dom, maar er zat toch nog best wat vermakelijke actie in niet?/A/non's with his waifu, all's right in the world.
oquote:Op zondag 2 juni 2013 16:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
"ik" tussen aanhalingstekens? Zeker weten?
Begin nu met kijken.quote:Op zondag 2 juni 2013 16:33 schreef De_Dakgoot het volgende:
aangezien ik sinds fma:B niks meer heb gezien is Death Note wat?
Ik hoor wel de 0tjes en 1tjes door de kabel heen gaan.quote:
Wee, vrees de rotoscoop en lees de manga.quote:Op zondag 2 juni 2013 18:33 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik ga vanavond maar eens beginnen aan Aku No Hana
Ben je betrokken bij de organisatie? En nog iets gekocht of gefotografeerd?quote:Op zondag 2 juni 2013 20:45 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
zo, terug van een lang maar awesome weekendje.
De nieuwe locaie in Den Haag is wat mij betreft een blijvertje, op zaterdag was het de drukste dag maar desondanks kon je je makkelijk overal heen bewegen. Het totaal aantal is blijven steken op 4500 personen dat zijn er 1000(!) meer dan waar we aanvankelijk op hadden gerekend. Feit voor nu is wel dat we nooit meer terug naar almelo kunnen en dat is wmb een goed teken want dat betekent dat we als evenement lekker zijn gegroeid ^^
was een van de stewardsquote:Op zondag 2 juni 2013 21:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ben je betrokken bij de organisatie? En nog iets gekocht of gefotografeerd?
* Repelsteeltju is benieuwd
Burst the Gravityquote:Op zondag 2 juni 2013 23:43 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
was een van de stewards
en niks gekocht want meeste koop ik online rechtstreeks uit Japan lol ^^
tho heb wel een Burst the gravity gekocht met handtekeningen van Motsu, Sat en Maon Kurosaki
quote:Op zondag 2 juni 2013 19:23 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ik hoor wel de 0tjes en 1tjes door de kabel heen gaan.
tsja wat zal ik hierover zeggenquote:
Hijgende seks met de bier en de jäger klonk leuker.quote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 13:54 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Hijgende seks met de bier en de jäger klonk leuker.
Ik hoor trouwens niets anders meerquote:Op maandag 3 juni 2013 13:54 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Hijgende seks met de bier en de jäger klonk leuker.
Maar het klinkt beter als je ''de bier'' zegt. We weten wel dat het ''het bier'' is hoor.quote:
Ik had dat de eerste keer dat ik de OP hoorde al, ik kan echt niks anders meer horen. Iedereen keer als ik die OP hoor moet ik ook aan dat Christopher Walken filmpje denken.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:43 schreef Qunix het volgende:
Jaeger is een biermerk:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jaeger
[ afbeelding ]
[..]
Ik hoor trouwens niets anders meer
Leuke mama-appelsapje.
Jezus, wat is dat voor iets zegquote:Op zondag 2 juni 2013 19:43 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Wee, vrees de rotoscoop en lees de manga.
Goed dat je het zegt! Ik haal hem binnenquote:Op maandag 3 juni 2013 14:53 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Even wat anders btw, iemand al Kotonoha no Niwa (Garden of Words) gezien? Die bluray is nu al een paar dagen uit, en ik ben hem nu aan het kijken. Echt een geweldige film so far.
Ik vind het te creepyquote:Op maandag 3 juni 2013 20:51 schreef Qunix het volgende:
Verhaal van Aku no Hana vind ik echt lachen
Elke anime episode heeft een goeie cliffhanger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op maandag 3 juni 2013 21:36 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik vind het te creepyLees de manga!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 3 juni 2013 21:36 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik vind het te creepySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat.quote:
Plus dat de anime stopt wanneer...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 juni 2013 22:43 schreef Qunix het volgende:
[..]
[..]
Dat.
Plus dat de anime stopt wanneer...GelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Ah, bedankt!quote:
Ik vind de chantage in Le Fleurs niet per se ongeloofwaardig maar gewoon irritant in dat de natte dweil van een protagonist gewoon de allergrootste onzin zou kunnen verkopen en het minstens net zo ongeloofwaardig zou zijn als de waarheid. Ik had in mindere mate hetzelfde probleem met School Days' protagonist. Waarom wil iedereen met hem naar bed?quote:Op maandag 3 juni 2013 22:45 schreef Qunix het volgende:
Oh en School Days was ook een fucked-up anime, Aku no Hana wint het wel.
Ik ken 'm niet, maar ik zou ik graag iemand's mening hierover willen weten.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 02:21 schreef Amarantha het volgende:
Wie kent hier Hunter x Hunter (2011) en wat is jullie mening hierover?
Hij is goed, gewoon kijken dus!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 02:21 schreef Amarantha het volgende:
ditquote:Op dinsdag 4 juni 2013 08:23 schreef Qunix het volgende:
Ik volg HxH 2011, super anime
Vanaf episode 60 geloof ik gaat deze anime verder waar de originele stopte.
Staat klaar om te zien hier. Kan het zijn dat deze maar 46 minuten duurt?quote:Op maandag 3 juni 2013 21:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt! Ik haal hem binnen
Ja, dat klopt helemaal.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:32 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Staat klaar om te zien hier. Kan het zijn dat deze maar 46 minuten duurt?
Waar gaat die dan over? Ben deze al in verschillende lijsten tegengekomenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 08:23 schreef Qunix het volgende:
Ik volg HxH 2011, super anime
Vanaf episode 60 geloof ik gaat deze anime verder waar de originele stopte.
We zien wel wat het geeft. Ben wel reuze benieuwdquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, dat klopt helemaal.
Commie schijnt trouwens het beste te zijn als sub. CoalGirls gebruikt de subs van de release, maar het Engels schijnt niet altijd super te zijn.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:33 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Waar gaat die dan over? Ben deze al in verschillende lijsten tegengekomen
deze komt het beste overeen, en er zijn uiteraard meerdere arcs en verhalen.quote:Twelve years prior to the start of the story, Ging Freecss left his infant son, Gon Freecss, with Gon's aunt, Mito, on Whale Island. Gon, who was told all his life that both his parents were dead, finds out from Ging's apprentice, Kite, that his father is still alive and has since become an accomplished Hunter.Hunters are licensed, elite members of humanity who are capable of tracking down secret treasures, rare beasts, or even other individuals.[6] Gon leaves his home to become a Hunter like his father by taking the Hunter Examination, a series of brutal tests involving skill, survival, and teamwork.
Nah, niet echt mijn ding dusquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:55 schreef DJ_ het volgende:
[..]
[..]
deze komt het beste overeen, en er zijn uiteraard meerdere arcs en verhalen.
maar dit is het overhevelende verhaal dunnetjes uitgelegd.
Overigens wil die een Hunter worden om zijn vader te zoeken.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:17 schreef Qunix het volgende:
"Cockatiel sings My Neighbor Totoro theme song."
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Welke serie is dit?
En jeetje wat een foute kleren heeft hij aan.
quote:
quote:
Arararagi's banaan! Ik wil dat ding bezitten.quote:
Nurutuquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:22 schreef marp0 het volgende:
Oke ik begin er wel een beetje genoeg van te krijgen, Naruto is een natte poesjes manga geworden. Toch ga ik het lezen tot de einde.
Did I say Naruto? In this topic? YES I DID! Let the flamewar begin
Natte poesjes?quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:22 schreef marp0 het volgende:
Oke ik begin er wel een beetje genoeg van te krijgen, Naruto is een natte poesjes manga geworden. Toch ga ik het lezen tot de einde.
Hoe bedoel je? 'Natte poesjes?' Hij heeft het overduidelijk over katten van het vrouwelijk geslacht die nat zijn. Misschien zijn het zelfs nog kittens vanwege het diminutief, maar de natte katten zijn waarschijnlijk klein~ig van stuk. En erg zielig. Katten houden niet van nattigheid. Dat is toch allemaal overduidelijk?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Jammer dat je het zo interpreteert. Ik denk dat het de bedoeling van de schrijver was om voor ''de grote finale'' weer even te laten zien hoe het vroeger was. Ik ben er ook niet blij mee, maar dit is wel typisch het sfeertje wat Naruto vroeger altijd had; lichtelijk serieus en veel comedy.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:22 schreef marp0 het volgende:
Ik vind het gewoon nergens meer op slaan, zo sad en dark als het een paar chapters terug nog was, zo blij en eenvoudig het nu opeens is geworden. Vanwaar die sudden 'turnaround'? Ik snap het gewoon niet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:45 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Jammer dat je het interpreteert. Ik denk dat het de bedoeling van de schrijver was om voor ''de grote finale'' weer even te laten zien hoe het vroeger was. Ik ben er ook niet blij mee, maar dit is wel typisch het sfeertje wat Naruto vroeger altijd had; lichtelijk serieus en veel comedy.
OMG is dit de terugkeer van de Sakura --heeft een groot voorhoofd-- grappen?quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:45 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Jammer dat je het interpreteert. Ik denk dat het de bedoeling van de schrijver was om voor ''de grote finale'' weer even te laten zien hoe het vroeger was. Ik ben er ook niet blij mee, maar dit is wel typisch het sfeertje wat Naruto vroeger altijd had; lichtelijk serieus en veel comedy.
Omdat je soms ook gewoon comic relief nodig hebt. Geen idee of dat op dit moment de bedoeling van Kishimoto was, maar zo vat ik het wel op. Je kan niet altijd die duistere/grimmige sfeer blijven houden, af en toe moet er een beetje comic relief zijn (Hashirama bijvoorbeeld, wat een baas).quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:47 schreef marp0 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon nergens meer op slaan, zo sad en dark als het een paar chapters terug nog was, zo blij en eenvoudig het nu opeens is geworden. Vanwaar die sudden 'turnaround'? Ik snap het gewoon niet.
Leg uit.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:48 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
OMG is dit de terugkeer van de Sakura --heeft een groot voorhoofd-- grappen?
quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:49 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Omdat je soms ook gewoon comic relief nodig hebt. Geen idee of dat op dit moment de bedoeling van Kishimoto was, maar zo vat ik het wel op. Je kan niet altijd die duistere/grimmige sfeer blijven houden, af en toe moet er een beetje comic relief zijn (Hashirama bijvoorbeeld, wat een baas).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door marp0 op 05-06-2013 18:59:51 ]As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
quote:
quote:
Lieverd, je hebt inkijk. Ik kan je spoilers zien.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:54 schreef marp0 het volgende:
[..]
Dat moment van ... vond ik daartegen wel epic, maar is hij vergeten waar de war om draait? De 'master evil plan' van ... Is hij dat vergeten of zo? It just makes no sense. Ik zal wel fan blijven van Naruto, maar ik ben gewoon teleurgesteld. Ik vergeet misschien dat het een shonen manga is, misschien heb ik gewoon te hoge verwachtingen.
Sorryquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Lieverd, je hebt inkijk. Ik kan je spoilers zien.
Nyarukoquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:53 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
http://myanimelist.net/anime/15699/Haiyore!_Nyaruko-san_W
Haiyore! Nyaruko-san W
Shingeki no Kyojin moet je kijkenquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:29 schreef .Cake. het volgende:
Dag chocoladerozijntjes vann mij! Ik leef nog!
Net sinds tijden weer een soort van fanatiek anime gekekenRobotics;Notes afgekeken, koele serie! Einde was iets minder, en zeker niet het niveau van Steins;Gate, maar toch een sterke aanrader!
Hoe staat het leven hier? Ik heb nu heel schraal internet en kijk nog maar weinig, dus het huidige seizoen gaat compleet aan mij voorbij
Staat bij mij klaar na Aku no Hanaquote:
Wauw ik krijg gewoon kippenvel, ondanks de slechte kwaliteit.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:07 schreef Qunix het volgende:
Oreimo x Railgun collaboration LN begins June 7th!
http://ch.nicovideo.jp/dengeki-bunko/
Collaboration project of "railgun" and "my sister!"
It was been microcomputer to Kirino One day, it was the work of performing live talk live with a smile (level 5), and Misaka Mikoto psychics of university town. Kirino that you have assumed the job in the immediate reply with "duck ...! That possible for you to provide me with a Fuhihi sisters, and if it becomes friends" to visit the head office smiling with Kyosuke but ...? Author Tsukasa Fushimi, "my sister" is writing a novel collaboration with "To Aru Kagaku no Railgun!" Whatever Katsumoku both work that completely fused too!
Welkom beste .Cake!quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:29 schreef .Cake. het volgende:
Dag chocoladerozijntjes vann mij! Ik leef nog!
Net sinds tijden weer een soort van fanatiek anime gekekenRobotics;Notes afgekeken, koele serie! Einde was iets minder, en zeker niet het niveau van Steins;Gate, maar toch een sterke aanrader!
Hoe staat het leven hier? Ik heb nu heel schraal internet en kijk nog maar weinig, dus het huidige seizoen gaat compleet aan mij voorbij
Uhm.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:55 schreef Qunix het volgende:
[..]
Was al een keer gepost.
Vooral niet klikken. Het is niet wat je denkt...
[ Bericht 37% gewijzigd door De_Dakgoot op 07-06-2013 23:37:12 ]/A/non's with his waifu, all's right in the world.
Mijn iPleb 4 kan dit plaatje niet aan, hij laadt 4x zo traag als de normale snelheid.quote:
quote:Attack on Titan 2nd OP " "Jiyuu no Tsubasa" Preview ~ It's going to be a long track, a part of it will be used for the 2nd OP.
SPOILER: Space Bros 61Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:55 schreef De_Dakgoot het volgende:
Repelsteel samaYusa mijn held.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
ah,. thnxquote:
Echt een super mooie anime!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:57 schreef Qunix het volgende:
[Coalgirls] _Kotonoha _no _Niwa _(1920x1080 _Blu-ray _FLAC) _[ED03F005]. mkv (ook in 720p)
Hij is uit!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Garden_of_Words
Je bent een beetje laat.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:57 schreef Qunix het volgende:
[Coalgirls] _Kotonoha _no _Niwa _(1920x1080 _Blu-ray _FLAC) _[ED03F005]. mkv (ook in 720p)
Hij is uit!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ze staan gewoon op youtubequote:Op zondag 9 juni 2013 16:41 schreef Kyubey het volgende:
http://www.nicovideo.jp/watch/sm20581688
Attack on nijntje
http://www.nicovideo.jp/watch/sm21041481
Attack on Schwarzenegger
http://www.nicovideo.jp/watch/sm20760581
Attack on Nichijou
Kijk, hiervoor heb ik een niconico account aangemaakt.
Ik vond de oude serie briljant en deze "nieuwe" is, achteraf, toch nog beter. Vooral beter getekend. Wel wat minder geweld dan de oude, maar dat komt na episode 80 helemaal goedquote:Op dinsdag 4 juni 2013 02:21 schreef Amarantha het volgende:
Had ik ook al gedaan, vorige week.quote:
Trouwen?quote:
OK. Ik wil het een kans geven. En ben de eerste 60 binnen aan het halen. Wat moet ik allemaal overslaan?quote:Op zondag 9 juni 2013 16:49 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Ik vond de oude serie briljant en deze "nieuwe" is, achteraf, toch nog beter. Vooral beter getekend. Wel wat minder geweld dan de oude, maar dat komt na episode 80 helemaal goed
Volgens mij alleen 14 en 28, volgens mij waren dat namelijk recap episodes. HxH heeft gelukkig geen fillersquote:Op zondag 9 juni 2013 18:01 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Trouwen?
[..]
OK. Ik wil het een kans geven. En ben de eerste 60 binnen aan het halen. Wat moet ik allemaal overslaan?
Ja dat heeft me aangenaam verrast. Heel weinig hoeven overslaan.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:38 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Volgens mij alleen 14 en 28, volgens mij waren dat namelijk recap episodes. HxH heeft gelukkig geen fillers
Geloof mij maar, het wordt alleen nog maar beter. Echt een geweldige anime, goede afwisseling tussen dialoog en actie.quote:Op maandag 10 juni 2013 00:12 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ja dat heeft me aangenaam verrast. Heel weinig hoeven overslaan.
Ik ben nu bij 15 en wel tevreden.
Eigenlijk niets. Als je de oude serie ooit helemaal afgekeken hebt kun je de eerste 60 wel overslaan, maar sommige dingen zijn net even anders uitgelegd/getekend.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:01 schreef Repelsteeltju het volgende:
OK. Ik wil het een kans geven. En ben de eerste 60 binnen aan het halen. Wat moet ik allemaal overslaan?
Oeh, goed dat je het zegt! Die wou ik nog zien maar vroeg me al af hoe die ook alweer heette en of ie dit seizoen of volgend seizoen pas uitkwam!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:57 schreef Qunix het volgende:
Hij is uit!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Greed Island arc was wel gruwelijk vet hoor.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:32 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Eigenlijk niets. Als je de oude serie ooit helemaal afgekeken hebt kun je de eerste 60 wel overslaan, maar sommige dingen zijn net even anders uitgelegd/getekend.
Het verhaal van Kurapika en de Phantom Troupe vond ik overigens wel echt bagger.
Na episode 80 wordt het een flink stuk heftiger.
GI was inderdaad supervet. Daar had ik het ook niet over.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:37 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Greed Island arc was wel gruwelijk vet hoor.
True, maar alleen als je weet wat het is. Als ik dit aan mijn vriendin zou laten horen zou die echt iets hebben van "Gast, wtf?!"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
quote:Op maandag 10 juni 2013 14:20 schreef .Cake. het volgende:
[..]
True, maar alleen als je weet wat het is. Als ik dit aan mijn vriendin zou laten horen zou die echt iets hebben van "Gast, wtf?!"Dus ze houdt/hield niet van Boes Boes, Dommel, Budgie de kleine helikopter etc?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
Niet echt, voor zover ik weet. Geen idee wat Budgie is, maar de rest, meh, geloof niet dat ze daar wild enthousiast van wordt, neen.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dus ze houdt/hield niet van Boes Boes, Dommel, Budgie de kleine helikopter etc?
Klinkt niet nee.quote:
Ken jij Budgie nietquote:Op maandag 10 juni 2013 16:54 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Niet echt, voor zover ik weet. Geen idee wat Budgie is, maar de rest, meh, geloof niet dat ze daar wild enthousiast van wordt, neen.
[..]
True, maar alleen als je weet wat het is. Als ik dit aan mijn vriendin zou laten horen zou die echt iets hebben van "Gast, wtf?!"het niet houden van tekenfilms is over het algemeen gewoon omdat ze dingen als dit gewend zijn:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en dus niet weten dat tekenfilms ook dit kunnen zijn:
ik kwam in de plaatjes zoektocht deze ook nog tegen, iemand die weet waar die van is?![]()
Hoe bedoel je? De mensen die niet van tekenfilms houden zijn sterke plots die levensbeschouwelijke kwesties onderzoeken gewend en weten niet dat tekenfilms ook martelporno kunnen bevatten?quote:Op maandag 10 juni 2013 19:15 schreef mschol het volgende:
[..]
het niet houden van tekenfilms is over het algemeen gewoon omdat ze dingen als dit gewend zijn:
[ afbeelding ]
en dus niet weten dat tekenfilms ook dit kunnen zijn:
[ afbeelding ]
ik kwam in de plaatjes zoektocht deze ook nog tegen, iemand die weet waar die van is?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 juni 2013 20:25 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? De mensen die niet van tekenfilms houden zijn sterke plots die levensbeschouwelijke kwesties onderzoeken gewend en weten niet dat tekenfilms ook martelporno kunnen bevatten?
thnxquote:
[..]
True, maar alleen als je weet wat het is. Als ik dit aan mijn vriendin zou laten horen zou die echt iets hebben van "Gast, wtf?!"Ik heb met mijn vriendin laatst 5 Centimeters Per Second gezien. Ze heeft ook Madoka gezien, dus ik zou nog wel meer met haar kunnen kijken denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, en Boku no Pico met twee vriendinnen van haar.![]()
Het was gezellig toch?quote:Op maandag 10 juni 2013 23:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb met mijn vriendin laatst 5 Centimeters Per Second gezien. Ze heeft ook Madoka gezien, dus ik zou nog wel meer met haar kunnen kijken denk ik.
Oh, en Boku no Pico met twee vriendinnen van haar.
Dat wel!quote:
Dat was het toppunt inderdaad.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 08:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat wel!
Maar de anime zelf was wat minder
Het "hoogtepunt" was toch wel het vuurwerkmoment.Of in ieder geval wel hun hoogtepunt.
Het was geweldigquote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:47 schreef mschol het volgende:
[..]
jullie hebben die serie serieus gezien?
Vuurwerkquote:Op dinsdag 11 juni 2013 08:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat wel!
Het "hoogtepunt" was toch wel het vuurwerkmoment.Of in ieder geval wel hun hoogtepunt.
Oe. Geschreeuw of gegiechel?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 08:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat wel!
Hebben jullie het samen gekeken?quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:57 schreef De_Dakgoot het volgende:
mijn 14 jarig zusje heeft ook al bocu no picu gezien
Ja man gezellig op mijn kamer op de tv.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Moet je de anime checkenquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:46 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Waarom schildert die gast het hele lokaal onder?
Needs more deaths.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:14 schreef De_Dakgoot het volgende:
CHuu2 is de nieuwe Neon genesis evangelion.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:21 schreef De_Dakgoot het volgende:
Sluit een contract en wordt een magische loli titan
[ afbeelding ]
Ja, een pijl was eruit gevallen, en hopelijk kunnen ze de tweede pijl eruit krijgen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 08:04 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Arasu heb je het gehoord van die eend uit Sliedrecht
Hoi, ik ben twaalf, loer al een tijdje naar dit topic, maar heb nog nooit gepost en wat is dit?quote:
quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:00 schreef De_Dakgoot het volgende:
zomer is begonnenhoe ga ik mijzelf porren om weer aan anime te beginnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:39 schreef Repelsteeltju het volgende:
Echt? Ik denk dat ik Danganronpa beter vond toen het nog Another heette en soort van geest ding moesten vermoorden in plaats van een moordenaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
In hoeverre is Danganronpa dan hetzelfde als another? Er is niet eens een link op MAL tussen die 2 series.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:39 schreef Repelsteeltju het volgende:
Echt? Ik denk dat ik Danganronpa beter vond toen het nog Another heette en soort van geest ding moesten vermoorden in plaats van een moordenaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
In hoeverre is Danganronpa dan hetzelfde als another? Er is niet eens een link op MAL tussen die 2 series.
En voor de hunter x hunter volgers, vinden jullie het tempo ook veel te laag liggen?Het heeft niets met elkaar te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:39 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik denk dat ik Danganronpa beter vond toen het nog Another heette
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
In hoeverre is Danganronpa dan hetzelfde als another? Er is niet eens een link op MAL tussen die 2 series.
En voor de hunter x hunter volgers, vinden jullie het tempo ook veel te laag liggen?Lees de synopsis, ze delen eenzelfde WidM-plot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
“An interesting thing is a good thing.”
Another en Danganronpa zijn twee heel verschillende animesquote:
Doe beiden en wissel het afquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:28 schreef .Cake. het volgende:
Binnenkort Jormungand S2 maar eens beginnen? Of toch eerst Shinsekai Yori afkijken?
Jormungand,quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:28 schreef .Cake. het volgende:
Jullie moeten niet zomaar nieuwe UI's nemen... Ik herkende de meeste berichten gebaseerd daarop, maar al die nieuwe characters UI uit dit seizoen... I NO RECOGNIZE!
Binnenkort Jormungand S2 maar eens beginnen? Of toch eerst Shinsekai Yori afkijken?
Doen we!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:35 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Count me in
En speculeren over alle complotten
Snap je de afbeelding niet? Wat nou als ik Valvrape zeg dan.quote:
Hmmm lekker fappen op japanse middelbare scholiertjesquote:
Ik heb nog niet op /a/ gekeken vandaag, oke?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:16 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Geneens de gif
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je het nu over Free! of K-ON! ?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:16 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Hmmm lekker fappen op japanse middelbare scholiertjes
Qunix had het over Free!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Heb je het nu over Free! of K-ON! ?
Echt heel mooiquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:57 schreef Qunix het volgende:
Hij is uit!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik had wel een idee waar het over zou kunnen gaan (maarja, niet gezien, dus wellicht was er wel wat anders), met dat woord en de gifjes blijkt dat ik het bij het goede eind hadquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:16 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Snap je de afbeelding niet? Wat nou als ik Valvrape zeg dan.
hentaiquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:16 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Geneens de gif
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
neequote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:19 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi,brt/badderen was lekker*
[..]
hentai
Algemeen bekend!!quote:
dat noem ik geen hentai hoor..quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:19 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi,brt/badderen was lekker*
[..]
hentai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |