Best nice, meest rechtse is wel een tof kleurtjequote:Nike‘s breakout hit the Roshe Run takes on a balance approached to this latest “Safari” pack. While Nike’s iconic “Safari” print in itself has often been a strong talking point of any shoe, in its presented form, the colorway designers do their best to make a balanced and wearable shoe. Monochromatic uppers are seen through some well-defined colors including red, aqua and blue while those looking for something supremely more wearable can opt for the black version. Available now at select retailers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Valyx op 30-05-2013 14:16:17 ]
Die vind ik er op zich best oké uitzien.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:12 schreef SHOOOTO het volgende:
WTAPS Low Top Canvas “Crossbones” Sneakers
[ afbeelding ]
Da's dan al $500 per paar. Taai. Maar goed, misschien iets voor een Arabier die een nieuwe hobby zoekt. Helaas niet mijn maat, anders had ik de hele lot gewoon gekocht, was ik klaar geweest voor 2013. Kan ik voortaan gewoon op Nike x Patta's naar Sneakerness en de bom zijn.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:37 schreef Valyx het volgende:
Wow. Blijkbaar is het huidige bod dus 26.000$ met nog 3 dagen te gaan, sickk
quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:59 schreef Valyx het volgende:
Goede TT haha
Hypebeast links once again:
[ afbeelding ]
[..]
Best nice, meest rechtse is wel een tof kleurtje
Wivah trouwens;wivah = kk dikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice!quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:46 schreef vault_tec het volgende:
Cdg x all stars gekocht. 65 shipped was fijn
Hype hype.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:36 schreef Atta-boy het volgende:
Rode cw is ugly as fuck. Maar ik ga er wel weer liggen
plaats op zijn minst een foto.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:46 schreef vault_tec het volgende:
Cdg x all stars gekocht. 65 shipped was fijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.adidas Originals ZX 8000 – White – Red – Black![]()
Ik hou van zulke onderkantjesquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:56 schreef xSanjay het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
FAPFAPFAP
Deze moet ik coppen
Is ook rood.quote:
Correctie. De echte burgundy:quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:31 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Is ook rood.
De eckte burgundy:
[ afbeelding ]
Mooie schoen, maar die sokkenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:04 schreef siedss het volgende:
[ afbeelding ]
Gister deze schoentjes gehaaldik ging eigenlijk voor roshe runs maar kwam terug met dit. Wel super tevreden
Ja gewoon bare foot gaanquote:
Ja moet nog even zomersokjes halen :pquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:28 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Ja gewoon bare foot gaan
Heb die trouwens ook binnen gekregen, hoop dus dat je niet teveel heb betaald sieds want ik heb ze voor een mooi bedrag kunnen oppikken
Dat doe ik wel eens maar wil bij die toch liever wat sokken omdat ze wat groter zijn dan andere schoenen die ik de laatste tijd draag zoals de flyknits. Iets meer ruimte voorin maar wel lekker comfy. Niet handig wanneer je over kiezelsteentjes wandelt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:28 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Ja gewoon bare foot gaan
Heb die trouwens ook binnen gekregen, hoop dus dat je niet teveel heb betaald sieds want ik heb ze voor een mooi bedrag kunnen oppikken
Spillebeenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:04 schreef siedss het volgende:
[ afbeelding ]
Gister deze schoentjes gehaaldik ging eigenlijk voor roshe runs maar kwam terug met dit. Wel super tevreden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |