Inderdaad. Laat ze dit eens in de Tour doen, veel beter dan 3 spiegelgladde etappes op rij aan het eind van de tweede week.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:51 schreef baggerbaas het volgende:
Ze kunnen het dus wel bij ASO. Hier wel een leuk parcours.
Moet Contador wel de vorm van voor z'n schorsing terug vinden. En zelfs in z'n topjaren won hij nooit de Dauphiné..quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:58 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Inderdaad. Laat ze dit eens in de Tour doen, veel beter dan 3 spiegelgladde etappes op rij aan het eind van de tweede week.
Contador doet ook mee toch? Denk dat hij het Froome nog erg lastig gaat maken dan. Ik zou mijn geld zetten op Contador denk ik.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:31 schreef Marcoss het volgende:
Denk dat Froome te sterk is voor iedereen eigenlijk..
Jammer alleen dat de Tour niet 3 weken alleen in de Alpen zal vertoeven. Dus dan is het een stuk lastiger om zulke etappes uit te tekenen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:58 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Inderdaad. Laat ze dit eens in de Tour doen, veel beter dan 3 spiegelgladde etappes op rij aan het eind van de tweede week.
Contador doet ook mee toch? Denk dat hij het Froome nog erg lastig gaat maken dan. Ik zou mijn geld zetten op Contador denk ik.
Procyclingslive.com, voor al uw livestreamsquote:
Maar verder nergens op televisie?quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:33 schreef mincemeat het volgende:
[..]
Procyclingslive.com, voor al uw livestreams
twitter:TourDeJose twitterde op zondag 02-06-2013 om 12:10:21Breakaway of the day in #dauphine: Damuseau (ARG), Bideau (BSE), Veilleux (EUC) and García (EUS). Break initiated by Veilleux at km 3 reageer retweet
Lkkr sjaspatattenquote:Op zondag 2 juni 2013 13:28 schreef Marcoss het volgende:
Tony Martin rijdt tussen de kopgroep en het peloton, bijna 6 minuten achter de kopgroep, maar wel 3 minuten voor het peloton.
Niet op Martin, wel op de kopgroep jaquote:Op zondag 2 juni 2013 13:34 schreef Syntix het volgende:
[..]
Lkkr sjaspatattenPeloton is namelijk aardig aan het inlopen.
Natuurlijk niet. Als Martin nu harder inloopt op de koplopers dan het peloton, dan loopt Martin dus uit op het peloton.quote:Op zondag 2 juni 2013 13:40 schreef Syntix het volgende:
[..]
Uiteindelijk dus ook Martin, als hij niet de voorste voorbij rijdt.
Hij kwakkelt al het hele jaar met zijn knie en het is voor hem ook een mysterie hoe hij er voor staat, las ik vandaag.quote:Op zondag 2 juni 2013 12:34 schreef Pedroso het volgende:
Zal de Gendt zijn gebruikelijke etappe weer pakken ? Pikt vaak een dag uit waar ie onverslaanbaar lijkt en alles op een hoop fietst.
Ben benieuwd hoe dat in de Tour zal gaan waar ie nu wel voor het alg. klassement gaat en dus niet zomaar de kans krijgt om weg te rijden in een vroegtijdig stadium.
Natuurlijk niet. Als hij uiteindelijk bij de eerste drie (?) aansluit zal hij niet meer uitlopen op het peloton en zal het peloton dus inlopen.quote:Op zondag 2 juni 2013 13:41 schreef Crocmaz het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Als Martin nu harder inloopt op de koplopers dan het peloton, dan loopt Martin dus uit op het peloton.
Dat is toekomende tijd, terwijl jij de tegenwoordige tijd gebruikt in je posts.quote:Op zondag 2 juni 2013 13:44 schreef Syntix het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Als hij uiteindelijk bij de eerste drie (?) aansluit zal hij niet meer uitlopen op het peloton en zal het peloton dus inlopen.
Heb je 'm ook vanaf Bourg gedaan, zoals ze 'm nu rijden?quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:49 schreef DrRapper het volgende:
Leuk de Col d'Ornon wordt beklommen, jaren geleden ook eens gedaan. Niet verwacht dat het wordt beoordeeld als een col van de eerste categorie.
Maar zover zijn we nog niet..quote:Op zondag 2 juni 2013 13:44 schreef Syntix het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Als hij uiteindelijk bij de eerste drie (?) aansluit zal hij niet meer uitlopen op het peloton en zal het peloton dus inlopen.
Niet haten. Syntix heeft altijd gelijkquote:Op zondag 2 juni 2013 13:49 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dat is toekomende tijd, terwijl jij de tegenwoordige tijd gebruikt in je posts.
Staat er dus niet goed voor. Kans dat dit seizoen helemaal naar de vaantjes is, heeft knieproblemen en ze weten niet wat het is. Zelf denkt ie dat het met de houding op de fiets te maken heeft.quote:
Muah ik heb hier een Engelse stream en die werkt prima eigenlijk.quote:Op zondag 2 juni 2013 14:29 schreef ItaloDancer het volgende:
De streams werken echt waardeloos vandaag.
Die gast gaat gewoon winnen. Hij heeft wind mee, maar toch tamelijk bizar, als je ziet hoe gruwelijk er in het peloton gereden wordt.quote:Op zondag 2 juni 2013 14:48 schreef Pedroso het volgende:
Zal nog krap aan worden om de koploper(s) nog terug te halen.
Rolland zal ineens wel weer uit het niets een etappe winnen.quote:Op zondag 2 juni 2013 14:59 schreef Pedroso het volgende:
Ik heb zo'n idee dat Europcar in de Tour ook gaat vliegen.
Valt wel mee toch? Gebeurt wel vaker met renners die toch geen Tour rijden en dan na de Giro nog Dauphiné of Suisse meepakken. Samuel Sanchez doet hetzelfde in de Dauphiné, terwijl oa Kruijswijk en Kelderman starten in Suisse.quote:Op zondag 2 juni 2013 14:41 schreef Slobeend het volgende:
Raar dat Clement en Garate hier al weer rijden.
quote:1 148 David VEILLEUX TEAM EUROPCAR 03:17:35
2 155 Gianni MEERSMAN OMEGA PHARMA-QUICK STEP 00:01:56
3 55 * Tom Jelte SLAGTER BLANCO PRO CYCLING TEAM 00:01:57
4 6 Richie PORTE SKY PROCYCLING 00:01:57
5 1 Christopher FROOME SKY PROCYCLING 00:01:57
6 176 * Angel MADRAZO MOVISTAR TEAM 00:01:57
7 31 Jakob FUGLSANG ASTANA PRO TEAM 00:01:57
8 171 Alejandro VALVERDE MOVISTAR TEAM 00:01:57
9 64 * Tony GALLOPIN RADIOSHACK LEOPARD 00:01:57
10 211 Leopold KONIG TEAM NETAPP-ENDURA 00:01:57
11 11 Alberto CONTADOR TEAM SAXO-TINKOFF 00:01:57
12 138 * Arthur VICHOT FDJ 00:01:57
13 191 * Warren BARGUIL TEAM ARGOS-SHIMANO 00:01:57
Nou ja, het zou best kunnen dat je die rit dan binnenkort alsnog kan bijschrijven.quote:Op zondag 2 juni 2013 15:20 schreef Pedroso het volgende:
Je zou bijna zeggen gelukkig dat TJ geen 2e geworden is. Dan zou je flink balen dat Veilleux nog voor gebleven is.
Dat is ook wel lachwekkend als je nu terugkijktquote:
Twee jaar geleden zette hij betere klimtijden neer dan Pantani en Armstrong.quote:Op zondag 2 juni 2013 15:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is ook wel lachwekkend als je nu terugkijkt
Hallo David Walsh.quote:Op zondag 2 juni 2013 15:40 schreef Syntix het volgende:
Ik denk dat Froome en Porte iedereen gaan slopen tijdens de TdF.
Serieus?quote:Op zondag 2 juni 2013 15:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Twee jaar geleden zette hij betere klimtijden neer dan Pantani en Armstrong.
Een Japanner in de toptienquote:Op zondag 2 juni 2013 15:23 schreef Marcoss het volgende:
Uitslag
http://www.letour.fr/2013/CDD/LIVE/us/100/classement/index.html
En dan viel het in 2011 regelmatig stil. Er werd toen niet de hele klim volle bak gereden.quote:Op zondag 2 juni 2013 16:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Klopt, Armstrong was maar liefst 20 seconde sneller.
http://en.wikipedia.org/wiki/Plateau_de_Beille
Was ook hetzelfde jaar dat Gilbert het hele jaar iedereen aan gort reed. Rara wie was er toen dokter van de ploeg ? Ene Ibarguren, tegenwoordig QS.quote:Op zondag 2 juni 2013 16:19 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En dan viel het in 2011 regelmatig stil. Er werd toen niet de hele klim volle bak gereden.
quote:Op zondag 2 juni 2013 15:18 schreef Pedroso het volgende:
Slagter lijkt me de grootste troef (voor Nederland) voor een ritzege in een grote ronde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |