Dank je, dat wou ik even horenquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
GEZIEN
Eens met bewering.
[..]
Wat bedoel je, Nootjes?
@ je osso? I'm inquote:
touchéquote:
Jawel, ik heb ogen overal. Ook aan de voorkant van mijn hoofd.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dank je, dat wou ik even horen
Maar je hebt me helemaal niet gezien
omdat je een spange chimeid bent xquote:
De termen, de quotes en de gekke benamingen. Ik hou het niet meer bijquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
GEZIEN
Eens met bewering.
[..]
Wat bedoel je, Nootjes?
quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:46 schreef Chloroform het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)in-nieuw-vennep.html
Dat filmpje.
klinkt toch helemaal niet overtuigend. Politie, leg je wapen neer...POLITIEquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:46 schreef Chloroform het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)in-nieuw-vennep.html
Dat filmpje.
Doe niet zo engquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jawel, ik heb ogen overal. Ook aan de voorkant van mijn hoofd.Je zag er lief uit.
Aiiiight guuurrrrl.. You on firequote:Op donderdag 30 mei 2013 13:49 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
omdat je een spange chimeid bent x
Ja toch.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:50 schreef wise het volgende:
[..]
klinkt toch helemaal niet overtuigend. Politie, leg je wapen neer...POLITIE
Welnee, zolang men mij een koekje geeft + aai over de bol ben ik helemaal zen weet jequote:Op donderdag 30 mei 2013 13:50 schreef Chloroform het volgende:
Dqud ziet er misschien lief uit, maar schijn bedriegt. Fucking satansgebroed is het.
Zij is vaste participant in de satanic dances of fucking doom.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:50 schreef Chloroform het volgende:
Dqud ziet er misschien lief uit, maar schijn bedriegt. Fucking satansgebroed is het.
SPANNEND HORquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:50 schreef Dqod het volgende:
Aiiiight guuurrrrl.. You on fire
Zal je rijkelijk belonen voor al je lieve posts ;$ gr gr :$
Klopt, wij rollen in een aparte klasse. We hebben onze eigen coupe in de NS Dubbeldeksinterregiomaterieel, waarvan de eerste serie (VIRM-1) is ontstaan door verlenging van de DD-IRM, dubbeldeksinterregiomaterieel.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De termen, de quotes en de gekke benamingen. Ik hou het niet meer bij
Haha, ik was serieus. Heb een hele lieve foto van jou gezien.quote:
Predator posing as a house pet.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:50 schreef Chloroform het volgende:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zij is vaste participant in de satanic dances of fucking doom.
wel mooi geluid van dat schotquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja toch.Weinig imponerend dat geschreeuw.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zij is vaste participant in de satanic dances of fucking doom.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]![]()
Ik zie d'r al hele rituelen uitvoeren op d'r kamertje.
Slet.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Welnee, zolang men mij een koekje geeft + aai over de bol ben ik helemaal zen weet je
HAHAHAH JA TOG #ZININMAN!!! xDquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:51 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
SPANNEND HOR![]()
WIL IK WEL MEER VAN SIEN
Oh god, welkequote:Op donderdag 30 mei 2013 13:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Klopt, wij rollen in een aparte klasse. We hebben onze eigen coupe in de NS Dubbeldeksinterregiomaterieel, waarvan de eerste serie (VIRM-1) is ontstaan door verlenging van de DD-IRM, dubbeldeksinterregiomaterieel.
Ja, ik begin een treinenfetish te ontwikkelen.
[..]
Haha, ik was serieus. Heb een hele lieve foto van jou gezien.
[..]
Predator posing as a house pet.
Ik ook, haar kamer is een beltorenquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]![]()
Ik zie d'r al hele rituelen uitvoeren op d'r kamertje.
Ja wtf is dit met treinen in ene?quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Klopt, wij rollen in een aparte klasse. We hebben onze eigen coupe in de NS Dubbeldeksinterregiomaterieel, waarvan de eerste serie serie (VIRM-1) is ontstaan door verlenging van de DD-IRM, dubbeldeksinterregiomaterieel.
Ja, ik begin een treinenfetish te ontwikkelen.
[..]
[..]
Predator posing as a house pet.
Really?quote:
Dat komt pas als men me slaat/denkt te kunnen straffen ;$quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Paas mij door dan, aangezien je toch een snitch bent.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Klopt, wij rollen in een aparte klasse. We hebben onze eigen coupe in de NS Dubbeldeksinterregiomaterieel, waarvan de eerste serie (VIRM-1) is ontstaan door verlenging van de DD-IRM, dubbeldeksinterregiomaterieel.
NEEM JE BADKUIP MEE, DAN GAAN WE EENDEN MELKEN.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |