nee de L is een Iquote:
en kloptquote:Op maandag 3 juni 2013 16:10 schreef Moira. het volgende:
Ik snap er nou iig geen kut meer van
Jimbo is één grote troll van zichzelf.
Niemand neemt jou ooit (meer) serieusquote:Op maandag 3 juni 2013 16:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en kloptWes 1 wes 2 en alle andere klonen zijn ook van mij
niemand nam mij sowieso al serieusquote:Op maandag 3 juni 2013 16:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Niemand neemt jou ooit (meer) serieus
Moet je een serieuze kloon aanmaken als je wil spuien dat je oma dood is, omdat niemand je anders gelooft
ja en hoevaak moet ik het nog zeggen.. ik ben ook TSquote:Op maandag 3 juni 2013 16:13 schreef ajacied4lf het volgende:
Haha, maar leuk gedaan Jimbo.![]()
Nu maar weer wachten op de echte TS, wat jij niet bent Jimbo (met 100% zekerheid nu).
Dan doe je toch iets verkeerd, mein freundquote:Op maandag 3 juni 2013 16:13 schreef weswiIadvies het volgende:
[..]
niemand nam mij sowieso al serieusDat is wat 14jaar onzin lullen je reputatie aan doet
Gewoon doen tochquote:Op maandag 3 juni 2013 16:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zal ik dat DM'etje even openbaar maken?![]()
Je had het niet door?quote:Op maandag 3 juni 2013 16:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Al gedaan (en weer verwijderd). Kwam er pas later achter dat het een kloon was![]()
![]()
[ afbeelding ]
Potver was ik net te laat met lezenquote:Op maandag 3 juni 2013 16:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Al gedaan (en weer verwijderd). Kwam er pas later achter dat het een kloon was![]()
![]()
[ afbeelding ]
Leuk dat je door blijft gaan. Maar er is niemand meer die je gelooft, al is het waar.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:06 schreef Jimbo het volgende:
Het leuke vind ik nog dat ik bloedserieus ben en jullie het niet geloven . nogmaals ook het originele account is van ome jimbo
ik vind het geen probleem, maar op deze manier weet iedereen wel waar ze aan toe zijnquote:Op maandag 3 juni 2013 20:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Leuk dat je door blijft gaan. Maar er is niemand meer die je gelooft, al is het waar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |