Dat is er wel, zie hierboven. Zo niet dan is het wel heel flauw om het niet gewoon even te bewijzen dus ik geloof er niks van, maar leuk geprobeerd deze topickaapquote:Op zondag 2 juni 2013 22:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mja heel makkelijk. Er zal niet meer gepost worden onder wes. :p simpeler bewijs is er niet haha
Dit inderdaad. Het is al een lange tijd stil. Al snap ik het wel, hij heeft andere dingen aan z'n hoofd.quote:
ja, een bepaalde stok enzoquote:Op maandag 3 juni 2013 15:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Het is al een lange tijd stil. Al snap ik het wel, hij heeft andere dingen aan z'n hoofd.
Jij bent verstandelijk te beperkt om zo'n verhaal te schrijven. Ongeloofwaardig dus.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:40 schreef Jimbo het volgende:
Mooi man bnw, vertel ik de waarheid is het nog niet goed
Die blauwe plek was een plek die ik had van een val van de trap in de kuip
De fotos verder zijn van een n95, gemaakt met mn eigen telefoon.
Wat er gezegd is over het militairy grid ding is zelfs een verspreking vna me geweest, ik had de precieze locatie op google opgezocht en die letters kwamen er in voor, maar typte alleen cryfers. Domme fout in dat stukje
Maarja, 'ts' oftwel ik zelf komt dus niet meer terug![]()
quote:Op maandag 3 juni 2013 15:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij bent verstandelijk te beperkt om zo'n verhaal te schrijven. Ongeloofwaardig dus.
Nee ik ben ts.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]ik vind dit zo mooi.
ik zeg het je. ik ben tsen nog gelooft niemand het
briljant dit stukje BNW
heerlijk dat iedereen nu met de eer kan strijken.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Drie zinnenGoed verhaal man.
ik zou mee moeten doen met de 6word story's
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je weet wel wat ik bedoel
Of laat de jouwe nog op zich wachten?
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je denkt dat ik voor iets als dit de tijd neem? je bent niet goed
sowiso is dat later dit jaar pas en veel simpeler opgezet.
anyhow..ontopic..ts laat je horen!
ja mooi hequote:
En dan lieg je tegen mijquote:Op maandag 3 juni 2013 15:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja mooi he
je weet dat ik hiermee bezig was
quote:
geen probleem maar zou het jhk gedeelte er even uithalenquote:Op maandag 3 juni 2013 16:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zal ik dat DM'etje even openbaar maken?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |