quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:30 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik blijf hier ook gewoon gezellig meeposten hoor!
[..]
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:38 schreef theguyver het volgende:
[..]pffff
wel zin in gebakken zeebaars nu
zwemt die in de zee of oceaan?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:43 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Poe, gelukkig ben ik een diamantbaars..
[..]
Ik in een lekkerbekkiequote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:38 schreef theguyver het volgende:
[..]pffff
quote:
oe zeebaars. Die kun je hier goed vangen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:38 schreef theguyver het volgende:
[..]pffff
Dank uquote:
Nou ja als dat wel zo is zwemt die iig niet in de zee of oceaan.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:19 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Weet niet eens of het een zoetwatervis is...
Nee niet echt he?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:43 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nou ja als dat wel zo is zwemt die iig niet in de zee of oceaan.
Lijkt me geweldig.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:59 schreef Blaadjes het volgende:
Kies maar uit theguyver.
Dit is bij de zeelandbrug maar er gaat niets boven vissen bij de oosterscheldekering midden in de nacht als het tij gunstig is, weinig wind en mooie temperaturen.
Ik blijf het onwerkelijk vinden hoe je je dan echt in de natuur voelt zitten, afgesloten van alle drukte ondanks het door mensen gemaakte bouwwerk.
Nou je mag altijd een keer mee hoor.quote:
Kijk eens hoe helder het water is. Zag de visjes gewoon zwemmen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:33 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nou je mag altijd een keer mee hoor.
gewoon lekker zitten daar, hengeltje in het water, geluid van de zee wat op de kering beukt...flesje wijn.
Wouw, zo mooi. Volgende keer gaan we allemaal mee.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kijk eens hoe helder het water is. Zag de visjes gewoon zwemmen.
En 'smiddags bij de lunch in de strandtent lag er een vers gegrilled visje op mijn bord.
Ik wil teruuuuuug![]()
[ afbeelding ]
Prachtigquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kijk eens hoe helder het water is. Zag de visjes gewoon zwemmen.
En 'smiddags bij de lunch in de strandtent lag er een vers gegrilled visje op mijn bord.
Ik wil teruuuuuug![]()
[ afbeelding ]
Ik ook niet eigenlijk. Maar op de een of andere manier smaakt het me daar wél. Gek he?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:43 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Wouw, zo mooi. Volgende keer gaan we allemaal mee.
Weet je wat nou het erge is....ik hou helemaal niet van vis.(om te eten dan)
Tof! Waar ga je naartoe?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Prachtig![]()
Mijn vakantie is ondertussen ook al geboekt.
Wow! Dat is te gek! Lekker lang. Wanneer?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Anderhalve week Italie en dan door naar Turkije, ook anderhalve week.
Zout is sowieso lekker...hmmmquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook niet eigenlijk. Maar op de een of andere manier smaakt het me daar wél. Gek he?
Maar een hamburger of een stukje varkensfilet ging er ook wel in hoor.
Oh en margarita's. Oh boy, die vind ik zo lekker. Dat zout langs de rand, jammie.
Hopen dat de rust dan weer een beetje terug is in Turkije!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Anderhalve week Italie en dan door naar Turkije, ook anderhalve week.
8 tot 28 augustusquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wow! Dat is te gek! Lekker lang. Wanneer?
Afgelopen zaterdag was er een openingsparty in de Space
[ afbeelding ]
Niet normaal zo druk.
Die gasten lopen de hele dag jonge mensen te ronselen om er heen te gaan.
Het kost 35 euro entree en een drankje 8 euro. Niet normaal meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |