Het gaat nergens meer over heb ik het idee.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
Niks hij is nog steeds vermist![]()
we kunnen ook opsporing verzocht raadplegen.
Hoi opsporing verzocht.. we zijn een gebruiker kwijt, schijnt dat hij ergens bij de grens tussen Nederland en belgie bevind en komt oorspronkelijk uit Enschede komt.
lees hier het verhaal.
Denk dat we 4kant uitgelachen worden![]()
Ga jij er dan heen om ons te vertegenwoordigen?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
Niks hij is nog steeds vermist![]()
we kunnen ook opsporing verzocht raadplegen.
Hoi opsporing verzocht.. we zijn een gebruiker kwijt, schijnt dat hij ergens bij de grens tussen Nederland en belgie bevind en komt oorspronkelijk uit Enschede komt.
lees hier het verhaal.
Denk dat we 4kant uitgelachen worden![]()
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:50 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ga jij er dan heen om ons te vertegenwoordigen?
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:50 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ga jij er dan heen om ons te vertegenwoordigen?
Tribal pist in zijn broek als hij er staat.quote:
Of dinges dan moet E_O er ook heen om een groot slot om z'n nek te hangen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:54 schreef theguyver het volgende:
[..]
Tribal pist in zijn broek als hij er staat.![]()
En lambiekje komt niet op tv enige wat je ziet is de reflectie van zijn mega aluminium hoed.
stuur dan Summers of Tingo
hahahahaquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:56 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Of dinges dan moet E_O er ook heen om een groot slot om z'n nek te hangen.
Die dinges heeft nog steeds geen ban he.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:56 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Of dinges dan moet E_O er ook heen om een groot slot om z'n nek te hangen.
Hey! Heel graag gedaan Lavenderr!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:23 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen!
Hoe is het met jullie?
Het is hier ook best lekker weer, alleen ietsje minder warm.
E_O bedankt!
Geweldig!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:02 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hey! Heel graag gedaan Lavenderr!
Hoe heb je het gehad?
Ja, dinges was erg vervelend en in het ronde huis zaten ze elkaar in de haren. Verder heb ik het heel erg naar mijn zin gehad. Lieve users zijn er hier.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Geweldig!
Zal wat foto's laten zien als mijn dropbox het eindelijk doet. Die heeft wat kuurtjes.
Nogmaals bedankt he, je hebt wel wat te doen gehad zag ik
Welkom thuisquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Veel te snel![]()
Maar ook wel weer fijn om thuis te zijn.
Al scheelt het een jas.
De hele week 20 tot 22 graden en zon gehad. Man, wat is dat lekker
niet weg gaan visjequote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:16 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ja, was erg vervelend en in het ronde huis zaten ze elkaar in de haren. Verder heb ik het heel erg naar mijn zin gehad. Lieve users zijn er hier.
ze hebben goed opgeruimt.. niks meer van weer te vindenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Waarom mag je zijn naam niet noemen?
Ik zie het al.
Hoi Dotquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:25 schreef Dotteke het volgende:
Middag all
Hey Lavenderr welkom terug, nou je hebt woord gehouden en de zon mee genomen naar Nederland.
Je hebt het naar je zin gehad lees ik, fijn hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |