quote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh theguyver, ook loop met korte mouwen en ben net al in de tuin bezig geweest, het is niet koud hoor!
Nu heb ik het meestal warm dat scheelt
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:03 schreef theguyver het volgende:
[..]warmbloedig goed gebekt mooie kont, wat wil een man nog meer.
kan je koken?
Ja het schommelt wel he, de natuur is helemaal van slag hoorde ik gisteren op het nieuws.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:03 schreef ajacied4lf het volgende:
Goedemorgen.![]()
Zo is het de ene dag 22 graden, en de volgende dag 15 graadjes. Brr, ik heb het koud.
een vrouw naar mijnquote:
Ik voel me vereerdquote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
een vrouw naar mijn![]()
Mocht dit op de klippen lopen zou ik je ten huwelijk vragen
Ik ben ook helemaal van slag.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het schommelt wel he, de natuur is helemaal van slag hoorde ik gisteren op het nieuws.
Zou ik het zeggen of niet pppssssstttttttttttttttttttt............. ik kan ook nog stofzuigen ookquote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:10 schreef theguyver het volgende:
zo, nu eerst ff lekker muziekje op en stofzuigen
O jee, vertel?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ben ook helemaal van slag.![]()
Het hoort bij Nederland, maar het is nu wel heel extreem inderdaad.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou ik het zeggen of niet pppssssstttttttttttttttttttt............. ik kan ook nog stofzuigen ook
Vogende week wordt het weer boven de 20 graden. Maar ben bang dat juni ook weleens te koud kan verlopen. Ik verwacht een te koud of een normaal zomer.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ben ook helemaal van slag.![]()
Het hoort bij Nederland, maar het is nu wel heel extreem inderdaad.
Steeds aanpassen aan het weer is irritantquote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee, vertel?
Waarom ben jij van slag?
Ik las het inderdaad, volgende week is het heerlijk (als de verwachtingen zo blijven).quote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:41 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Vogende week wordt het weer boven de 20 graden. Maar ben bang dat juni ook weleens te koud kan verlopen. Ik verwacht een te koud of een normaal zomer.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:47 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Het is altijd mooi om een romance te zien opbloeien.
Jaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:47 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Dat zeggen ze elk jaar.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het schommelt wel he, de natuur is helemaal van slag hoorde ik gisteren op het nieuws.
Ze zeggen ook altijd dat het klimaat opwarmt.quote:
Laten we dat maar hier houden: BNW / klimaatopwarming fabel of feit? #3quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:31 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ze zeggen ook altijd dat het klimaat opwarmt.
Ik vind het maar niks. Doe dan regen of zon.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:48 schreef Dotteke het volgende:
Wat een heerlijk weertje vandaag 15 graden, een heerlijk briesje, af en toe een druppie regen
Nou dat was genieten
Verschil moet er zijn of niet dan, Lucky youquote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:51 schreef tribalwars het volgende:
hier was het 17 graden met in de middag periodes met zon
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:47 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
kloptquote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Verschil moet er zijn of niet dan, Lucky you
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |