quote:
oké is goedquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, is leuk.
Ik vind dat je hier moet blijven.
Nee hoor, dat doen er wel meer nietquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oké is goed
ik geloof trouwens wel in sommige conspiracies maar ik ben te lui om dat te onderbouwen vast niet erg
Gewoon een foto posten met daarop een paar rode pijlen. Dat is meestal voldoende.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oké is goed
ik geloof trouwens wel in sommige conspiracies maar ik ben te lui om dat te onderbouwen vast niet erg
Misschien start ik wel een blog als bronvermeldingquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gewoon een foto posten met daarop een paar rode pijlen. Dat is meestal voldoende.
Ik snap je niet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien start ik wel een blog als bronvermelding
Moet ik wel weten waar ik lid van word .quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:35 schreef Tjacka het volgende:
Lavender word jij ook lid van #TeamInsomnia_?
quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Moet ik wel weten waar ik lid van word .
Dat blijft indruk op jou maken he? foto's met pijlen en cirkels enzoquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gewoon een foto posten met daarop een paar rode pijlen. Dat is meestal voldoende.
Ja, daar wil ik wel lid van worden. Minachten is waardeloos.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wij zijn vooral tegen het minachten van mensen.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, daar wil ik wel lid van worden. Minachten is waardeloos.
Blijf ik geweldig vinden.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:36 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat blijft indruk op jou maken he? foto's met pijlen en cirkels enzo
quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, daar wil ik wel lid van worden. Minachten is waardeloos.
Kijk dat is dan wel weer een voordeel je hebt altijd een fris groen blaadje ieder jaarquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:21 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja dan moet je voor de winter maar wat anders zoeken dan kom ik in de lente weer fris en groen terug.
Dat is nou de illuminati.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind de mods hier wel sceptischer dan de rest van het forum hier.
Hoe komt dit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |