Nee we willen het nog even geheim houden.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:54 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Is het nou al officieel, eigenlijk?
Ok, je hebt wel de aandacht van die 2 vrouwen.quote:
En die andere dames..quote:
Nou, dat was niet zo moeilijk. Ik zag eerst andere mensen kijken, toen keek ik zelf en zag hem.quote:
Ah ok! Ik zou hem zelf echt niet herkent hebben.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, dat was niet zo moeilijk. Ik zag eerst andere mensen kijken, toen keek ik zelf en zag hem.
Jip dat ik niet spoorquote:
Daar is het idd al herfstquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:01 schreef theguyver het volgende:
[..]zover waren we al.
[ afbeelding ]
dotteke voelt zich thuis tussen de blaadjes
je bedoelt, nog steeds! de herst loopt al zo'n beetje sinds augustus vorig jaar hequote:
Oh ja, dat is ook zo. Die zon is me naar het hoofd gestegenquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
je bedoelt, nog steeds! de herst loopt al zo'n beetje sinds augustus vorig jaar he
quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:01 schreef theguyver het volgende:
[..]zover waren we al.
[ afbeelding ]
dotteke voelt zich thuis tussen de blaadjes
quote:
Wel voorzichtig in bed tijdens de herfst, dan worden blaadjes bruin en breekbaar en verknisperen ze voor je er erg in hebtquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:32 schreef theguyver het volgende:
[..]neemt gij Dotteke, deze stapel blaadjes tot uw... eehmmm
standaard eigenlijk al... dus kan maar zo een bruine vlek in je lakens gaan zitten, als hij te lang gelegen heeftquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wel voorzichtig in bed tijdens de herfst, dan worden blaadjes bruin en breekbaar en verknisperen ze voor je er erg in hebt
Klopt. In de herfst heb je niet veel aan mij in bed. Hoogstens heel voorzichtig een beetje knuffelen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wel voorzichtig in bed tijdens de herfst, dan worden blaadjes bruin en breekbaar en verknisperen ze voor je er erg in hebt
Kan ook lekker zijn toch?quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:05 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Klopt. In de herfst heb je niet veel aan mij in bed. Hoogstens heel voorzichtig een beetje knuffelen.
Eeuwige boom, ja ik .......................quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:32 schreef theguyver het volgende:
[..]neemt gij Dotteke, deze stapel blaadjes tot uw... eehmmm
Denk dat zachtjes knuffelen ook al te veel is voor het broze blaadjequote:
Ja dan moet je voor de winter maar wat anders zoeken dan kom ik in de lente weer fris en groen terug.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat zachtjes knuffelen ook al te veel is voor het broze blaadje
En op een gegeven moment heb je niets meer, is het blaadje helemaal weggerot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |