Oh, ik dacht dat de foto niet gelukt was dus heb ik hem maar verwijderd.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:08 schreef Blaadjes het volgende:
Hee verwijder jij nou je eigen post Lavenderr? ik zag een andere foto en poef weg is ie.
Dat hoop ik ook. Maar dat zal wel tot die tijdquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:05 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hopen dat de rust dan weer een beetje terug is in Turkije!
Nee dat was hem niet. Die ik zag was met vrouwen, strand en een goed gebruinde gozer.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat de foto niet gelukt was dus heb ik hem maar verwijderd.
Nog maar eens proberen dan
[ afbeelding ]
Ik ken er geeneen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat de foto niet gelukt was dus heb ik hem maar verwijderd.
Nog maar eens proberen dan
[ afbeelding ]
Ja 8 aug. Je zou zeggen dat het dan wel weer rustig is. Ik hoop het iig wel voor je!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook. Maar dat zal wel tot die tijd
Nee. Belachelijke prijzen. We zijn naar Cocobeach gegaan.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ken er geeneen.![]()
Ben je nog geweest eigenlijk?
Groot gelijk in. Of je moet je daar gaan inhouden, en dat wil je ook niet.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee. Belachelijke prijzen. We zijn naar Cocobeach gegaan.
Morguh, eindelijk of niet. Het begon al op de herfst te lijken, overal al blad op de grond.quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh, eindelijk of niet. Het begon al op de herfst te lijken, overal al blad op de grond.
En ik heb er een tik bij
Bij ieder blaadje stop ik en vraag ik, ben jij blaadjes van FOK,
Nou dan spoor je ook niet zeg!quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh, eindelijk of niet. Het begon al op de herfst te lijken, overal al blad op de grond.
En ik heb er een tik bij
Klopt, en als je dichtbij komt kan je het nog zien ookquote:
Dan denk je wel erg veel aan hemquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ik heb er een tik bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat? Dat jij niet spoort?quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt, en als je dichtbij komt kan je het nog zien ook
quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:43 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dan denk je wel erg veel aan hem
quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:53 schreef Lavenderr het volgende:
Check de BN'ergechecked. Wie ben jij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ich hock in meinem Bonker
quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:53 schreef Lavenderr het volgende:
Check de BN'erCheck de BN'er of Zoek de BN'er?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zou niet weten wie de BN'er is
★★★
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |