op het filmpje zie je idd niet dat hij in zijn uppie naar binnen gaat, maar ik weet niet of dit de normale actie is bij een gijzeling., wel effectiever maar het had ook compleet verkeerd af kunnen lopen natuurlijk. Desalniettemin een goede actiequote:Op donderdag 30 mei 2013 09:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Nogmaals; het is hun beroep.
Wel voor iedereen dan hè:quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:34 schreef CherryOnTop het volgende:
Goed punt. Ik ben wel voor een nieuwe wet: de eigen schuld dikke bult wet geen uitkering wet
Dat is weer een ander uiterste. Maar hoe wil je deze gasten weer op de rails krijgen en wie betaalt het?quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:28 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja, als je ze 20 jaar wegstopt komen ze er vast veel beter uit.
Zo'n eenmansactie mag nietquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:38 schreef Re het volgende:
[..]
op het filmpje zie je idd niet dat hij in zijn uppie naar binnen gaat, maar ik weet niet of dit de normale actie is bij een gijzeling., wel effectiever maar het had ook compleet verkeerd af kunnen lopen natuurlijk. Desalniettemin een goede actie
is het een marokkaan dan?, maar goed ik zie er maar eentje hoor...quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:38 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Wat is dat toch met al die trollende mods zodra het bericht over marokkanen gaat?
Als ik het filmpje bekijk is het idd geen speciaal team wat de gijzeling komt beëindigen, maar eerder een aantal 'gewone' agenten.quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:38 schreef Re het volgende:
[..]
op het filmpje zie je idd niet dat hij in zijn uppie naar binnen gaat, maar ik weet niet of dit de normale actie is bij een gijzeling., wel effectiever maar het had ook compleet verkeerd af kunnen lopen natuurlijk. Desalniettemin een goede actie
Racisme.quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zo'n eenmansactie mag nietDie agent denkt zeker dat hij in Miami Vice zat.
Ja daar reken je op.quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:27 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Wel risicovol, hoewel hij er misschien op rekende dat een 14/15-jarige niet echt iemand neer zou schieten.
Waarom ga je anders naar binnen terwijl iemand daar een pistool op een ander z'n hoofd richt? Omdat hij dacht "ach, één onschuldige dode meer of minder....."?quote:
Ik zie meer crew roepen dat ze hem hadden moeten doodschieten dan wat anders.quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:38 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Wat is dat toch met al die trollende mods zodra het bericht over marokkanen gaat?
Wat had hij dan moeten doen. De jongen is toch niet dood, of wel?quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zo'n eenmansactie mag nietDie agent denkt zeker dat hij in Miami Vice zat.
Jij maakt met iedereen ruzie in elk topic maar zelf heb je nooit iets gedaan hé....quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Get lost man, met je rare berichten iedere x richting
okquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Diverse media berichten van wel ja.
Tot in het volgende Mocro-overval-topic.quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Get lost man, met je rare berichten iedere x richting
Dat is het punt niet en dat weet je zelf ook wel.quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:46 schreef Re het volgende:
[..]
ok, dan maakt het de verontwaardiging gelukkig exponentieel groter
Een handvol users op FOK! is niet hetzelfde als "diverse media".quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:42 schreef de_boswachter het volgende:
Diverse media berichten van wel ja.
Zoals een kaasboer geen kaas mag verkopen, een brandweerman geen brand mag blussen of een krantenbezorger geen krant mag bezorgen mag een politieman geen crimineel uitschakelen?quote:
nou ja, topics bloeden meestal gelijk dood als de dader toch geen marokkaan was...quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat is het punt niet en dat weet je zelf ook wel.
Al was het een paarse, het is erg zat dat iemand een vader met twee kinderen gijzelt. Echter gaat bij de meeste mensen het alarm van ' hmmm alweer een marokkaan ' af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |