PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Dus eigenlijk zoals elke avond? Ik met mijn bier en Poolse hoertjes.quote:Op donderdag 30 mei 2013 02:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik hoorde:
fok meet
lindgren
bier
poolse hoeren van toefjes
het leek wel buitenspel van Lukakuquote:Op donderdag 30 mei 2013 02:19 schreef Thorb het volgende:
Heerlijk gedaan en Howard flipt met zijn Gilles de la Tourette
ja wat denk jij het zijn van die pauper zilversquote:Op donderdag 30 mei 2013 02:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het leek wel buitenspel van Lukakumaar die Gonzalez en Cameron stonden wel te slapen hoor
ja net nu ds niet kan posten doe je dit hequote:Op donderdag 30 mei 2013 02:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
ja wat denk jij het zijn van die pauper zilvers
ja sorry dit zal zich wel zitten af te beren op de tepel van yolanthequote:Op donderdag 30 mei 2013 02:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja net nu ds niet kan posten doe je dit he
ik had mijn vergrootglas nodigquote:Op donderdag 30 mei 2013 02:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
ja sorry dit zal zich wel zitten af te beren op de tepel van yolanthe
Later Rasmus.
ik denk het welquote:Op donderdag 30 mei 2013 02:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
sorry
gaan we dit topic nog vol krijgen voordat pots komt?
Fransenquote:Op donderdag 30 mei 2013 02:29 schreef Tim86 het volgende:
Finale verloren van een sshhende Franse mongool die achterin rond ging tikken..jeuj
Goodnight
geen microSD kaart hebbenquote:Op donderdag 30 mei 2013 02:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)dt-genomineerd.dhtml
voor op je usb stick
quote:Op donderdag 30 mei 2013 02:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
sorry
gaan we dit topic nog vol krijgen voordat pots komt?
Gebeld worden tijdens een potje is ook niet leukquote:Op donderdag 30 mei 2013 07:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik heb gisteren wat uitgeprobeerd met een nieuw Serie A team, maar die El Shaarawy bakt er helemaal niks van.
Tevens: mannetjes van Oxxio die voor je deur staan, net op het moment dat je in een spannend potje zit
Gewoon bellend doorspelen, dat is nog wel te handelen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 07:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Gebeld worden tijdens een potje is ook niet leuk
Ik laat m dan lekker gaanquote:Op donderdag 30 mei 2013 07:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Gebeld worden tijdens een potje is ook niet leuk
Moffenquote:Op donderdag 30 mei 2013 08:01 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Spelen met deze voorhoede lijkt me
Dat zou niet meer eerlijk zijn. Vandaar handicap.quote:Op donderdag 30 mei 2013 08:01 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Spelen met deze voorhoede lijkt me
1 van de 3 is mofquote:
Duitsersquote:Op donderdag 30 mei 2013 08:08 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat zou niet meer eerlijk zijn. Vandaar handicap.
[..]
1 van de 3 is mof
Daarnaast, Duitsers
Die Mario Gomez. Als ik die man zie moet ik denken aan een man in een zwarte lange leren jas die rondloopt op een kamp als een soort Haupsturmfuhrer (hij heeft er de kop voorquote:
Dan word je volkomen overlopen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 08:33 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Dit lijkt me wel leuk spelen.
Gewoon ultra defensive en counterenquote:Op donderdag 30 mei 2013 08:36 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dan word je volkomen overlopen.
Ik heb de Guzman ook geprobeerd als meest verdedigende man in een 433 systeem, maar dat was niet bepaald een succes...quote:Op donderdag 30 mei 2013 08:33 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Dit lijkt me wel leuk spelen.
Denk dat op die plek Leroy Fer nog de beste optie zou zijnquote:Op donderdag 30 mei 2013 08:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb de Guzman ook geprobeerd als meest verdedigende man in een 433 systeem, maar dat was niet bepaald een succes...
Inderdaad. Maar dan wel de Everton-versiequote:Op donderdag 30 mei 2013 08:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Denk dat op die plek Leroy Fer nog de beste optie zou zijn
Vond De Guzman wel prima eigenlijk. Geen top maja ook niet heel slecht ofzo.quote:Op donderdag 30 mei 2013 08:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb de Guzman ook geprobeerd als meest verdedigende man in een 433 systeem, maar dat was niet bepaald een succes...
Ik vind dat echt een bazenformatiequote:Op donderdag 30 mei 2013 08:45 schreef Zhano het volgende:
[..]
4321 is echt een kutformatie vind ik. Of kun jij dr wel mee spelen?
Heb t 1 keer geprobeerd, en dat verliep rampzallg. Maar stel je voor, het team dat ik postte en dan gooi je in game Ben Cramer er uit, en Robben er in. Dan zou dat toch een zieke doelpuntenmachine moeten worden?quote:Op donderdag 30 mei 2013 08:45 schreef Zhano het volgende:
[..]
4321 is echt een kutformatie vind ik. Of kun jij dr wel mee spelen?
Deze man weetquote:Op donderdag 30 mei 2013 08:47 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik vind dat echt een bazenformatie
Wel extreem vies in de counter....
Waarom niet gewoon 4-3-3 dan?quote:Op donderdag 30 mei 2013 08:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb t 1 keer geprobeerd, en dat verliep rampzallg. Maar stel je voor, het team dat ik postte en dan gooi je in game Ben Cramer er uit, en Robben er in. Dan zou dat toch een zieke doelpuntenmachine moeten worden?
Is dan het naar binnen snijden met Robben en Reus dan niet net iets lastiger? met 4-3-2-1 staan ze toch meer als hangende spits?quote:
Complimenten weer voor de snelheid dat de ingame gegevens van het TOTS serie A op wefut stondenquote:Op donderdag 30 mei 2013 08:52 schreef Reemi het volgende:
nou thorb en dudeweiser, super leuk om jullie gesprek terug te lezen
Bij mij lopen ze elkaar bij 4321 in de weg voorin. Bij 433 begin je met de wingers meer naar buiten, maar dan heb je dus juist de ruimte om een actie te maken richting 16 (of te doen alsof)quote:Op donderdag 30 mei 2013 08:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is dan het naar binnen snijden met Robben en Reus dan niet net iets lastiger? met 4-3-2-1 staan ze toch meer als hangende spits?
Dus eigenlijk is 4321 meer een trechter formatie zeg maarquote:Op donderdag 30 mei 2013 08:54 schreef Zhano het volgende:
[..]
Bij mij lopen ze elkaar bij 4321 in de weg voorin. Bij 433 begin je met de wingers meer naar buiten, maar dan heb je dus juist de ruimte om een actie te maken richting 16 (of te doen alsof)
yup, 433 vind ik ook niksquote:Op donderdag 30 mei 2013 08:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is 4321 meer een trechter formatie zeg maar
Voor mij wel ja.quote:Op donderdag 30 mei 2013 08:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is 4321 meer een trechter formatie zeg maar
Complimenten voor Thorb en Pazzlquote:Op donderdag 30 mei 2013 08:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Complimenten weer voor de snelheid dat de ingame gegevens van het TOTS serie A op wefut stonden
Ja, voor jullie allemaal hoor. Mag best gezegd worden, in het begin dacht ik: Die zijn leuk aan het aanklooien. Maar dit gaat gewoon een succesverhaal wordenquote:
Waarom met een andere opstelling spelen dan 352 als dat gewoon de beste is ?quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:00 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb het mezelf te gemakkelijk gemaakt door steeds 3-5-2 te spelen. Daardoor kan ik niet meer met andere formaties overweg
Fut 11 was 3-4-2-1 nog de beste formatiequote:Op donderdag 30 mei 2013 09:02 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Waarom met een andere opstelling spelen dan 352 als dat gewoon de beste is ?
3412 kan je trouwens ook wel mee spelen hoor is bijna het zelfde
Toen speelde ik volgens mij 4411 met Villa op ST en Hulk op CAquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Fut 11 was 3-4-2-1 nog de beste formatie
Dit jaar is het imo ook de beste formatiequote:Op donderdag 30 mei 2013 09:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Fut 11 was 3-4-2-1 nog de beste formatie
Di Natale en Mullerquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:04 schreef Zhano het volgende:
4-2-3-1 werkt goed in h2h, maar in in FUT zitten te weinig goede wide CAM's.
TOTS Mata en Cazorla zou toch redelijk moeten werkenquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:04 schreef Zhano het volgende:
4-2-3-1 werkt goed in h2h, maar in in FUT zitten te weinig goede wide CAM's.
Miccoli, nasri, coutinho kunnen ook.quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
TOTS Mata en Cazorla zou toch redelijk moeten werken
Oei, ik voel er al bloed in komenquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:13 schreef FCsuarez het volgende:
toefjes jij weet toch ook dat je gewoon zo moet gaan spelen![]()
[ link | afbeelding ]
1 chem, noobquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oei, ik voel er al bloed in komen
[ afbeelding ]
Ja sorry, ben bezig met een nieuwe featurequote:Op donderdag 30 mei 2013 09:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oei, ik voel er al bloed in komen
[ afbeelding ]
Het is al opgelostquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:25 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ja sorry, ben bezig met een nieuwe feature
Kutopstellingquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:29 schreef MolFan het volgende:
Niemand die gewoon 4-4-2 speelt overigens?
Wordt overlopen, speelt kut en niet leuk met hybridsquote:
Overlopen met 4 mids? Vind dat juist van niet en hoezo niet leuk met hybrids?quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wordt overlopen, speelt kut en niet leuk met hybrids
Ik wel. En omdat je er niet veel mee kan.quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:33 schreef MolFan het volgende:
[..]
Overlopen met 4 mids? Vind dat juist van niet en hoezo niet leuk met hybrids?
Je kan er net zoveel mee als met andere opstellingen? Ik weet niet goed wat je bedoelt ?quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik wel. En omdat je er niet veel mee kan.
Ik ook. Beide CM's staan vaak te aanvallend, je mist een CDM. In 433 staat de 3e CM vaak verdedigend nog wel goed opgesteld.quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik wel. En omdat je er niet veel mee kan.
Daarom een CM pakken met mid/mid WRquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ook. Beide CM's staan vaak te aanvallend, je mist een CDM. In 433 staat de 3e CM vaak verdedigend nog wel goed opgesteld.
Onzin. De links zitten zo in elkaar dat je niet fatsoenlijk echt een toffe hybrid kan maken. Je hebt zeker met andere nationaliteiten veel club links nodig en er kunnen sowieso bijna max 2 competities in. Of je moet enkel clublinks gebruiken.quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:35 schreef MolFan het volgende:
[..]
Je kan er net zoveel mee als met andere opstellingen? Ik weet niet goed wat je bedoelt ?
Ik wel.. met mijn bronzes.quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:29 schreef MolFan het volgende:
Niemand die gewoon 4-4-2 speelt overigens?
Ah je bedoelt de linkjes zeg dat danquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Onzin. De links zitten zo in elkaar dat je niet fatsoenlijk echt een toffe hybrid kan maken. Je hebt zeker met andere nationaliteiten veel club links nodig en er kunnen sowieso bijna max 2 competities in. Of je moet enkel clublinks gebruiken.
Die LM en RM zijn vaak useless verdedigend. Ik had een CM met high/med en een met med/high. Maar je kunt het gewoon simpelweg niet met ze belopen. Na 60 minuten staat hun fitness op 30% ofzo.quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:37 schreef MolFan het volgende:
[..]
Daarom een CM pakken met mid/mid WRIn 4-3-3 heb je slechts 3 mids ipv 4 he dus dan moet je er ook 1 opofferen die niet te aanvallend ingesteld is.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:39 schreef Maver24 het volgende:
ik denk laat ik even 2 pakjes openen, ik durf het bijna niet meer te posten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daarom is 352 zo chill, 2 mennekes centraal verdedigend en dan nog een CAM ervoor. Mooi evenwichtquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die LM en RM zijn vaak useless verdedigend. Ik had een CM met high/med en een met med/high. Maar je kunt het gewoon simpelweg niet met ze belopen. Na 60 minuten staat hun fitness op 30% ofzo.
Nare ventquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:39 schreef Maver24 het volgende:
ik denk laat ik even 2 pakjes openen, ik durf het bijna niet meer te posten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
LM en RM moeten het ook niet belopen maar je CM's. In 4-3-3 zijn je buitenste CM's ook halve LM en RM's en je hebt maar 3 mids ipv 4. Mannen als Lennon, Young etc kunnen het overigens prima belopen tot aan de 75ste minuut.quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die LM en RM zijn vaak useless verdedigend. Ik had een CM met high/med en een met med/high. Maar je kunt het gewoon simpelweg niet met ze belopen. Na 60 minuten staat hun fitness op 30% ofzo.
neequote:Op donderdag 30 mei 2013 09:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
Volgends Powned is dit de nieuwe Anna Kournikova
[ afbeelding ]
Echt welquote:
Mourinhoquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
Mourinho heeft voor 4 jaar getekend bij Chelski
hou op hoorquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:39 schreef Maver24 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou ik ben , benieuwd ,quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:43 schreef Maver24 het volgende:
foto komt eraan, niet gaan schrikken hoor, niet goed voor je hart ,
quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:43 schreef Maver24 het volgende:
foto komt eraan, niet gaan schrikken hoor, niet goed voor je hart ,
Nou Feliquote:
mijn 'nee' had misschien aangevuld moeten worden met ", ik zou haar niet doen"quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Echt wel
Ik ben het er ook niet mee eens daarom de
konko cheaterquote:
Ja, feli, maar ik denk dat in de top 5 aan mensen die echt geld geinvesteerd hebben Maver wel terug te vinden isquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou Feli
Ik vind het wel lullig voor iedereen hier die al zijn geld kwijt is
Bedankt voor het medelevenquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou Feli
Ik vind het wel lullig voor iedereen hier die al zijn geld kwijt is
Maver trekt wekelijks een kaart van minimaal 400k. Dus ja..quote:
Ik heb ook best veel geld uitgegevenquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, feli, maar ik denk dat in de top 5 aan mensen die echt geld geinvesteerd hebben Maver wel terug te vinden is
Maar je hebt toch voor 4miljoen verkocht?quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:48 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik heb ook best veel geld uitgegeven
Jij bent toch een meester trader, en je hebt toch voor 4 miljoen verkocht, 3,1 miljoen aan coins en leuke teams?quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:48 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik heb ook best veel geld uitgegeven
Ja hoezo ?quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:48 schreef DuTank het volgende:
[..]
Maar je hebt toch voor 4miljoen verkocht?
Ik heb inderdaad wel redelijk wat uitgegeven aan het spelletje maar het is bijna het enige wat ik speel en speel het hele jaar door dus vind ik niet het zo ergquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, feli, maar ik denk dat in de top 5 aan mensen die echt geld geinvesteerd hebben Maver wel terug te vinden is
Jij maak dat er van.quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jij bent toch een meester trader, en je hebt toch voor 4 miljoen verkocht, 3,1 miljoen aan coins en leuke teams?
Moet iedereen toch ook zelf weten.quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:49 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad wel redelijk wat uitgegeven aan het spelletje maar het is bijna het enige wat ik speel en speel het hele jaar door dus vind ik niet het zo erg
Ik 1x zon psn card van 20 euro is dat geloof ik? Daarna IF Ronaldo, IF Balotelli, IF Neuer, IF Kroos en zo nog 10 meer echt belachelijk veel geluk en vorig jaar welgeteld 1 IFquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:49 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad wel redelijk wat uitgegeven aan het spelletje maar het is bijna het enige wat ik speel en speel het hele jaar door dus vind ik niet het zo erg
Zeldzaamste post ik netquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
Echt niet normaal, er zijn niet eens veel Di Natales en hij die al zoveel mazzel heeft pakt ook nog net een van de zeldzaamste er nog eens uit
Precies, no offense, maar was meer om de jaloerse reacties een beetje te nuanceren. Hij is je gegund. Ik zou m gelijk verkopen en over een week terug kopen. Dan hou je er nog wat aan over en kun je straks gewoon met m spelenquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:49 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja klopt, maar als je et vergelijk met maver of andere hoor ik ook veel meer goeie spelers uit packs te hebben.quote:
Nepenthez gisteren 2 TOTS in 1 pakjequote:Op donderdag 30 mei 2013 09:51 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja klopt, maar als je et vergelijk met maver of andere hoor ik ook veel meer goeie spelers uit packs te hebben.
Ik heb ibra, robben en Xavi gehad en nog wat 60-70k spelers, maar intotaal heb ik echt te weinig eigenlijk gekregen voorwat ik heb geinversteerd.
hihi, misschien als je met je gitaar hier op straat gaat zitten en een leuk liedje speelt dat ik dan wat in je pet gooiquote:
Jij maak er van dat ik een meester trader ben hoorquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee hoor. Zijn dingen die jij beweert hebt.
Komt puur door de CL finale of coursequote:Op donderdag 30 mei 2013 09:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
Bundesliga TOTS spelers lijken een stuk meer waardevast dan die BPL sukkels iig
Nee komt puur door het enorme aantal packs dat er is gekocht bij die BPLquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:54 schreef MolFan het volgende:
[..]
Komt puur door de CL finale of course
Okee, maar je hebt beweerd dat je rijk bent geworden met traden. Je hebt gezegd dat je 4 miljoen coins verkocht hebt. Je zegt dat je 3.1 miljoen hebt. En nu zeg je dat je veel geld hebt uitgegeven aan FUT?quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:53 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Jij maak er van dat ik een meester trader ben hoor
En bij Bundesliga niet?quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee komt puur door het enorme aantal packs dat er is gekocht bij die BPL
Ja en wat is het probleem ?quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Okee, maar je hebt beweerd dat je rijk bent geworden met traden. Je hebt gezegd dat je 4 miljoen coins verkocht hebt. Je zegt dat je 3.1 miljoen hebt. En nu zeg je dat je veel geld hebt uitgegeven aan FUT?
Bij de BPL zijn er veel, maar dan ook veel meer packs geopend. Dus is de cardweight lager en zijn er meer undercutters.quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:55 schreef MolFan het volgende:
[..]
En bij Bundesliga niet?![]()
Bundesliga is nu populairder dus stijgen de prijzen
Bron?quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bij de BPL zijn er veel, maar dan ook veel meer packs geopend. Dus is de cardweight lager en zijn er meer undercutters.
Bundesliga is never nooit populairder dan de BPL.
Bron denk even na. En kijk naar al die massive pack openingen die er waren door youtubers bij de BPL. Stuk minder gezien bij de bundesligaquote:
Waar maak je je druk om ouwe reusquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat je zegt klopt niet. Dit begint toch angstig op pathologisch liegen te lijken.
Hoezo ?quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat je zegt klopt niet. Dit begint toch angstig op pathologisch liegen te lijken.
Nieuwe Morenoquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:07 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens een man in regenjas wilt AZ deze CB naar Alkmaar halen
Defensive high, attacking medium. 1 meter 86.quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:08 schreef FCsuarez het volgende:
71 Pace, ze hebben er kijk op bij az. nu nog hopen op goeijen workrates
Dit was ook mijn eerste reactie.quote:
Gewoon krachttraining en hij springt wel hogerquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Defensive high, attacking medium. 1 meter 86.
40 jumping
Niet echt een kopper dus ondanks zijn lengtequote:Op donderdag 30 mei 2013 10:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
40 jumping
Even je vriendin op de hoogte brengenquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:13 schreef MolFan het volgende:
SHES GONNA SQUIRT - Anissa Kate - Sofa So Good - NEW MAY 30 2013
brb
Zalk foto's voor haar maken ?quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Even je vriendin op de hoogte brengen
?quote:
Inderdaad...deze keer maar eens proberen wat geduld te hebben. Misschien dat ik dan TOTS Campagnaro voor dezelfde prijs erbij hebquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
120K over een week. Komen weer happy hours, happy days etc aan.
Prijzen gaan nog halveren ofzoquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Inderdaad...deze keer maar eens proberen wat geduld te hebben. Misschien dat ik dan TOTS Campagnaro voor dezelfde prijs erbij heb
quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
40 jumping
quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:12 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Gewoon krachttraining en hij springt wel hoger
quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niet echt een kopper dus ondanks zijn lengte
quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
hihi, misschien als je met je gitaar hier op straat gaat zitten en een leuk liedje speelt dat ik dan wat in je pet gooi
quote:
Die ken ik nietquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat liedje van Jiskefet. Dit is mijn club. Die zal het wel goed doen op Zuid
Iets van Ernst, Bobbie en de rest?quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:41 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Die ken ik nietqat bekendere verzoekjes?
quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:41 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Die ken ik nietwat bekendere verzoekjes?
WE MAKEN PANNENKOEK YEAYEAYEA MET APPEL OF MET STROOP TIS HIER ALLEMAAL TE KOOPquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Iets van Ernst, Bobbie en de rest?
quote:
Als ze maar belasting betaalt.quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wie is toch die marrokaanse die altijd bij DWDD zit. Ik ken haar nergens van, ze is vervelend en ze voegt niets nuttigs toe
Ali B?quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wie is toch die marrokaanse die altijd bij DWDD zit. Ik ken haar nergens van, ze is vervelend en ze voegt niets nuttigs toe
Hij lijkt wel op een vrouw, maar ik zei toch duidelijk Marokkaansequote:
Sinds wanneer heet Ronaldo gewoon Ronaldo en niet Cristiano Ronaldo?quote:
Mooie NIF Basta ook btw.quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Sinds wanneer heet Ronaldo gewoon Ronaldo en niet Cristiano Ronaldo?
Ben ik trouwens de enige die vindt dat die ogen van di Natale apart zijn in die screenshot?
Ja die jaquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:49 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Deze, Turks trouwens. Die is echt konkoirritant.
Normaal kun ik Turken en Marokkanen wel uit elkaar houden...maar bij haar ga je serieus twijfelenquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:49 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Deze, Turks trouwens. Die is echt konkoirritant.
Daarom dacht ik ook Marokkaansquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Normaal kun ik Turken en Marokkanen wel uit elkaar houden...maar bij haar ga je serieus twijfelen
Ben jij nou weer porno aant kijken?quote:
Oke.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:02 schreef MolFan het volgende:
[..]
Je mocht willen dat de Dancing Bear was wat een baasNeukt 50 vrouwen bam bam als een baws
Lees dat artikel anders ffquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:07 schreef MolFan het volgende:
Ajax maakt kans op Deulofeu: 'Als alles voorbij is, gaan we erover praten'![]()
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=188820
Lees onderaan ffquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Lees dat artikel anders ffWeinig kans dus
quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Lees dat artikel anders ffWeinig kans dus
Oke. Geen enkele bestemming is doorgestreept. Dus Ajax maakt nog kans. Net als Wladiwostok, en Al Shabab.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:08 schreef MolFan het volgende:
Roura maakte woensdagavond duidelijk dat er nog geen knopen zijn doorgehakt over de eventuele continuïteit van Deulofeu en dat nog geen enkele bestemming is doorgestreept.
Ajax en Dortmund i guess verder geen clubs bekend.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oke. Geen enkele bestemming is doorgestreept. Dus Ajax maakt nog kans. Net als Wladiwostok, en Al Shabab.
Daar staat niet dat hij miss naar Ajax gaat hoorquote:
Nee maar er staat ook niet dat hij niet zou komen. Er staat dat alle lijnen nog open zijn dus we zullen zien.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daar staat niet dat hij miss naar Ajax gaat hoor
Lekker ingevoerd jij!quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:10 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ajax en Dortmund i guess verder geen clubs bekend.
Dan heeft PSV net zoveel kans als Ajax. Feestjequote:Op donderdag 30 mei 2013 11:11 schreef MolFan het volgende:
[..]
Nee maar er staat ook niet dat hij niet zou komen. Er staat dat alle lijnen nog open zijn dus we zullen zien.
Nee want die hebben zich niet gemeld + kunnen hem niet betalenquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan heeft PSV net zoveel kans als Ajax. Feestje![]()
![]()
Ajax kan hem ook niet betalen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:12 schreef MolFan het volgende:
[..]
Nee want die hebben zich niet gemeld + kunnen hem niet betalen
Nee we hebben ruzie omdat hij het artikel niet leest en de titel misleidend isquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Eigenlijk hebben we nu ruzie om weer zo'n typisch VZ-artikel, waar helemaal nul komma nul nieuws in staat hoor
Ajax kan hem wel betalen qua salaris en dat kan PSV niet betalen idd.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ajax kan hem ook niet betalen?
En huren kunnen beiden. En weet jij veel wie zich allemaal gemeld hebben
[..]
Nee we hebben ruzie omdat hij het artikel niet leest en de titel misleidend is
quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:13 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ajax kan hem wel betalen qua salaris en dat kan PSV niet betalen idd.
Het is misleidend ja. Maar als je naar de feiten kijkt die er in staan, staat er echt totaal niets nieuws in. VZ plaatst artikelen om artikelen te plaatsenquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee we hebben ruzie omdat hij het artikel niet leest en de titel misleidend is
Prima. Genoeg onzin weer gehoord. Standje "negeren"quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:13 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ajax kan hem wel betalen qua salaris en dat kan PSV niet betalen idd.
Wil je zeggen van niet? Volgens mij heeft Ajax nog altijd een kleine 15 miljoen meer te besteden per jaar dan PSV + inkomsten CL dit jaar.quote:
Dan nog mag je verwachten dat als je een artikel hier plaatst, dat je het dan gelezen hebtquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het is misleidend ja. Maar als je naar de feiten kijkt die er in staan, staat er echt totaal niets nieuws in. VZ plaatst artikelen om artikelen te plaatsen
Dus als je 15 miljoen meer te besteden hebt (wat niet waar is, met CL wel maar zonder niet) kan je hem wel betalen en anders niet?quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:15 schreef MolFan het volgende:
[..]
Wil je zeggen van niet? Volgens mij heeft Ajax nog altijd een kleine 15 miljoen meer te besteden per jaar dan PSV + inkomsten CL dit jaar.
Dit standje moet ik ook maar weer aanzettenquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Prima. Genoeg onzin weer gehoord. Standje "negeren"
quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:17 schreef Reemi het volgende:
Zoals Zhano al had opgemerkt, kun je nu spelers en teams aan een wishlist toevoegen op wefut
En bedankt dudeweiser voor het voorstellen van dit ideequote:Op donderdag 30 mei 2013 11:17 schreef Reemi het volgende:
Zoals Zhano al had opgemerkt, kun je nu spelers en teams aan een wishlist toevoegen op wefut
Ik weet 99% zeker dat de begroting van Ajax enige tijd geleden (paar maanden terug) ruim 10 miljoen boven die van PSV lag. Of ze dat zouden moeten besteden aan transfers etc is een andere discussie.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dus als je 15 miljoen meer te besteden hebt (wat niet waar is, met CL wel maar zonder niet) kan je hem wel betalen en anders niet?
Denk je dat Sinterklaas dit lijstje ook bekijkt?quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:17 schreef Reemi het volgende:
Wat is het ook een baas die Zhanoquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:17 schreef Reemi het volgende:
En volgens mij was er ook nog 1 speler met ongeveer 1.5 miljoen bij Ajaxquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:18 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ik weet 99% zeker dat de begroting van Ajax enige tijd geleden (paar maanden terug) ruim 10 miljoen boven die van PSV lag. Of ze dat zouden moeten besteden aan transfers etc is een andere discussie.
Ajax salarisplafond ligt net even paar ton hoger ja. Om je een voorbeeld te geven Er zijn spelers die 1.2 miljoen verdienen bij Ajax en bij PSV ligt de duurst betaalde speler op 1 miljoen.
Hier klopt helemaal niks van. Maar dat maakt niet uit. Geloof lekker zelf wat je wilquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:18 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ajax salarisplafond ligt net even paar ton hoger ja. Om je een voorbeeld te geven Er zijn spelers die 1.2 miljoen verdienen bij Ajax en bij PSV ligt de duurst betaalde speler op 1 miljoen.
negeren is echt niet zo moeilijk..quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hier klopt helemaal niks van. Maar dat maakt niet uit. Geloof lekker zelf wat je wil
Raaskallen hebben we niks aan bewijzen svp, maargoed blijf denken dat PSV qua financiën hetzelfde kan doen als Ajax, daarom moesten ze de gemeente ook om hulp roepen iddquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hier klopt helemaal niks van. Maar dat maakt niet uit. Geloof lekker zelf wat je wil
Sulejmani. Werd gehaald toen er nog geen salarisplafond wasquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:18 schreef MolFan het volgende:
[..]
En volgens mij was er ook nog 1 speler met ongeveer 1.5 miljoen bij Ajax
Atouba verdiende ze ook wel aardig dacht ik zo en Babeltje nu ook 1.2 ongeveerquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:20 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Sulejmani. Werd gehaald toen er nog geen salarisplafond was
quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:17 schreef Reemi het volgende:
[..]
En bedankt dudeweiser voor het voorstellen van dit idee
I know sorryquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:20 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
negeren is echt niet zo moeilijk..
4-4-2quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en wat is er nou weer mis met 442?
Kom dan met feiten paardelulquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
I know sorryMaar als mensen onwaarheden over mijn clubbie gaan lopen verkondigen dan word ik altijd meegezogen in zo'n discussie
Van alles. Maar als jij vindt van niet, stoor je je er vooral niet aanquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Als je dan toch terugleest, lees dan de reacties daarop ook gewoon terug ipv die discussie nog een keer aan te zwengelenquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Laatste reactie op jou:quote:
Ik weet het wel zeker.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Denk je dat Sinterklaas dit lijstje ook bekijkt?
1. Ajax 51 miljoenquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Laatste reactie op jou:
Waarom zou ik met feiten komen als jij met argumenten komt die gewoon uit je duim gezogen zijn. Tegen dat soort street smarts kan je niet opboksen.
Oh en Engelaar verdient 1.8 miljoen op het moment, Toivonen 1.3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |