vind ik nou ook, snap niet dat ik niet allang een bey-enner benquote:Op donderdag 30 mei 2013 00:14 schreef supersof het volgende:
[..]
hahahahah![]()
jer jij bent echt grappig
aawh, morgen dan maar kijkenquote:Op donderdag 30 mei 2013 00:13 schreef nodig het volgende:
[..]
Mijn oortjes aansluiting om mijn pc is kapot op 1 of andere manierAlleen achteraan doet die het nog maar als ik daar ga zitten zie ik geen beeld meer
Alleen dan met een ander lichaam.quote:
gvd hahahahaquote:Op donderdag 30 mei 2013 00:15 schreef JRRY het volgende:
[..]
vind ik nou ook, snap niet dat ik niet allang een bey-enner ben
Ik kreeg een beetje genoeg van hun mc donalds filmpjesquote:Op donderdag 30 mei 2013 00:15 schreef supersof het volgende:
[..]
aawh, morgen dan maar kijken
dylan en mert
hmm ja maar met dat spookhuis enzo is wel tof. En mister thi is ook leuk.quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:17 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik kreeg een beetje genoeg van hun mc donalds filmpjes
Dit is wel een mooi McDonaldsfilmpje:quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:17 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik kreeg een beetje genoeg van hun mc donalds filmpjes
Mister Thiquote:Op donderdag 30 mei 2013 00:17 schreef supersof het volgende:
[..]
hmm ja maar met dat spookhuis enzo is wel tof. En mister thi is ook leuk.
Ik ging laatst stuk om dezequote:Op donderdag 30 mei 2013 00:17 schreef supersof het volgende:
[..]
hmm ja maar met dat spookhuis enzo is wel tof. En mister thi is ook leuk.
Come as you arequote:Op donderdag 30 mei 2013 00:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit is wel een mooi McDonaldsfilmpje:
Heeft gelukkig ook heel veel met het eten te maken en zo.
nee hij is leukquote:Op donderdag 30 mei 2013 00:18 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Mister Thi
Milkshake kokosGister geprobeerd
Ik heb die nog niet gekekenquote:
Net alsof hun het een fuck kan schelen, als je maar geld hebt.quote:
Hebben ze kokos bij de mac nu?quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:18 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Mister Thi
Milkshake kokosGister geprobeerd
Top 100 van 29-05-2013
Bedankt voor het advies, mama arachide.quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:20 schreef arachide. het volgende:
Hallo kinders. Ik ben eindelijk thuis en heb morgen nog examen.
Dus lieve kinders, kies nooit Frans.
Naast de zeeman?quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:20 schreef Rezania het volgende:
Trouwens Rock, je moet eens een Likeur 43 milkshake halen bij die ijszaak in het dorp, lekker joh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |