hehe okequote:Op woensdag 29 mei 2013 23:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik voel me ook nog geen student.Maar dat komt gelukkig vanzelf wel.
Iedere dag achter het station kom ik hem tegen.quote:
quote:
ik zou dit niet pikken hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:41 schreef supersof het volgende:
rock gaat telkens vreemd recht in mijn gezicht. nodig was er ten minste vanaf het begin voor mij!!!
nee dat dit kan!!quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik zou dit niet pikken hoor
Ik ben er altijd voor je!quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:41 schreef supersof het volgende:
rock gaat telkens vreemd recht in mijn gezicht. nodig was er ten minste vanaf het begin voor mij!!!
quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Iedere dag achter het station kom ik hem tegen.
Jijquote:
LK = Roro = kloon van gebande = ban.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:43 schreef promisionxexposed het volgende:
Leeuwenkoning ik snap jou niet door roro heb je een ban maar je kruipt zover in zijn reet dat dokters je met een zaklamp nog niet kunnen zien.
Hoe de neuk zit dat.
Jaaquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, mijn doekoes gaan vooral naar jou.
One luvequote:Op woensdag 29 mei 2013 23:41 schreef supersof het volgende:
omkopen, omkopenquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:43 schreef promisionxexposed het volgende:
Leeuwenkoning ik snap jou niet door roro heb je een ban maar je kruipt zover in zijn reet dat dokters je met een zaklamp nog niet kunnen zien.
Hoe de neuk zit dat.
Wtf am I reading?quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:43 schreef promisionxexposed het volgende:
Hoe de neuk zit dat.
dat snapt mijn trut ook wel maar ik vind hem irritant worden met dat ge Ro-aldquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:43 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
LK = Roro = kloon van gebande = ban.
TR hem dan.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat snapt mijn trut ook wel maar ik vind hem irritant worden met dat ge Ro-aldom de paar minuten
heb ik gelijk? of ben je echt pz? nee tochquote:
Ik heb al PR gedaan.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat snapt mijn trut ook wel maar ik vind hem irritant worden met dat ge Ro-aldom de paar minuten
een keer?quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:45 schreef Leeuwenkoning het volgende:
[..]
Ik deed het een keer joh doe nor
diegene met mounir rap?quote:
Goedzo!quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:46 schreef supersof het volgende:
Vier rollen rolo op![]()
![]()
En ik heb mijn wisselgeld aan een dakloze vrouw gegeven
Baasquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:46 schreef supersof het volgende:
Vier rollen rolo op![]()
![]()
En ik heb mijn wisselgeld aan een dakloze vrouw gegeven
Was maar 80 centquote:
Je voudraiz huit au teu de la trotoir.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:46 schreef chapel24 het volgende:
Ik volg het echt totaal niet meer hahaha, ik ga slapen. Morgen frans en dan vakantie!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |