tofquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:46 schreef supersof het volgende:
Vier rollen rolo op

En ik heb mijn wisselgeld aan een dakloze vrouw gegeven

eh heb je dat niet gehoord, het is verplaatst naar tijdvak 2quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:46 schreef chapel24 het volgende:
Ik volg het echt totaal niet meer hahaha, ik ga slapen. Morgen frans en dan vakantie!!!!

quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je bent gewoon verliefttttt

nepquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:48 schreef xcachet het volgende:
euro te koop. helemaal in nieuw staat en dr nieuwste versie. Ik belde want geloofde er niks van. Maar dan dus gerust langs

Wacht jou sig wat.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je bent gewoon verliefttttt

quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:48 schreef xcachet het volgende:
Dit is echt gek. Een man van marktplaats heeft vier macbook pro 's voor 300 euro te koop. helemaal in nieuw staat en dr nieuwste versie. Ik belde want geloofde er niks van. Maar dan dus gerust langs komen om te kijken. Geloof dr niks van wat jullie?

macbooks uit 1992quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:48 schreef xcachet het volgende:
Dit is echt gek. Een man van marktplaats heeft vier macbook pro 's voor 300 euro te koop. helemaal in nieuw staat en dr nieuwste versie. Ik belde want geloofde er niks van. Maar dan dus gerust langs komen om te kijken. Geloof dr niks van wat jullie?

Als het te mooi is om waar te zij..........quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:48 schreef xcachet het volgende:

quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:48 schreef xcachet het volgende:
 .
.

Ja, frikandel speciaal kan er altijd wel in.quote:

Kijken, controleren en afkappen. Kan niet zo zijn. Linkje?quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:48 schreef xcachet het volgende:
Dit is echt gek. Een man van marktplaats heeft vier macbook pro 's voor 300 euro te koop per stuk. helemaal in nieuw staat en dr nieuwste versie. Ik belde want geloofde er niks van. Maar dan dus gerust langs komen om te kijken. Geloof dr niks van wat jullie?

quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:52 schreef PvZ het volgende:
Fok-it, LB zegt dat je mij trollt maar dat zou je toch nooit doen?

quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha vraag aan hem ik ben onschuldig

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |