Had je ooit van haar gehoord?quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:33 schreef El_Matador het volgende:
Aha, dus omdat er dagelijks mensen vermoord worden, moeten we maar geen aandacht besteden aan een gruwelijke moord op een bekende NLse sportvrouw?
Alleen al om deze post ben je totaal niet serieus te nemen. Ik las je hijgerige posts ook al bij die broertjes.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:54 schreef El_Matador het volgende:
En dan nog iets; is die Lifante echt zo onschuldig als hij beweert (en de politie geholpen heeft -dat deed Kees Bakker bij de Schiedammer parkmoord zelfs).
Volleybal is mijn sport niet maar ergens vaag wel.quote:
Jaaa jaaa. Klinkt erg overtuigend. Iedereen mag meespeculeren, dat is het mooie van fora. Het staat jou vrij daar niet aan mee te doen...quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:42 schreef Coos het volgende:
[..]
Alleen al om deze post ben je totaal niet serieus te nemen. Ik las je hijgerige posts ook al bij die broertjes.Ga je eerst eens verdiepen in de diverse zaken ipv fact free zomaar wat te roepen.
De meneer bij de Schiedammer parkmoord heette dus geen Kees Bakker kneus.
En verder heb ik het hier wel weer gezien. Er zitten meer mensen in dit topic dan in de instelling waar ze thuis horen.
In Afrika hebben ze altijd mooi weer.quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:19 schreef weigerambtenaar het volgende:
Ja dus? Weet je hoeveel mensen er dagelijks ontvoerd, verkracht en vermoord worden? Alleen maar omdat het Nederlanders betreffen is het opeens 'groot nieuws"? Het maakt niet uit of het goed of slecht nieuws is zolang het maar Nederlanders zijn, zoals Joram vd Sloot of die griet van Nijmeijer....
hoi Coos, ja ik zal Gert weer ff terugbrengen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:42 schreef Coos het volgende:
[..]
En verder heb ik het hier wel weer gezien. Er zitten meer mensen in dit topic dan in de instelling waar ze thuis horen.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:33 schreef El_Matador het volgende:
Aha, dus omdat er dagelijks mensen vermoord worden, moeten we maar geen aandacht besteden aan een gruwelijke moord op een bekende NLse sportvrouw?
Ben jij irl ook zo? Dat je op kraamvisite komt en schreeuwt; "weet je wel hoeveel kinderen er dagelijks geboren worden?".
Lekker figuur sla je dan.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:33 schreef El_Matador het volgende:
Ben jij irl ook zo? Dat je op kraamvisite komt en schreeuwt; "weet je wel hoeveel kinderen er dagelijks geboren worden?".
Lekker figuur sla je dan.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 07:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
hoi Coos, ja ik zal Gert weer ff terugbrengen.
quote:'Lodewijk Severein was betrokken bij witwaspraktijken'
De in Spanje vermoorde Lodewijk Severein had samen met hoofdverdachte Juan Cuenca 10.000 euro geïnvesteerd in een brievenbusmaatschappij in Gibraltar, die was opgezet voor witwaspraktijken en belastingontwijking. Spanningen tussen de twee over het geld van Severein liepen op.
Dat blijkt uit politieverhoren, schrijft Spaanse krant La Verdad de Murcia.
Spanningen
Juan Cuenca zou aan Severein niet hebben kunnen uitleggen wat hij met de 10.000 euro had gedaan, waarop Severein zijn ingelegde geld terugeiste. De spanning tussen de twee liep daarbij dusdanig op, dat hoofdverdachte Cuenca zich door hem ‘bedreigd’ voelde.
Cuenca zegt tegen de politie dat hij de Nederlanders levend achterliet in het huis in Molina de Segura, met de twee Roemenen die eerder deze week werden opgepakt. Evedasto Lifante, voormalig eigenaar van volleybalclub CAV Murica 2005, zou volgens Cuenca vervolgens een ontmoeting met de twee hebben gehad.
Lifante zelf ontkent betrokken te zijn. Hij voelt zich nu ernstig bedreigd vanwege de beschuldigingen, zegt hij op de voorpagina van de krant.
E-mails
De Spaanse politie heeft tientallen e-mails uit computers van de vermoorde ex-volleybalster Ingrid Visser en haar partner zakenman Lodewijk Severein in handen. Daarmee proberen rechercheurs te achterhalen wat er precies is gebeurd.
Alles wijst er volgens La Verdad op dat Ingrid Visser niet betrokken was bij de zakelijke deals van haar partner Severein, behalve door mee te gaan naar het huis in Segura de Molina.
Bron Elsevier
Belastingontwijking vinden miljonairs vaak interessantquote:Op donderdag 30 mei 2013 12:20 schreef Ryan3 het volgende:
Ongeloofwaardig verhaal imho. Als je miljoenen hebt dan ga je à raison de 10.000 ¤ meedoen in witwaspraktijken...? Maar goed we zullen zien...
Voor 10.000 ¤? Dat zet zoden aan de dijk als je miljoenen hebt...?quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:21 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Belastingontwijking vinden miljonairs vaak interessant
Die 10.000 zijn de investering om daar een bv ofzo op te zetten.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Voor 10.000 ¤? Dat zet zoden aan de dijk als je miljoenen hebt...?
Ja, dat zal... ik denk dat de man zich eruit probeert te lullen...quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:24 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Die 10.000 zijn de investering om daar een bv ofzo op te zetten.
Daarna kun je pas beginnen.
Volgens Cuenca ja....voor wat het waard is.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:11 schreef Marrije het volgende:
Interessant.
Cuenca liet de nederlanders achter met twee Roemenen in dat huis en vervolgens zou lifante daar naartoe zijn gegaan.
nou het gaat om meer, zoals ik het begrijp, alleen dat moest via een postbus van 10.000 e.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:20 schreef Ryan3 het volgende:
Ongeloofwaardig verhaal imho. Als je miljoenen hebt dan ga je à raison de 10.000 ¤ meedoen in witwaspraktijken...? Maar goed we zullen zien...
Hij probeert zich eruit te lullen door die voorzitter erbij te betrekken ja.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dat zal... ik denk dat de man zich eruit probeert te lullen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |