PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
paar posts onder dat 700 winst record zei hij dat het niet van hem was he..quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die van mij ook. Djeetje echter, heeft 2 miljoen coins trade profit ongeveer. en 3.1 miljoen coins.
Hij post ook 3 records van in totaal 2000 wedstrijden. Waarvan 1 record 700 winst en 150 verlies is ongeveer.
Zijn matchcoins bedraagt ongeveer 350.000 coins. niks rijmt met elkaar
quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:49 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik ben ook even de weg kwijt met DjeetjeWat te geloven en wat niet?
Oke heb je een puntquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Gewoon 9 chem en 41212 zonde om te verneuken
Dankjequote:
quote:
Djeetje heeft heel veel behoefte aan deze smileyquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:51 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
paar posts onder dat 700 winst record zei hij dat het niet van hem was he..waarom geen idee, denk dat je dat het best kan omschrijven met: djeetje
Enige dat we zeker weten is dat hij een zus heeft en hoe die zus er van binnen en van buiten uit ziet.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:49 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik ben ook even de weg kwijt met DjeetjeWat te geloven en wat niet?
Ik ben van een vragen nerd in een onvoorspelbare voorvocht jongen gewordenquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Djeetje heeft heel veel behoefte aan deze smileyAl is het : de zus van djeetje
hahahaquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Djeetje heeft heel veel behoefte aan deze smileyAl is het : de zus van djeetje
quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Enige dat we zeker weten is dat hij een zus heeft en hoe die zus er van binnen en van buiten uit ziet.
lolquote:
Echt hè...denk toch eens 1x zelf na man..je bent fucking 30quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gast, denk je dat we met beiden al gespeeld hebben
quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:53 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik ben van een vragen nerd in een onvoorspelbare voorvocht jongen geworden
Ik heb met beiden gespeeld en kan je vertellen dat ik TOTY Marchetti beter vond dan TOTY Buffonquote:
wees er maar trots op. Je denkt dat er minderwaardige mensen op datingsites zitten. Maar nog geen aandachtshoertje als jij tegen gekomen daar eigenlijkquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:53 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik ben van een vragen nerd in een onvoorspelbare voorvocht jongen geworden
Nee maar misschien een idee van de NIF wie er beter was toen?, misschien had ik het anders moeten formuleren, wie is beter van de NIF,quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gast, denk je dat we met beiden al gespeeld hebben
wat is het niveau van bakkert dan ?quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:54 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]![]()
Niveau bakkert zul jij niet snel bereiken hoor!
quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:54 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]![]()
Niveau bakkert zul jij niet snel bereiken hoor!
Het zijn daar over het algemeen wel mensen met een nuchter zelfbeeld.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
wees er maar trots op. Je denkt dat er minderwaardige mensen op datingsites zitten. Maar nog geen aandachtshoertje als jij tegen gekomen daar eigenlijk
Ik kom wel steeds vaker mensen tegen die Eto'o inbrengen als pinchitter. En vaak met succes.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:57 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
6 chem TOTS Reus de nieuwe 6 chem Eto'o?
Dat is een niveau van ongekende minima en maxima...quote:
Kwam gisteren ook al een TOTS Reus in de spits tegen..was meteen mijn enige nederlaag so far met mijn Spurs/Dort teamquote:
Ofnie des een schon biske.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:58 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Dat is goedverdoeme mooie zooi goedverdoeme.
Die CBs zijn prut behalve Mexes die is wel nice. Maarja jij hebt op zowat elke positie meer pace naar mijn gevoelquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
GG Thad, maar ik zou dit team gewoon lekker snel wegdoen
Palacio zou mij eruit moeten rennen. Maar dat doet ie niet omdat ie slecht is. Die Mexes houdt Reus idd gewoon bijquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:59 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die CBs zijn prut behalve Mexes die is wel nice. Maarja jij hebt op zowat elke positie meer pace naar mijn gevoel
Toffe speler om in 3-5-2 te linken met IF Boussouffa...quote:
Mwah Hazard hielden ze ook bijquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Palacio zou mij eruit moeten rennen. Maar dat doet ie niet omdat ie slecht is. Die Mexes houdt Reus idd gewoon bij
kijken of mensen dingen er maar gewoon voor iets op zetten wat niet klopt. SMLENO's.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:02 schreef Ramboetan het volgende:
Nu iedereen packjes koopt for life, wat is nu slim om in te handelen op FUT?
Of Assaidi + Belhanda op CDMquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:01 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Toffe speler om in 3-5-2 te linken met IF Boussouffa...
Je kunt 2 miljoen coins bij mij kopen!quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:02 schreef Ramboetan het volgende:
SMLENO FTWquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:02 schreef Ramboetan het volgende:
Bronze contracten.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:02 schreef Ramboetan het volgende:
Probeer IF Sessegnon eens.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:04 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
BPL met alle blauwe plaatjes vervangen door dit. Dit gaat 100x beter spelen
je verwachtingspatroon van die blauwe kaartjes waren ook gewoon veel te hoog, dan valt het altijd tegenquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:04 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Darren Bent is echt crap. Kies dan voor een Cissé/Hernández/Sturridgequote:Op woensdag 29 mei 2013 23:04 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben getraumatiseerd door blauwe en zwarte kaartjes. Ze verzwakken mequote:Op woensdag 29 mei 2013 23:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Probeer IF Sessegnon eens.
Echt een beastie.
Bundesliga team liep toch goed?quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben getraumatiseerd door blauwe en zwarte kaartjes. Ze verzwakken me
Gebruik Bukharov om je handicap te verbeteren.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben getraumatiseerd door blauwe en zwarte kaartjes. Ze verzwakken me
Opbokken met je rusquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:07 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Gebruik Bukharov om je handicap te verbeteren.
Nu kan ik welquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:01 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Mwah Hazard hielden ze ook bijNog een potje?
Nee. heb briljante wedstrijden met mijn bundesliga team gespeeld. Fellaini is uiteindelijk de enige die de verwachtingen waar heeft gemaakt. Met Cazorla ging ik ook steeds slechter spelen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:06 schreef Maver24 het volgende:
[..]
je verwachtingspatroon van die blauwe kaartjes waren ook gewoon veel te hoog, dan valt het altijd tegen
Hernandez al gehad. Vond m niks. Koné was wel een toppertje trouwensquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:06 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Darren Bent is echt crap. Kies dan voor een Cissé/Hernández/Sturridge
flikker op met je kut russenquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:06 schreef TBakkert het volgende:
Mensen die deze FIFA nog niet met Bukharov hebben gespeeld.
quote:
Nuff said.quote:
Van die 4 vond ik bent het meest chille, 47 games, 56 golasoquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:06 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Darren Bent is echt crap. Kies dan voor een Cissé/Hernández/Sturridge
Behalve tegen een goed gebalanceerd 352 team.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:08 schreef Ramboetan het volgende:
Ik snap die 352 hype niet echt. Ik speel altijd 4321 met een zilveren eredivisie team of een goedkoop gouden bpl team en ik win daar best gemakkelijk van. Best vaak met de backs die ik op laat komen. Dan zijn die 3 achterin heel kwetsbaar.
Ik ga morgen eens naar deze knakker kijken. Je kunt een aardig potje ballen, dus ik neem dit wel serieus.quote:
Er is toch al vaker gebitched op je teams..we kunnen niet aan de gang blijven..dat is ook niet leukquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:09 schreef Toefjes het volgende:
en iedereen haten op die teams van xbox world, terwijl mijn team net zo erg is
Diego Mauricio ernaast een knallen maar.quote:
Maar op DS2 blijft iedereen wel bitchen. Ik post mijn team en er gebeurt niks. Waarom niet?quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er is toch al vaker gebitched op je teams..we kunnen niet aan de gang blijven..dat is ook niet leuk
Dat geen van de FOK!kers echt in zijn spel komt, is echt te wijten aan de lagg hoor, mijn internet is echt pure bagger.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga morgen eens naar deze knakker kijken. Je kunt een aardig potje ballen, dus ik neem dit wel serieus.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Diego Mauricio ernaast een knallen maar.
Zou misschien best een leuke zijn. Die review van Djeetje was best goed.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Diego Mauricio ernaast een knallen maar.
Iets met happen enzoquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar op DS2 blijft iedereen wel bitchen. Ik post mijn team en er gebeurt niks. Waarom niet?
Ik speel vaak genoeg tegen teams met zwarte en blauwe kaarten. Ik maak vaak het spel en krijg vooral snelle counters rond mijn oren.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Behalve tegen een goed gebalanceerd 352 team.
Ik heb ze ook gewoon alle drie gebruikt en als jullie niet luisteren naar mijn eigen ervaring, ga ik er wat stats bij halen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:12 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Hoe durf je hem te vergelijken met Lukaku en Benteke?
Hij is echt geniaal goed, maar dat roep ik al een maand of 2quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Zou misschien best een leuke zijn. Die review van Djeetje was best goed.
Die ga ik nu even in mijn team doen, even een leuke CAM bedenken voor in 4-2-2-2...quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij is echt geniaal goed, maar dat roep ik al een maand of 2
Ik vind hem toch echt stukken minder. Hij is langzamer en kan slechter dribbelen en koppen(60 jumping)quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb ze ook gewoon alle drie gebruikt en als jullie niet luisteren naar mijn eigen ervaring, ga ik er wat stats bij halen.
Hoe ziet de rest van het team eruit? RPL heeft weinig fatsoenlijke silver CAM's..Popov linkt nergens mee. Jucilei kan wel..die kan overal spelen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die ga ik nu even in mijn team doen, even een leuke CAM bedenken voor in 4-2-2-2...
Van zijn 60 jumping merk ik persoonlijk niet veel, omdat hij verdedigers gewoon geen kans geeft om boven hem uit te komen door zijn strength.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:14 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik vind hem toch echt stukken minder. Hij is langzamer, kan slechter dribbelen en koppen(60 jumping)
quote:
Het is geen Silver team, gewoon alleen maar Golds behalve de LB en de twee ST's.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoe ziet de rest van het team eruit? RPL heeft weinig fatsoenlijke silver CAM's..Popov linkt nergens mee. Jucilei kan wel..die kan overal spelen.
dit dus...quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:22 schreef Maver24 het volgende:
YES eerste TOTS is binnen uit een pack !! Lamela is de naam![]()
quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:22 schreef Maver24 het volgende:
Eerste ook echt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:23 schreef Gramulanion het volgende:
[..]....................................
Therichguysgetricherquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:22 schreef Maver24 het volgende:
ik ga denk ik al mijn teams maar verkopen, ik verlies echt allesquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik geef TOTS Adler nog een dag de kans, maar wat is die vent kut zeg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan moet je er gewoon ff mee kappenquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik ga denk ik al mijn teams maar verkopen, ik verlies echt alles
GGquote:
Naja eerlijk gezegd ging het bij jou beter dat eerste potje dan dat tweedequote:Op woensdag 29 mei 2013 23:27 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
GG
7 Chem balo ftw haha. Campagnaro twijfel ik over. Ogbonna was al een verbetering. Mexes lijkt wel kwetsbaarder centraal.. Montolivo is een baas. Asamoah als LM hmm..
Je moet ff wachtenquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:28 schreef v0lt026 het volgende:
Wie gebruikt nog meer die Ultimate app? Je kan zeker niet tot de 60e minuut of wel bij die formatie kaarten? Of met de betaalde versie wel?
Nog een potje? Speel ik nu met Chelsea teamquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Naja eerlijk gezegd ging het bij jou beter dat eerste potje dan dat tweedeNu creerde je niks op je 3 goals na
Ja is goed.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:29 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nog een potje? Speel ik nu met Chelsea team
WeFuck hahahahahahhaquote:
Vooral die 2e is erg geestig.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
WeFuck hahahahahahha
WeKut hahahahhahahahahahha
WeSuck hahahahahahahahhahaha
LOL Xdquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
WeFuck hahahahahahha
WeKut hahahahhahahahahahha
WeSuck hahahahahahahahhahaha
Ik ben over 11 dagen jarig, misschien dat ik wel wat doneer als de buit binnen is.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jullie moeten ook wat doneren, zodat we over kunnen op VPS.
Neequote:Op woensdag 29 mei 2013 23:34 schreef TBakkert het volgende:
Zou Diego Mauricio ook wat zijn voor CAM?
Want dan doe ik Kerzhakov als ST.
geef je rekeningnummer danquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zodra ik mijn coins heb verkocht doneer ik iets!quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dan weet ik het al. Ari op CAMquote:
Ja.quote:
Alle trading werkt als je er wat van kunt, maar IF's zijn wel makkelijk te doen hoor.quote:
en nu speel ik een wedstrijd met pacewein arnautovic en ineens win ikquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan moet je er gewoon ff mee kappen
Maar die TOTS Adler pakt helemaal niks. Die goals van Thad had Marchetti allemaal gehad
Ja Cech liet er ook 1 losquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
Feli Thad, Adler geeft de 2-2 weer even weg
Adler verliest ze vooralsnog alleen voor mijquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:48 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja Cech liet er ook 1 losZijn allebei niet echt keepers die wedstrijden voor je winnen
Wil het vergelijken met SMLENO.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Alle trading werkt als je er wat van kunt, maar IF's zijn wel makkelijk te doen hoor.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:49 schreef Zhano het volgende:
Ik kom alleen maar Serie A teams tegen in die nieuwe cup
quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:49 schreef Zhano het volgende:
Ik kom alleen maar Serie A teams tegen in die nieuwe cup
That goes you dirty disappoint.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:48 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja Cech liet er ook 1 losZijn allebei niet echt keepers die wedstrijden voor je winnen
Binnenkort even SIF Lukaku proberen, jezus wat zal die goed zijn als ik zie hoe zijn NIF het nu doet
Maar dat voelt niet zo goed als een randomer rapen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:52 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Niet als ik tegen Timmy blijf spelen, dan krijg ik geen handicap shit
Mwah dit kost me sowieso geen controllerquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:54 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Maar dat voelt niet zo goed als een randomer rapen.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:58 schreef Revontulet het volgende:
KLB / Tarrels
Postnr# 35.
Thank me later.
Jammer dat die zo duur is.quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:10 schreef Maver24 het volgende:
eerste 2 potjes met Lamela, die gast is![]()
, 5 goals in 2 wedstrijden
, hij dribbelt zo makkelijk, deze gaat meer weg
HHUUUUUU?quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:10 schreef Maver24 het volgende:
eerste 2 potjes met Lamela, die gast is![]()
, 5 goals in 2 wedstrijden
, hij dribbelt zo makkelijk, deze gaat weer weg
ok.quote:
Ja en Falcao, James Rodriguez en Joao Moutinho naar AS Monaco.quote:
Dat gaat al een jaar rondquote:
Gotze naar Bayern Munchenquote:Op donderdag 30 mei 2013 00:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ja en Falcao, James Rodriguez en Joao Moutinho naar AS Monaco.
Nee joh, doe normaal.quote:
Arteta zat toch ook niet in de PL TOTS?quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:19 schreef detennismaster het volgende:
Vela zal wel net als Borja in het Liga BBVA TOTS komen lijkt mij?
Ligt eraan of dat team gesponsord wordt. En of Vela in dat gesponsorde team zit.quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:19 schreef detennismaster het volgende:
Even de sportkranten uit Spanje in de gaten houdenquote:Op donderdag 30 mei 2013 00:19 schreef detennismaster het volgende:
Team zal wel van Marca komen of AS toch?quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:21 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Even de sportkranten uit Spanje in de gaten houden
Die komt er hoe dan ook inquote:Op donderdag 30 mei 2013 00:19 schreef detennismaster het volgende:
Ja. Bij deze handig ik jou de verantwoordelijkheid over om die kranten bij te houden.quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:22 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Team zal wel van Marca komen of AS toch?
Die krijg ik toch elke week van mijn grootouders uit Spanje. Het is dan alleen wel oud nieuws...quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja. Bij deze handig ik jou de verantwoordelijkheid over om die kranten bij te houden.
Marcaquote:Op donderdag 30 mei 2013 00:22 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Team zal wel van Marca komen of AS toch?
quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:26 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Marcadan heb je 16 Madrid spelers
quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:26 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Marcadan heb je 16 Madrid spelers
HOAX JAVI MARTINEZ SPEELT DAAR TOCH NIET EENS MEER MAN LUL.quote:
Valt zeker mee, want ik zie geen Khedira en Pepe, die toch een redelijk degelijk seizoen hebben gespeeld.quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:30 schreef TBakkert het volgende:
[..]
HOAX JAVI MARTINEZ SPEELT DAAR TOCH NIET EENS MEER MAN LUL.
Oh dat is vorig jaarquote:
Ik alleen maar door draaien en solo's.quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:31 schreef Zhano het volgende:
Ik krijg deze FUT echt totaal geen sweaty cutback goals tegenAlleen maar rebounds en 45 en 90 minute corners
Lullig van je dat je dit doet om 0.33quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[ds2] Weinig toevoegende post [/ds2]
Daarom was er ook geen quote, want dan kan ik zomaar iemand kwetsen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[ds2] Weinig toevoegende post [/ds2]
GEWOON UITSCHELDEN JAquote:Op donderdag 30 mei 2013 00:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daarom was er ook geen quote, want dan kan ik zomaar iemand kwetsen.
www.2v2.nlquote:Op donderdag 30 mei 2013 00:35 schreef v0lt026 het volgende:
Waar kan je ook al weer het snelst 2v2 match doen online?
Dat kan kloppen. Maar ik blijf bij imgur.quote:
Donder op ventquote:Op donderdag 30 mei 2013 00:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat kan kloppen. Maar ik blijf bij imgur.
Deze site werkt sneller hoor.quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om helemaal iets te downloaden om foto's te kunnen showen...quote:
Oh, je mag van je ouders zeker geen .exe bestanden openen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om helemaal iets te downloaden om foto's te kunnen showen...
Je hebt niet eens gekeken dus.quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om helemaal iets te downloaden om foto's te kunnen showen...
Foto vakantie.jpeg.exequote:Op donderdag 30 mei 2013 00:42 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh, je mag van je ouders zeker geen .exe bestanden openen.
Ik had het nu over puush.quote:
dit team verkopen en iets anders kopenquote:Op donderdag 30 mei 2013 00:43 schreef Zhano het volgende:
Iemand nog tips voor het team van een vriend van me?
[ afbeelding ]
Hee bedankt manquote:
Like what?quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dit team verkopen en iets anders kopen
Ja het was random, maar op zich nog best handig kan dat zijnquote:
Verkopenquote:Op donderdag 30 mei 2013 00:43 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Dat hij daar niet even wat beter of nagedacht had zegquote:Op donderdag 30 mei 2013 00:45 schreef ThadCastle het volgende:
Lol FM vriendschappelijke wedstrijd, geeft Ambrosini een elleboogstoot
Heb jij nog contact met Gurbuh?quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:43 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Ja sowieso. Jij een Tyfusmongoolquote:
You re welcome. Uit je frustraties.quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja sowieso. Jij een Tyfusmongool
huh wat? Serieus?quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
Een mail schrijven met motivatie om in het keldertje te mogenWat een hoop werk
de vraag is natuurlijk, wat moet jij in het keldertje?quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
Een mail schrijven met motivatie om in het keldertje te mogenWat een hoop werk
Ja die moet je dan sturen naar Yvonnequote:
Weenie, ik verveel me en wil nog niet gaan slapen, dus wat moet ik nuquote:Op donderdag 30 mei 2013 00:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
de vraag is natuurlijk, wat moet jij in het keldertje?
Lolquote:Op donderdag 30 mei 2013 00:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja die moet je dan sturen naar Yvonne
[..]
Weenie, ik verveel me en wil nog niet gaan slapen, dus wat moet ik nu
Petrolulquote:Op donderdag 30 mei 2013 01:01 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)per-bijt-spits.dhtml
![]()
![]()
Reageer eens op mijn xbl berichtjequote:Op donderdag 30 mei 2013 01:05 schreef Thorb het volgende:
heerlijke iemand batta gegeven, lekker jezus
kevin?
quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lol
maar waarom zou je dat willen dan? Waarschijnlijk alleen om mensen uit te lachen..dan is dit nog geen slecht idee
Was bezig en heb notifications uit maar last het net en heb je een invite gestuurdquote:Op donderdag 30 mei 2013 01:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Reageer eens op mijn xbl berichtje
Potje?
Was veel leuker geweest als die dikke dat had gedaanquote:Op donderdag 30 mei 2013 01:11 schreef Kamikazie het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_door_tim_knoll.html
Holy shit ouwe.
Het ziet er echt een beetje raar uit. Of ligt dat aan mij?quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:14 schreef Tobi-wan het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)r_diosa_canales.html
Holy shit ouwe
Ik wilde serieus hetzelfde postenquote:Op donderdag 30 mei 2013 01:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het ziet er echt een beetje raar uit. Of ligt dat aan mij?
Tsja, het is nou niet dat ze er raar uitziet, maar die motoriek...quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik wilde serieus hetzelfde postenZe ziet er zeker niet verkeerd uit, maar er is iets geks
Ja aan de bewegingenquote:Op donderdag 30 mei 2013 01:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Tsja, het is nou niet dat ze er raar uitziet, maar die motoriek...
Nee, doe mij maar Kate Upton.
Jaja zag wel dat Blaszyzokoakda je favo speler wasquote:Op donderdag 30 mei 2013 01:28 schreef Tim86 het volgende:
Goed gespeeld thorb, maar wat een teringwedstrijd zeg. Mijn team voelde echt aan als 50 rated bronzes..iedere bal vloog 3 meter van de voeten af, echt niet normaal. Speelde echt slecht, maar 2x een rebound vanaf een schot op de paal was genoeg om te winnen..verder ook amper kansen gehad ik.
Dit is wat ik nou zo haat aan 352 vs 352 haha..veld stond helemaal vol, enige wat we konden doen was naar de vleugels steeds
Dat is serieus mijn minste speler haha, maar dat was de enige plek waar ruimte lag. Met Bale zat je er steeds met 2 man bovenop. Viel het jou niet op dat ik echt geen bal normaal kon aannemen? Die press hielp ook niet van jou thoughquote:Op donderdag 30 mei 2013 01:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jaja zag wel dat Blaszyzokoakda je favo speler was
Wel een kut potje ja maar al mijn andere teams missen 1 of 2 spelers dus dit is het enige wat ik heb
Je passing was ook kut, was best wel obvious. Kom maar ja.quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is serieus mijn minste speler haha, maar dat was de enige plek waar ruimte lag. Met Bale zat je er steeds met 2 man bovenop. Viel het jou niet op dat ik echt geen bal normaal kon aannemen? Die press hielp ook niet van jou though
Ik speelde wel met een veel beter team..kan ook wel iets meer gelijkwaardig pakken als je rematch wil?
Ja echt maf..heb er verder geen last van gehad. Naja succesquote:Op donderdag 30 mei 2013 01:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je passing was ook kut, was best wel obvious. Kom maar ja.
maandag beldequote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:47 schreef Thorb het volgende:
Nou dat was wel duidelijk genoeg
Jammer dat ik niet 3 Vorsah's mag opstellen, die man vind ik echt briljant
Merk wel dat ik niet meer gewend ben om af te trappen, loop steeds recht op je af ipv terug te passen
Ik maak nog een toernooitje af en dan duik ik er ook in. Goodnightquote:Op donderdag 30 mei 2013 01:48 schreef Thorb het volgende:
Ik zet de xbox trouwens uit, zit alweer 5/6 uur te spelen volgens mij
Dat heb ik ook, al vanaf 10 uurquote:Op donderdag 30 mei 2013 01:48 schreef Dudeweiser het volgende:
ik wil iets eten maar ik heb geen zin om op te staan
wat dacht je van andersomquote:Op donderdag 30 mei 2013 01:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
sta jij dan op en kom hier even eten maken
dan moet ik me gaan omkleden geen zin inquote:Op donderdag 30 mei 2013 01:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
wat dacht je van andersom
he lindgren ben je er nog?
lekker jezus zit ik hier voor niets te wachtenquote:Op donderdag 30 mei 2013 02:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan moet ik me gaan omkleden geen zin in
ja. nou zullen we dan nu tegelijk eten gaan maken?quote:Op donderdag 30 mei 2013 02:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
lekker jezus zit ik hier voor niets te wachten
nah ga over een uurtje toch slapen nog even honger hebben vanuit de luie stoelquote:Op donderdag 30 mei 2013 02:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja. nou zullen we dan nu tegelijk eten gaan maken?
ik kan niet slapen als ik honger hebquote:Op donderdag 30 mei 2013 02:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
nah ga over een uurtje toch slapen nog even honger hebben vanuit de luie stoel
hequote:Op donderdag 30 mei 2013 01:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
wat dacht je van andersom
he lindgren ben je er nog?
ja sukkelsquote:Op donderdag 30 mei 2013 02:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
ik hoorde dat er binnenkort gratis bier is bij jou?!
[..]
Jantje LB, Toby RB kut chem!
Is dat zo?quote:Op donderdag 30 mei 2013 02:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
ik hoorde dat er binnenkort gratis bier is bij jou?!
[..]
Jantje LB, Toby RB kut chem!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |