Bardossa's vind ik mooi, een beetje retro/jaren 50 en ze lopen superfijn volgens mij, zo soepel en licht. En te koop in de Hoogstraat.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:21 schreef kleinzusje het volgende:
Nog tips voor leuke eerste schoentjes. Hip/retro? Maat 19
ik zou idd in eerste instantie voor buiten gewoon voor slofjes gaan.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:31 schreef laziness het volgende:
Loopt ze al kleinzusje? Want pas als ze stevig lopen een tijdje worden schoentjes aangeraden. Tot die tijd lekker op blote voetjes.
kan ze niet zien, jammer ik hou ook wel van tuttigquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:31 schreef Sonnetje85 het volgende:
Deze vind ik tof
[ afbeelding ]
Wel tuttig, maar daar hou ik van
Dat had ik bij Floris idd ook. Hij ging loslopen net voor zn verjaardag (in juli), zomer op bloete voeten en slofjes en in september schoenen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:33 schreef oeke het volgende:
L loopt nu ook op babypaws. Pas in september ga ik echte schoenen voor haar kopen denk ik. Het is nu zulk weer dat het nog niet echt nodig is.
Ok, dat was mijn plan ook ! Maar vriendin had al schoentjes gekocht voor haar baby. Dus ging twijfelen. Heb het liefst blote voetjes.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:33 schreef oeke het volgende:
L loopt nu ook op babypaws. Pas in september ga ik echte schoenen voor haar kopen denk ik. Het is nu zulk weer dat het nog niet echt nodig is.
Bardossa Zara, rozequote:Op donderdag 30 mei 2013 21:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
kan ze niet zien, jammer ik hou ook wel van tuttig
Slofjes ook buiten op laten scharrelen als het te koud of gevaarlijk is voor blote voetjes.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:34 schreef kleinzusje het volgende:
Ok, thx ! Super bedankt.![]()
Mooie tips !
Lazi: ze loopt nog niet. Maar ik dacht ik zoek toch al iets voor buiten omdat ze steeds wil staan. Blote voeten heeft ze hier altijd en slofjes in de drager/wagen.
Gedaan al !quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:36 schreef laziness het volgende:
[..]
Slofjes ook buiten op laten scharrelen als het te koud of gevaarlijk is voor blote voetjes.
Er zijn mensen die hun baby van twee weken oud al in schoentjes proppen. Maar goed is het nietquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:35 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ok, dat was mijn plan ook ! Maar vriendin had al schoentjes gekocht voor haar baby. Dus ging twijfelen. Heb het liefst blote voetjes.
Irritant hèquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:30 schreef L0t.. het volgende:
[..]
woar?Ik ben zwaar jaloers, hier in Arnhem alleen volwassenen, terwijl dit toch best een grote stad is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |