Ja, ik lastig, ik had ook ooit bedacht dat ik zo'n ouderwetse wielrennersbroek wilde voor onder rokjes.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is de pest, ik vind ze alleen korter of meteen 3/4
Als Mike hier is staat die achterlijke Disney XL ofzoiets aan. Van die vreselijk 'grappige' amerikaanse bizarre highschool tiener series in het nederlands nagesynchroniseerdquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:35 schreef Incantrix het volgende:
Hoewel ik duizend keer liever Dora heb als die mongolen van hetzandkasteel
Naja dit is voor hardlopen, als het echt zomer is dan is 3/4 denk ik nog te warmquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:36 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ja, ik lastig, ik had ook ooit bedacht dat ik zo'n ouderwetse wielrennersbroek wilde voor onder rokjes.
Kansloos
DOODquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Als Mike hier is staat die achterlijke Disney XL ofzoiets aan. Van die vreselijk 'grappige' amerikaanse bizarre highschool tiener series in het nederlands nagesynchroniseerd
die lijkt me wel geschikt Spees. Zo te zien net over de bovenbeen spier.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
alleen geen foto van op een model
Yeh en gratis ruilen+retourneren, dus op zichquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
die lijkt me wel geschikt Spees. Zo te zien net over de bovenbeen spier.
Daarom mag hij ook altijd gamen van mij. Ik kijk liever naar een vette game dan die achterlijke zooiquote:
Ohja, daar zap ik wel eens langs en dan ben ik blij dat die van mij dáár nog te klein voor is. Sommige tekenfilms vind ik wel echt oprecht grppig, maar die zijn dan vaak nog te hoog gegrepen voor Stef. Jammer wel.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Als Mike hier is staat die achterlijke Disney XL ofzoiets aan. Van die vreselijk 'grappige' amerikaanse bizarre highschool tiener series in het nederlands nagesynchroniseerd
Heb je daar andere stofjes voor ofzo? Jah, zeker met warmer weer is teveel kledibg echt killing (afgaande op mezelf als ik fiets).quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja dit is voor hardlopen, als het echt zomer is dan is 3/4 denk ik nog te warm
Maar mijn benen zijn nog niet zo ver dat ze niet schuren
quote:redelijke lengte(eindigt halverwege het bovenbeen)
Ja is Dri-fit, zo heet dat spul van nike maar is vergelijkbaar met al dat hardloopspul. Droogt verekkes snel en is eigenlijk al zo goed als droog als je het uit de wasmachine haaltquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:40 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Heb je daar andere stofjes voor ofzo? Jah, zeker met warmer weer is teveel kledibg echt killing (afgaande op mezelf als ik fiets).
Idk, meeste mensen uit het hardlooptopic hebben ze wel dus als ik me ergens voor ingeschreven heb zal ik het eens vragenquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:58 schreef Puckzzz het volgende:
Nope, maar ik vroeg me wel af hoe die magneten werkenZe lijken me nogal groot en zwaar, gaat dat niet raar aan je shirt hangen? En tegen je aan bonken als je rent?
Dude, je doet dit nu drie weken?quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
En die magneten wil ik ook om startnummers op te 'spelden'. Anders ga ik soberso gaten krijgen. Maar dat komt wel als ik me ergens heb ik geschreven
Jonguh ik ga in oktober de singelloop lopenquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dude, je doet dit nu drie weken?
Space en dr obsessies
Uiteraard.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jonguh ik ga in oktober de singelloop lopen
Jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:06 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Heb je 2? dan kunnen we een keer tegen / met elkaar doen
quote:
Ik vind het echt zo'n toffe en stoere sport die je doet. Ook echt iets voor jouquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]oktober hè.... Hmm
![]()
Goffer ik ben echt keiiiiihard tegen de zijkant van de baan gebeuktkon me nog net tegen houden zodat ik niet in de tribune viel
ik moet echt wat beter leren incasseren grmfpl; aw heup pijn aw
Restecp dat je het uberhaupt doetquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:12 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb de eerste crunch dag overleefd. Maar met moeite, no way dat ik dat morgen al 5 meer van alles kan.
Dus ik ga op half tempo alle dagen dubbel
Mijn lichaam is echt ver achteruit gegaan in vergelijking met vroeger, toen had ik zelfs een wasbordje op een gegeven moment. En nu lukte die situps maar amperquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik vind het echt zo'n toffe en stoere sport die je doet. Ook echt iets voor jou
Die foto's op FB zijn ook geweldig!
ja leuk!quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
23 juni is er wedstrijd
om het seizoen af te sluiten gaan we interne wedstrijd doen voor het publiek... Als je wil komen kijken
maar ik zal het event wel nog even delen ook
Liedjensquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:28 schreef Maisnon het volgende:
Zin om weer een liedjen te maken dus ik ga liedjen maken
Komen er wel meer johquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:53 schreef Debsterr het volgende:
Oh Priem jammer dat ik de 23e niet kan, anders was ik ook weer langsgekomen!
Ik vind het al knap dat je dat kan. Muziek maken, iets nieuws creëren lijkt me zo moeilijk...quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:57 schreef Maisnon het volgende:
Het liedje wordt op zich ok maar er zitten een paar conflicterenden notens in
Ja muziek komt niet zo vanzelf als tekenen bij mequote:Op woensdag 29 mei 2013 23:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik vind het al knap dat je dat kan. Muziek maken, iets nieuws creëren lijkt me zo moeilijk...
Wat voor liedjens maak je?quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:57 schreef Maisnon het volgende:
Het liedje wordt op zich ok maar er zitten een paar conflicterenden notens in
Yupquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:09 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja muziek komt niet zo vanzelf als tekenen bij medat besef ik me telkens wel. Daar moet ik echt moeite voor doen en dan is het nog steeds niet geweldig, maar wel heel leuk
Want iets nieuws creëren is vooral heel leuk
Heb je Ocarina of Time gespeeld?quote:
Tof.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:13 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Heb je Ocarina of Time gespeeld?
Dan moet je deze luisteren
https://soundcloud.com/maisnon/song-of-storms
Dankjequote:
Ik krijg er een beetje een Ibiza Lounge idee bij. Me like!!quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:13 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Heb je Ocarina of Time gespeeld?
Dan moet je deze luisteren
https://soundcloud.com/maisnon/song-of-storms
Geinig spulquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:19 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dankje
en tof Puckzz dat kan ik dan weer totaal niet
IJs als je een 'normaal' nummer wil horen dan is dit wel een goeie https://soundcloud.com/maisnon/picturing-the-pitchdark
Ja dit is praktisch 1 op 1 een liedje uit Ocarina of Time, zo'n Zelda spel voor de N64quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik krijg er een beetje een Ibiza Lounge idee bij. Me like!!
D'awwwwwquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:27 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
forgot how to hoooooooooooooooooooooorrrsse
Naaais, wij moeten er ook echt even achteraan gaan.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:33 schreef megamandy het volgende:
Ijs! Mijn kaartjes voor Spa zijn vandaag gekomen
Waarom nu eigenlijk pas? Nu zijn ze duurderquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naaais, wij moeten er ook echt even achteraan gaan.
Omdat Joop.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:34 schreef megamandy het volgende:
[..]
Waarom nu eigenlijk pas? Nu zijn ze duurder
Och, het is niet direct mijn probleem ook.quote:
Pakken jullie brons?quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, het is niet direct mijn probleem ook.
Ik neem aan van wel ja. Maar da's Joop z'n keuze, ik krijg het cadeau.quote:
Mhehe. Naja het is het "goedkoopste" maar dan kun je wel op meerdere plekken kijkenquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik neem aan van wel ja. Maar da's Joop z'n keuze, ik krijg het cadeau.
Ja, da's gewoon in het gras toch?quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
Mhehe. Naja het is het "goedkoopste" maar dan kun je wel op meerdere plekken kijkenBij goud of zilver heb je gewoon je stoeltje en dat is het.
Ja dus in het grasquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
Mhehe. Naja het is het "goedkoopste" maar dan kun je wel op meerdere plekken kijkenBij goud of zilver heb je gewoon je stoeltje en dat is het.
Dan nogquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:45 schreef megamandy het volgende:
[..]
Je mag je eigen stoeltje ook meenemen he
Weet je HOE groot ik ben, als ik niet vooraan zit dan zie ik niksquote:
Wacht evenquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Weet je HOE groot ik ben, als ik niet vooraan zit dan zie ik niksOp een tribune zit dat toch wat beter qua hoogtes.
En dit ook.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Overigens zou ik me meer zorgen maken over de kans op kudtweer dan het niets kunnen zien. Denk ik.
¤4000 ppquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als ik ooit ga wil ik eigenlijk zo'n heel weekend met dat je overal mag komen, dus ik ga ooit als ik (of brum) velen geld heb (heeft).
De zaterdag regende het keihard, kwam ik na 1,5u rijden weer thuis en ik voelde mijn tenen serieus nog steeds nietquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Overigens zou ik me meer zorgen maken over de kans op kudtweer dan het niets kunnen zien. Denk ik.
Dat klinkt echt fantastisch.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:55 schreef megamandy het volgende:
[..]
De zaterdag regende het keihard, kwam ik na 1,5u rijden weer thuis en ik voelde mijn tenen serieus nog steeds nietMet lopen leek het net alsof mijn voeten stopte bij de bal van mijn voet
De zondag heb ik mij toen mega verbrandToen heb ik wel het eerste cadeautje van Megatoby gekregen
After sun
Ooh je blijft ook echt kramperen enzoquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat klinkt echt fantastisch.Mja, het hoort er wel een beetje bij ook.
En nog even bedenken HOE we dat gaan doen met slapen enzo.
Regel de oordoppenquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:57 schreef IJsdraakje het volgende:
IK KAN ER NIET TEGEN DAT IK NIKS MAG REGELEN
Ja, op en neer rijden is een beetje ver.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh je blijft ook echt kramperen enzoSuper vet
Mensen nemen hele jacuzzi's mee in de bedrijfsauto's
Wij rijden op en neer. Alhoewel ik alleen voor de zondag echt vrij ga vragen.
Oja en NEEM OORDOPPEN MEE! Serieus, ik doe daar nooit aan tijdens concerten en feesten maar F1 is echt niet normaalOok hondermiljoenmiljard keer zo hard als de F3 en de porsche.
In de file staan bij de afslagenquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, op en neer rijden is een beetje ver.
Oh das wel tofquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:54 schreef megamandy het volgende:
Ik zat afgelopen jaar hier:
[ afbeelding ]
Vorig jaar stond ik daar ergens, met mijn stoeltje en dan kun je genoeg zien. Staat net 3-4 rijen dik en wij stonden op de "tweede" rij. Zie je ook hoe stijl het gras is. Je kunt altijd alles zien.
[ afbeelding ]
En ik had bezoek
[ afbeelding ]
Dat is de charme van Spaquote:Op donderdag 30 mei 2013 00:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh das wel tofMja weer
je zult maar op een modderzooi zitten
Naja vorig jaar zijn ze dus niet op de zaterdag naar buiten gekomen als ik het mij goed herinnerquote:Op donderdag 30 mei 2013 00:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zaterdag is kwalificatie, dan moeten ze wel
Dit dan denk ik.quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:09 schreef megamandy het volgende:
Of wij waren te laat voor de kwalificatie kan ook
Na de kwalificatie mag je niet meer tanken of je auto aanpassen (grote digen geloof ik of is dat weer aangepast?quote:
Ik weet het niet meerquote:Op donderdag 30 mei 2013 00:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Vrijdag - 1e vrije training
Zaterdag - 2e training + kwalificatie
Dus dan heb je alles van zaterdag gemist want de training is er toch voor
Ja jonge weet ik hetquote:Op donderdag 30 mei 2013 00:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Na de kwalificatie mag je niet meer tanken of je auto aanpassen (grote digen geloof ik of is dat weer aangepast?) dus HOEzo benzine verspillen of risico's nemen.
Scheelt 5 euroquote:Op donderdag 30 mei 2013 00:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Eerst maar eens kieken of 'ie het hele weekend wil of alleen de zondag.
Het scheelt vooral in overnachtingquote:
Ligt dat aan jullie planning of aan de F1 mensen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:13 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja jonge weet ik hetIk snap het ook niet toen ik het typte ivm kwalificatie. Maar ze reden gewoon niet toen ik daar was
En het was wel de bedoeling
Wij hadden hun schema aangehoudenquote:Op donderdag 30 mei 2013 00:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ligt dat aan jullie planning of aan de F1 mensen?
Ik zat al te lezen, alles gewoon braaf op schema met de Q.quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:36 schreef megamandy het volgende:
Ik snap het niet meerMisschien ben ik de vrijdag gegaan ipv de zaterdag
quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zat al te lezen, alles gewoon braaf op schema met de Q.
Succesquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
rip aan de nabestaanden
Ik ga zo sporten. Voor het eerst in, wat zal ik zeggen, 100 jaar ofzo?
Een paar kinderschoenen is toch geen rib uit je lijf johquote:Op donderdag 30 mei 2013 08:42 schreef Incantrix het volgende:
Ik ga zo eens een rib wegbrengen, Stef heeft nieuwe schoenen nodig.
En droog!!!quote:
Ze bedoelt het met een giga knipoog... Ze zweette namelijk d'r jurk letterlijk uitquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En droog!!!als het zo blijft gaan jullie echt de beste dag hebben
niet te warm, niet te koud, af en toe zon en geen regen. SCORE
En................ Je krijgt wat je verdient!![]()
![]()
kut uitspraak
![]()
quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze bedoelt het met een giga knipoog... Ze zweette namelijk d'r jurk letterlijk uit
Bff en haar vriend (toen dus man) werden 's avonds allebei naar omdat de zaal zo warm was (en alle spanning en stress eruit kwam en zulks). Neuh, dan is rond de 20 velen beterquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]juh bij mijn neef was het ook zo toen het 30 graden was... Iedereen vluchtte ook de zaal uit omdat die niet koel te krijgen was
maw ik heb veel gerookt toen
Dit is echt ideaalquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:17 schreef Stormqueen het volgende:
Maar ik ben zo blij met het weer. Je kan er niets aan veranderen maar toch ergens denk ik dat de weergoden wel gekeken hebben
quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dit is echt ideaalblij dat het nog zo verandert is
(ik zat afgelopen week 2 a 3 keer per dag te kijken
)
Ja mijn neef zei ook dat ie niet kon genieten van de openingsdans omdat ie misselijk werd van de warmte... En als je 3 minuten op de dansvloer stond, was je al kapot en ging je maar weer zitten of naar buitenquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Bff en haar vriend (toen dus man) werden 's avonds allebei naar omdat de zaal zo warm was (en alle spanning en stress eruit kwam en zulks). Neuh, dan is rond de 20 velen beter.
quote:
Ja godsamme zeg. Mogen deze tijd word ik gekaptquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:24 schreef PriemGirl het volgende:
EN ERMAHGERD MORGEN IS HET ZO VER WAJAAAAA![]()
Wel, maar 250 mensen in de zaal.. Dj met zware lampen en rook... Ennnnnnnn..... Dessertbuffet waar ze ter plekke pannenkoeken en wafels aan het bakken warenquote:
Lol, rammel rammelquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En ermahgerd, B wil een nieuwe auto kopen...
Een station 'met het oog op de toekomst'
250????????? What are that!!quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wel, maar 250 mensen in de zaal.. Dj met zware lampen en rook... Ennnnnnnn..... Dessertbuffet waar ze ter plekke pannenkoeken en wafels aan het bakken warenje kreeg die zaal echt totaal niet afgekoeld
dus achteraf vond ik het minder erg dat het bij ons regende en geen 30 graden was
Pfff, dan heb je ook wel alles bij elkaar om iedereen te bedwelmen onder de hitte jaquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wel, maar 250 mensen in de zaal.. Dj met zware lampen en rook... Ennnnnnnn..... Dessertbuffet waar ze ter plekke pannenkoeken en wafels aan het bakken warenje kreeg die zaal echt totaal niet afgekoeld
dus achteraf vond ik het minder erg dat het bij ons regende en geen 30 graden was
HOLY CRAPquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja godsamme zeg. Mogen deze tijd word ik gekapt
Nee, dan eerst naar mama.... Dan nog enen koffie. Keertje goed schijten. En DAN....quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
HOLY CRAP![]()
![]()
![]()
en dan eindelijk je jurk ( of broekpak
) aan.... Whiiiii
![]()
Ja beetje rammel rammel maar vooral ook KWIJL KWIJL NIEUWE AUTO JAAAAAAAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Keertje goed schijten is wel aan te raden voordat je de jurk aantrekt jaquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, dan eerst naar mama.... Dan nog enen koffie. Keertje goed schijten. En DAN....
quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja beetje rammel rammel maar vooral ook KWIJL KWIJL NIEUWE AUTO JAAAAAAA
Weet je nog dat ik zei dat hij maandag zo lief alvast de koplampen had laten repareren van mijn auto zodat ik vrijdag veilig de weg op kan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch geen frot focus he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Ze hadden receptie en feest voor 180 man en er kwam daarna nog een groep aanschuiven rond 22u voor het dessertbuffet. BAM 250 mensenquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ze hadden receptie en feest voor 180 man en er kwam daarna nog een groep aanschuiven rond 22u voor het dessertbuffet. BAM 250 mensen![]()
![]()
*wiegt in hoekje*quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ze hadden receptie en feest voor 180 man en er kwam daarna nog een groep aanschuiven rond 22u voor het dessertbuffet. BAM 250 mensen![]()
![]()
Das ook heerlijk burgerlijkquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nieuwe Renault Clio Estate
Ik vond de verloving 'lang'.... Tot je er plots achter komt dat je maar 3 maand meer hebt en dan gaat het echt allemaal veel te vlugquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:29 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vraag me wel ernstig af waar de maanden zijn gebleven. Je hele leven droom je er van en dan ineens gebeurt het ook echtdafuq.
Troost je met de gedachte dat zij velen sponsoring kregen van familiequote:
quote:
En daarna is alles over. Ben je een echtpaar, ga je uniseks windjacks kopen en op fietsverkansie op terschelling en 's avonds in je bungalow maak je denksport puzzels terwijl hij voetbal kijkt op TVquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik vond de verloving 'lang'.... Tot je er plots achter komt dat je maar 3 maand meer hebt en dan gaat het echt allemaal veel te vlug
Geen een van die dingen ooit gedaanquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En daarna is alles over. Ben je een echtpaar, ga je uniseks windjacks kopen en op fietsverkansie op terschelling en 's avonds in je bungalow maak je denksport puzzels terwijl hij voetbal kijkt op TV
Dat moet ook wel, dat kun je zelfs na 8 jaar sparen nog niet betalenquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Troost je met de gedachte dat zij velen sponsoring kregen van familie
Je gaat wel een clio estate kopen. Het gebeurt hoe dan ook.quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Geen een van die dingen ooit gedaan![]()
Dus er is nog hoop
Die fietsvakantie absoluut niet als het aan mij ligt. Ik haat denksport puzzelsquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je gaat wel een clio estate kopen. Het gebeurt hoe dan ook.
Ahhhhh heeeeeeerlijkquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En daarna is alles over. Ben je een echtpaar, ga je uniseks windjacks kopen en op fietsverkansie op terschelling en 's avonds in je bungalow maak je denksport puzzels terwijl hij voetbal kijkt op TV
Nee hoor, denk het niet. Het lijkt me wel rustig eigenlijk.quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Straks val je nog in een gat skjoe
Had ik wel een beetje..ineens hoef je niets meer te regelen
quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:36 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Die fietsvakantie absoluut niet als het aan mij ligt. Ik haat denksport puzzelsEn no way dat ik dezelfde jas koop als hij
Dan heb je inderdaad weer zat te regelen jaquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee hoor, denk het niet. Het lijkt me wel rustig eigenlijk.
Ben er ook alleen de laatste zes weken velen druk mee geweest, ik ga lekker op verkansie en daarna me weer ècht op mijn werk focussen. En if all else fails maak ik gewoon een baby.
Iddquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat moet ook wel, dat kun je zelfs na 8 jaar sparen nog niet betalen
Valt op zich ook wel mee, en je hebt er ook wel even voor natuurlijkquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dan heb je inderdaad weer zat te regelen ja
Dan ben je de komende 20 jaar wel bezig jaquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee hoor, denk het niet. Het lijkt me wel rustig eigenlijk.
Ben er ook alleen de laatste zes weken velen druk mee geweest, ik ga lekker op verkansie en daarna me weer ècht op mijn werk focussen. En if all else fails maak ik gewoon een baby.
Ik wil jou gaarne over vier maanden nogmaals horenquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:39 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Valt op zich ook wel mee, en je hebt er ook wel even voor natuurlijk
Ik heb een lijstje!quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Maar heb je vandaag nog wat regeldingen SQ? Of gewoon lekker relax?
Ja als ze geboren is, ja dan is alles anders, bedoel van te vorenquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik wil jou gaarne over vier maanden nogmaals horen!
Ik bedoel natuurlijk als het mormel er eenmaal is.quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:42 schreef milka82 het volgende:
Enne,je hoeft niets te regelen voor den baby, dat doet de baby wel hendig sjiek voor je!
Geen roze wolk van tevoren he?quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:39 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb ook echt nooit dat zwarte gat gehad.... Ik zat op een roze wolk en dat duurde tot de verkantie voorbij was. En toen ging het gewone leven weer door
Truestory! Prachtige vroeg-ninetiesjurken ookquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:41 schreef milka82 het volgende:
Skjoe!
http://m.youtube.com/watch?v=kElbZrXlMX0
Nope absoluut nietquote:
Snel! Verknip je jurk/broekpak!quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:47 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had ook zon hart decollete gewild bedenk ik me nu
quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:41 schreef milka82 het volgende:
Skjoe!
http://m.youtube.com/watch?v=kElbZrXlMX0
quote:Verder is het misschien leuk om een kekke hardloopoutfit te kopen, maar ik zou hier even mee wachten tot je echt wat verder bent met hardlopen en hebt besloten dat je er echt mee doorgaat. Hardloopoutfits zijn namelijk best prijzig. Het belangrijkste van je ‘outfit’ zijn goede schoenen.
Beautylabquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
En van welke matige beautyblog komt dit?
Ik ga ook de 5k doen, tof!quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Oh en Spees, B wil waarschijnlijk ook aan de Singelloop meedoen
Hij denkt dat ie tegen die tijd wel 5 km aan een stuk kan lopen
Die hype komt elke lentequote:Op donderdag 30 mei 2013 10:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iedereen is aan het rennen of wat?![]()
Lipglans, zij, velen mensen op instagram. ERMAHGERD ik doe mee aan een hype
Ik ben ook al 3x eerder begonnen. En weer gestoptquote:
Goede kinderschoenen kosten 100 tot 150 euro per paar in Stef's maatquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een paar kinderschoenen is toch geen rib uit je lijf johof draagt ie loubous?
Eh, dat valt je nu pas op?quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iedereen is aan het rennen of wat?![]()
Lipglans, zij, velen mensen op instagram. ERMAHGERD ik doe mee aan een hype
Ik ben er van overtuigd dat je voor minder geld ook goede schoenen kan kopen. Al weet ik ook hoe vatbaar jonge ouders zijn voor JE MOET HET ALLERDUURSTE KOPEN ANDERS VERMOORD JE DE VOET VAN JE KINTquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:17 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Goede kinderschoenen kosten 100 tot 150 euro per paar in Stef's maat
Seriously, zoveel geld geef ik niet eens aan m'n eigen schoenen uitquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:17 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Goede kinderschoenen kosten 100 tot 150 euro per paar in Stef's maat
Ja maar spiderman!quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
Dat zijn vast geen pedagogisch verantwoorde schoenen, schaar.
Ik ben niet vies van goedkoop, maar er is wel degelijk kwaliteitsverschil. En Stef heeft hele brede voeten en hoge wreven, dus hij past veel schoenen niet goed. De enige besparing die ik mi wel zou kunnen doen is online bestellen, daar staan zijn paren doorgaans voor een euro of 15 goedkoper. Maar dat geld geef ik wel extra uit voor deskundig advies en goede metingen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat je voor minder geld ook goede schoenen kan kopen. Al weet ik ook hoe vatbaar jonge ouders zijn voor JE MOET HET ALLERDUURSTE KOPEN ANDERS VERMOORD JE DE VOET VAN JE KINT
Ja of er staat stiekem K3 opquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:34 schreef Stormqueen het volgende:
Ermahgerd ja. Die met glitters. Die gaan maar tot maat 37
Mjah, maar ik voel me geneigd om me te verdedigen terwijl ik weet dat dat niet nodig isquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:45 schreef Stormqueen het volgende:
Jonge, we geven gewoon onze mening, dat doet men op Fok. En schaar en ik zijn erg goedkoop. Dus niks aan de hand hoor.
ze heeft ook een vrouwenkintquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
Is hij niet in touch met z'n vrouwelijke kant?
Want dit soort schoentjes:
[ afbeelding ]
KOESIEWOESIEWOESIE![]()
![]()
![]()
Mijn nichtje had laatst hakjes (Mary Janesquote:
Dat vind ik dan wel voor kampers. Hakjes bij peutersquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijn nichtje had laatst hakjes (Mary Janes) met polka-dots aan
Alleen voor een verjaardag, ze mag er normaal niet op lopen, maar het was zo KOESIE![]()
![]()
Behalve dan dat ze de hele verjaardag lang stampend rond liep want hakken maken zo'n leuk geluid
Echt? Ik vind het doodeng, zo'n groot dingquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:23 schreef Incantrix het volgende:
En Miss, een station valt best mee hoor, ze zijn aan de achterkant doorgaans erg vierkant en velen raampjes dus goed zicht.
Ze mag ze ook niet in het openbaar aan volgens mijquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel voor kampers. Hakjes bij peuters
Yes we could tell, niks aan de hand, nu stoppen met zinloos verdedigen, wij keuvelen nog even door over kinderschoenen, jij gaat zuurstof snuiven en we houden toch wel van je.quote:
Godsammequote:Op donderdag 30 mei 2013 10:55 schreef PriemGirl het volgende:
Ik had iemand die vorige week vroeg of ik louboutin hakken aan hadik keek met een extreem
gezicht omdat ik mijn láge zwarte pumps aan had
grappig dat mensen met merken gaan strooien die ze niet eens kennen. Haar excuus was dat ik er wel zo'n type voor was
alrighty then
Had ik toch met een rijkere vent moeten trouwen
Nu moet ik huilen, hou eens op met lief zijn ja?quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Yes we could tell, niks aan de hand, nu stoppen met zinloos verdedigen, wij keuvelen nog even door over kinderschoenen, jij gaat zuurstof snuiven en we houden toch wel van je.
Zet wall e boven!quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:59 schreef PriemGirl het volgende:
Note to self: vaker zolder stofzuigenwat een bende
maar is ook logeerkamer dus komen er verder eik nooit
Bij apple wel.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
Als je je complete backup op je telefoon terugpleurt, heb je dan ook je apps allemaal terug?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |