Ja, ik lastig, ik had ook ooit bedacht dat ik zo'n ouderwetse wielrennersbroek wilde voor onder rokjes.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is de pest, ik vind ze alleen korter of meteen 3/4
Als Mike hier is staat die achterlijke Disney XL ofzoiets aan. Van die vreselijk 'grappige' amerikaanse bizarre highschool tiener series in het nederlands nagesynchroniseerdquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:35 schreef Incantrix het volgende:
Hoewel ik duizend keer liever Dora heb als die mongolen van hetzandkasteel
Naja dit is voor hardlopen, als het echt zomer is dan is 3/4 denk ik nog te warmquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:36 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ja, ik lastig, ik had ook ooit bedacht dat ik zo'n ouderwetse wielrennersbroek wilde voor onder rokjes.
Kansloos
DOODquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Als Mike hier is staat die achterlijke Disney XL ofzoiets aan. Van die vreselijk 'grappige' amerikaanse bizarre highschool tiener series in het nederlands nagesynchroniseerd
die lijkt me wel geschikt Spees. Zo te zien net over de bovenbeen spier.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
alleen geen foto van op een model
Yeh en gratis ruilen+retourneren, dus op zichquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
die lijkt me wel geschikt Spees. Zo te zien net over de bovenbeen spier.
Daarom mag hij ook altijd gamen van mij. Ik kijk liever naar een vette game dan die achterlijke zooiquote:
Ohja, daar zap ik wel eens langs en dan ben ik blij dat die van mij dáár nog te klein voor is. Sommige tekenfilms vind ik wel echt oprecht grppig, maar die zijn dan vaak nog te hoog gegrepen voor Stef. Jammer wel.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Als Mike hier is staat die achterlijke Disney XL ofzoiets aan. Van die vreselijk 'grappige' amerikaanse bizarre highschool tiener series in het nederlands nagesynchroniseerd
Heb je daar andere stofjes voor ofzo? Jah, zeker met warmer weer is teveel kledibg echt killing (afgaande op mezelf als ik fiets).quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja dit is voor hardlopen, als het echt zomer is dan is 3/4 denk ik nog te warm
Maar mijn benen zijn nog niet zo ver dat ze niet schuren
quote:redelijke lengte(eindigt halverwege het bovenbeen)
Ja is Dri-fit, zo heet dat spul van nike maar is vergelijkbaar met al dat hardloopspul. Droogt verekkes snel en is eigenlijk al zo goed als droog als je het uit de wasmachine haaltquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:40 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Heb je daar andere stofjes voor ofzo? Jah, zeker met warmer weer is teveel kledibg echt killing (afgaande op mezelf als ik fiets).
Idk, meeste mensen uit het hardlooptopic hebben ze wel dus als ik me ergens voor ingeschreven heb zal ik het eens vragenquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:58 schreef Puckzzz het volgende:
Nope, maar ik vroeg me wel af hoe die magneten werkenZe lijken me nogal groot en zwaar, gaat dat niet raar aan je shirt hangen? En tegen je aan bonken als je rent?
Dude, je doet dit nu drie weken?quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
En die magneten wil ik ook om startnummers op te 'spelden'. Anders ga ik soberso gaten krijgen. Maar dat komt wel als ik me ergens heb ik geschreven
Jonguh ik ga in oktober de singelloop lopenquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dude, je doet dit nu drie weken?
Space en dr obsessies
Uiteraard.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jonguh ik ga in oktober de singelloop lopen
Jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:06 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Heb je 2? dan kunnen we een keer tegen / met elkaar doen
quote:
Ik vind het echt zo'n toffe en stoere sport die je doet. Ook echt iets voor jouquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]oktober hè.... Hmm
![]()
Goffer ik ben echt keiiiiihard tegen de zijkant van de baan gebeuktkon me nog net tegen houden zodat ik niet in de tribune viel
ik moet echt wat beter leren incasseren grmfpl; aw heup pijn aw
Restecp dat je het uberhaupt doetquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:12 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb de eerste crunch dag overleefd. Maar met moeite, no way dat ik dat morgen al 5 meer van alles kan.
Dus ik ga op half tempo alle dagen dubbel
Mijn lichaam is echt ver achteruit gegaan in vergelijking met vroeger, toen had ik zelfs een wasbordje op een gegeven moment. En nu lukte die situps maar amperquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik vind het echt zo'n toffe en stoere sport die je doet. Ook echt iets voor jou
Die foto's op FB zijn ook geweldig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |