Daar kan je best lollig over gaan doen, maar bij mij werkte dit echtquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:36 schreef motorbloempje het volgende:
Stoppen met eten. Alleen op de even dagen van de oneven maanden als de maan vol is een tomaat. En smeer pindakaas op je voetzolen.
Moet je op het kamp wonen om een tattoo te willen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:30 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom wil je een tatoeage, woon je op het kamp ofzo?
harstikke bedanktquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:24 schreef unitedshoties het volgende:
• Vergroot je eiwit-inname.
• Eet 200-300 calorieën onder je onderhoud (2000kcal).
• Drink veel water op een dag. Let niet op hoeveel liter, maar gewoon dat je in ieder geval een aantal glazen op hebt.
• Probeer suiker en zoetjes te vermijden. Thee drink je maar zonder suiker, net als koffie, etc.
• Eet een stevig ontbijt met bijvoorbeeld een bak magere franse kwark.
450 kg mee afgevallen!quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:36 schreef motorbloempje het volgende:
Stoppen met eten. Alleen op de even dagen van de oneven maanden als de maan vol is een tomaat. En smeer pindakaas op je voetzolen.
Nee, gewoon tellen wat je naar binnen werkt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:45 schreef xShrnn het volgende:
kan je dat denk je ergens vinden een calorieën dieet, of kan ik beter langs de dieetiste?
Jawel hoor, alleen ze zeggen allemaal dat het niet erg gezond is om 20 kilo af te vallen, in een tijd van 6 maanden.quote:
Tja, wat is tegenwoordig wel gezond??quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:51 schreef xShrnn het volgende:
[..]
Jawel hoor, alleen ze zeggen allemaal dat het niet erg gezond is om 20 kilo af te vallen, in een tijd van 6 maanden.
Kan prima, da's iets meer dan 3 kilo per maand.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:51 schreef xShrnn het volgende:
Jawel hoor, alleen ze zeggen allemaal dat het niet erg gezond is om 20 kilo af te vallen, in een tijd van 6 maanden.
Oh vergeten erbij te vertellen, ben al van die prikpil af hoor!quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:55 schreef Osiris024 het volgende:
Je weet waar het van komt en toch ga je daar niets aan doen ?
Alleen het gevolg bestrijden lijkt me nou niet echt slim.
Ja, vraag ik me ook soms af.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:52 schreef Weekendwarrior het volgende:
[..]
Tja, wat is tegenwoordig wel gezond??
maar binnen n halfjaar 20 kg minder moet wel lukken hoor!
Kan prima.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:51 schreef xShrnn het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:06 schreef xShrnn het volgende:
[..]voor jou is het misschien shit, voor andere belangrijk..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |