Alsof ik daar geld voor hebquote:
quote:
Je mag blij zijn dat je een abonnement hebt. Ik had destijds geen abonnement en kreeg steeds een melding dat ik te snel achter elkaar zou postenquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:07 schreef Jimbo het volgende:
6x per min... hmm beter posten jullie door dan kan ik dat ook ngo halen
valt wel mee, vannacht dus 10min ingevallen voor der est gaat het wel goedquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik snap er niks van, ben je moe aan 't worden?
We zijn al over de helftquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Ben nu al toe aan weekend![]()
luilakquote:
hmm true...dan maar uit huisquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alsof ik daar geld voor hebEn alsof ik een afvoer heb, of een wateraansluiting
ohja die 42quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:09 schreef OhNoes het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/w(...)_Universum,_en_Alles
The answer of life and everythingquote:
ja, daarom doe ik het ook nuquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je mag blij zijn dat je een abonnement hebt. Ik had destijds geen abonnement en kreeg steeds een melding dat ik te snel achter elkaar zou posten![]()
jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:09 schreef tralalala het volgende:
Klopt het nou dat je met abbo geen 5 sec regel hebt?
Die shit heb je niet met abo?quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je mag blij zijn dat je een abonnement hebt. Ik had destijds geen abonnement en kreeg steeds een melding dat ik te snel achter elkaar zou posten![]()
Ja die krijg ik hier nu ok steedsquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
maarja zal vanavond wel slapen in de pauzequote:
Nopquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:09 schreef tralalala het volgende:
Klopt het nou dat je met abbo geen 5 sec regel hebt?
ik ken het bro, maar werk 40 voor een baass 40 voor mezelfquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |