als jullie meewerkenquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:07 schreef OhNoes het volgende:
[..]
3 uur lang, elke 10 seconden iets posten, succes.
quote:
Dquote:
vannacht maar bne heel lang stil geweest, heb nu al mn post in zn halve dag met hier en daar een pauze van een uurtje of 2quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Een keer per 10 seconden, moet lukken!
[..]
Sinds wanneer zit je hier al te posten dan
Ja en dan mag ik die kopen en m'n huisgenootjes die lekker stukgebruiken zekerquote:
quote:
quote:
OMG, dat zou ik niet kunnenquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jimbo is al 42 uur wakker
geen idee ,ik weet niet waar ik nu op staquote:
stiekem lijkt het mer wel tofquote:
dan kun je dus niks meer kopen tijdens de huntquote:
gewoon op je kamerquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja en dan mag ik die kopen en m'n huisgenootjes die lekker stukgebruiken zeker![]()
En zij zijn te lui om iets te ondernemen
42quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
geen idee ,ik weet niet waar ik nu op sta
Gelukkig wel. Ben nu al toe aan weekendquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, of handwasje, of bij m'n vriend ofzo
[..]
Semi bevestigt door de mods op het ibood forum
[..]![]()
![]()
en zonde pep of redbull ngo welquote:
Ik snap er niks van, ben je moe aan 't wordenquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vannacht maar bne heel lang stil geweest, heb nu al mn post in zn halve dag met hier en daar een pauze van een uurtje of 2
toch zou ik het dan baas vinden gezien mn post ttijdquote:
Heb al 4 jaar weekendquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Ben nu al toe aan weekend![]()
jhawel, alleen een boxquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
dan kun je dus niks meer kopen tijdens de hunt
42 wat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |