Dus ik mag niet eens zeggen dat ik een whiskyding heb gekocht gvd valt me van je tegen sofquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee doe ik niet, want dat was ik niet aan het doen. Als het over iemand anders ging die een of andere domme whiskyfles had gepost had ik hetzelfde gereageerd.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
http://magikeenafritsbroekaan.nl/
ja gvd het maakt mij toch helemaal geen ene flikker uit of jij die hebtquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dus ik mag niet eens zeggen dat ik een whiskyding heb gekocht gvd valt me van je tegen sof
ja gvd het maakt mij toch helemaal geen ene flikker uit wat pietje en jantje voor wiskunde hebben gehaaldquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:59 schreef supersof het volgende:
[..]
ja gvd het maakt mij toch helemaal geen ene flikker uit of jij die hebt
JAWEL!!! snap je dat nietquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja gvd het maakt mij toch helemaal geen ene flikker uit wat pietje en jantje voor wiskunde hebben gehaald
NEE IK SNAP HET NIET.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik snap je hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
NEE IK SNAP HET NIET.
Nee serieus ik heb er niks aan![]()
Ik heb er ook niks aan dat er whiskydingen zijn gekocht of wijn op is of iemand uitgaat of iemand voor wingvrouw gaat spelen want iedereen mag posten wat ie wil dus boeiend die cijferlijsten.
Laat iedereen lekker posten wat ie wil
Niet lullig tegen jou bedoeld hoor maar je snapt me wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |